1150x200-brynasbanner.jpg

Färjestads BK-Brynäs IF lördagen den 24/9-11

« · 1404343 Till forumet

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF lördagen den 24/9-11
foppa78: Tänkte se matchen någonstans på stan idag. Vart förutom interpool eller olareys kan man se matchen?
Kommentera

70 Rodrigues: Jag är fan beredd att gå till kyrkan för att vi ska vinna över NC:s äckelgäng! Om det finns en gud visa dig i Karlstad ikväll till brynäs fördel då AMEN!
Kommentera

Fan vad jag hoppas på 3 p ikväll mot äckel Czarnecki och hans förbannade dansbandsgäng :-)
Kommentera

Har en känsla av att "Honken" får debutera ikväll. Hoppas hoppas hoppas polacken får äta upp sitt skit han har öst över Brynäs med en svidande förlust ikväll. Widing linan får det att lossna ikväll, "Honken" är direkt lysande, alla andra gör sitt jobb. polacken kryper ner i något hål och skäms.

Huge:
Idag grusar Avesta AIK..IK Huges chanser..på konstgräset..(fotboll)
Kommentera

Huge: Ja Löf har utvecklats, tycker hans passningar upp till forwards är bra om inte dom bästa i laget.
Kommentera

Anders Berg: Kanske har fel men har inte Löf lagt på sig ett par kilo sen förra säsongen?
Bra så, och isf lär han nog fortsätta lägga på sig, för 83 kg (enligt hemsidan) låter lite klent.
Sen står det väl mellan honom och JC ifall Ekholm återvänder eller nåt annat inhandlas.
Kommentera

Huge: Ja, jag önskar dock att Löf var tyngre och stabilare. Med en ny back så ryker nog ändå Löf, tror jag.
Kommentera

Anders Berg: Du har kommit till rätt person.
I nuläget känns det som att vi redan har tillräckligt med spelande backar och Löf är väl mer fysisk i sitt spelsätt.
Har dessutom gått framåt rejält sen förra säsongen, som det känns.
Stabil och rejäl i agerandet även om han gått bort sig ett par gånger.
I stort ändå rätt att behålla Löf som jag ser det och att Berglind får lite tuffare matchning i AS.
Sen är ju Löf en äkta hugeit och det gör ju inte saken sämre...   :-)
Kommentera

Bäst att fråga rätt person, Huge: Är Löf bättre än Berglind. Vad tycker Du?
Kommentera

70 Rodrigues:

tittar över axeln mmm frugan är i köket...tror brynäs vinner med 2-4 iallfall hoppas jag det. Så nåndera förlorar brynäs och jag får en rolig kväll eller så vinner vi och jag sover på soffan...sååå jag tar soffan hehe :)
Kommentera

henke1: Hemma mot AIK 1/10 tar vi vår nästa tre poängare.
Kommentera

Skräcken för bortamatchen mot Färjestad är klart överdriven.... de gånger jag vart i Karlstad och sett Brynäs så har vi vunnit varje gång, visserligen bara två gånger.... men ändå :-)

Tips.... vinst med 2-1
Kommentera

70 Rodrigues: När ska du börja tippa med vinst för oss?
Kommentera

Färjestads BK-Brynäs IF lördagen den 24/9-11
TJ tycker att vi spelade jämt mot Frölunda, där har vi svaret på varför det inte kom en timeout när vi var nedtryckta i egen zon i 3 min ;-)

Tips: 4-1
Kommentera

« · 1404343