1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 446534 inlägg · 7961 ämnen

Fast sen då...?

Sv:Fast sen då...?
Aija: Vad jag förstår så håller du till i dom Tusen sjöarnas land.

Kan du berätta lite mera om honom hur han har varit i landslaget mm

65selander: Och att dom genererar pengar till klubben.

Hong Kong:

Det är sant, men han är ful på ett bra sätt.

knaskamilla: Jag tog en sportdryck klass två och tänkte efter lite och det var väl inte en perlag, utan det var bara tjommen som ledde elitseriens poängliga som hade den, i motsats till Finland.

96 Artisten: Jag tror att det var så. Zäta hade ju den där snygg-hjälmen ett tag.

Hong Kong: Stämmer om Brynäs plockar SSK nu direkt efter uppehållet så kommer trycket att öka i vändkorsen. Samtidigt så får man tacka derbygrupperna också eftersom vi har MoDo i gruppen. Sedan att vi visar att vi kan vinna hemma också gör nog att det är lapp på luckan nästa gång igen.

Sedan så har vi både jul och nyårsmatchen hemma om jag inte har fel.

65selander:

Timonen har varit en av Finlands bästa backar i flera år nu, just nu är han antaligen den bästa t.om.
I Nashville är han ju också laget bästa spelare.
Och bland dom 10 bästa backarna i NHL, skulle jag ranka honom som..

Clarence: Har du inte satt på locket på målarburken än? Glöm inte bort våra 2 kanadicker! Jag får i vilket fall som helst inte skrämselhicka av Malmös nyförvärv, det luktar KS lång väg. Förstår inte varför Timonen "ovillkorligen" måste ersättas? Se det istället som en extra energiinjektion under 10 omgångar (och kanske mer). Sluta nu att måla fan på väggen och var istället glad att det äntligen är drag under galoscherna!

64Waern: En av världens bästa backar ringer till Brynäs och säger. "Hej Jag heter Kimmo Timmonen, kan inte jag få spela med er i tio matcher...betalt?..nä jag gör det för att det är roligt och jag vill spela med min bästa kompis"

Var är världen på väg? Först skickar Danmark en ubåt till ett ökenkrig, sen det här. Väck mig inte!

Hong Kong: Jag vet att Dacke är polare med Alfredsson -Vore kul om Affe ringde och ville spela med Dacke....

64Waern: Då är du för sent ute eftersom han skall spela med Frölunda.

65selander: Kuparinen kanske har några kompisar? :-)

65selander: Hypoteser...Som det är nu kan allt hända verkar det som.

« · 452368