1150x200-brynasbanner.jpg

FBK-Brynäs Kvart 2 lör 7 mars 2009

« · 1139156 · » Till forumet

Sv: FBK-Brynäs Kvart 2 lör 7 mars 2009
sylf: Än är det inte klart även om det ser mycket bra ut. Lite tråkigt att ni har det så tungt sådan hysterisk skillnad är det inte. Vi vill ha spänning, kämpa och lidelse inte uppgivna fans och spelare.
Kommentera

JanT: Nä, jag tror nog du klarar att slicka bort det.....Värre rövslickeri har väl sällan skådats!
Kommentera

munkas: Urin är förhållandevis lätt att tvätta bort från spelarnas tröjor, men ditt bajs blir värre att få bort..

Det sitter som bekant väl inkletat sedan flera år tillbaka...
Kommentera

munkas: Tyckte jag såg Dumlöv på Jula raggandes efter en värmepistol idag. Han frågade om det torkar polyester! Frågan är ju även vem som tömmer ur Brynäsarnas byxor. Skitnödigare lag har sällan skådats.
Kommentera

sylf: Ja, vi får hoppas att Brynässpelarna hinner återhämta sig från denna massvåldtäkt till serien startar i september. 1 mål på tre matcher....Skandal! Frågan är bara om färjestadsspelarnas urin på brynäströjorna hinner torka tills dess....?
Kommentera

AVGÅ:

"Jag bugar mig för en välskött förening på rätt spår.
Jag bugar mig för en riktigt skicklig sportchef som alltid gör dom där värvningarna med lite extra.
Jag bugar mig för en riktigt bra tränare med ett otroligt stort ishockey kunnande.
Jag bugar mig för de skribenter på detta forum som gång på gång överbevisar oss dysterkvistar."

Tack för att du orkar delge oss alla denna vidom!

Jag är stum av beundran.

Jag bugar mig.....
Kommentera

rafalski: "– Nu gäller det att gjuta mod och tro på att vi kan vinna nere i Karlstad, säger Brynäs tränare Niklas Czarnecki till PPV. "

*ASG*
Gjut på du gubbjävel!!
Kommentera

ja nu kan det bli tufft att vända den här matchserien. Men va fan större under har skett;-).
Kommentera

AVGÅ: Amen!

Maken till usel insats sett över 3 matcher är helt ofattbar. Men, så länge Dumlöv sitter kvar så är det lika bra vi vänjer oss......Som om vi inte hade gjort det redan.....

Håller med nån som skrev att det här är det sämsta Brynäslag någonsin i ett slutspel. Jag instämmer helt med pajasjournalisten Niklas Andersson som sa att Brynäs inte har nåt i slutspel att göra, det har dom bevisat att så är fallet. Är helt övertygad om att DIF, RBK, SSK eller Modo hade vunnit åtminstonde 2 av matcherna mot ett blekt FBK, som har åkt på ett bananskal fram till 3-0 i matcher. På onsdag går dom från friläge till att lägga i en växel, det blir tvåsiffrigt!

AVGÅ SUNDLÖV!!!!!!!!!!
Kommentera

65selander: Tack även om resultatet inte var positivt.
Kommentera

Även om man visste på förhand att slaget var förlorat fanns det ett litet naivt hopp om att Brynäs åtminstone skulle kunna vinna 1 sketen kvart den här gången. Det borde inte vara för mycket begärt. Men tydligen är det så.Skönt i alla fall att eländet är över vid den här tiden om två dygn...
Kommentera

Svanru: Matchen finns på swehockey 4-0 till Valbo just nu.

Så är vi "nollad" ännu en gång på hemmaplan. 0-3 i matcher men trots allt så är det bättre än att harva en vända i KS...
Kommentera

Curre: Norska B-lirare i bävernylonoverall och slalomhjälm från 1972 åker slalom mellan Brynäsarna och nollar dom på hemmaplan.

Jag bugar mig för en välskött förening på rätt spår.
Jag bugar mig för en riktigt skicklig sportchef som alltid gör dom där värvningarna med lite extra.
Jag bugar mig för en riktigt bra tränare med ett otroligt stort ishockey kunnande.
Jag bugar mig för de skribenter på detta forum som gång på gång överbevisar oss dysterkvistar.

Mot ytterligare SM-GULD med Sundlöv som rorsman. Må han, och hans stab, få sitta kvar i all framtid och ge oss ytterligare framgångar!

Trevlig Sommar!
Kommentera

sylf: Vafan kan inte Cz ta ut målvakten? Så kan ju Molin få köra en "Modo-Brynäs-99" i öppen kasse?

GE PUBLIKEN ETT BEN FÖR HELVETE!
Kommentera

Någon som vet hur det står mellan
Valbo HC - Skåre BK
i Borr och tång arena
Kommentera

josha1000: Han sitter nog bergfast tio år till eller nåt sånt. Nästa säsong har de väl ingen målgörare överhuvudtaget heller när Widing är borta. Utan han hade de inte varit i slutspel i år. Och att han kommer att ersättas med nån riktig spjutspets till hösten det tror jag vad vill om...
Kommentera

Kan inte va svårt att vara målvakt när man spelar mot Brynäs. Nästan varenda skott kommer från blålinjen,bara en spelare framför mål och där står Gustavsson och blir hjälte. Detta är absolut det sämsta slutspelslag någonsin i Brynäs. Och så kommer det att förbi varje år så länge Sunklöv sitter vid rodret. Oj va mycket man saknar Brendl.
Kommentera

josha1000: nä nu ska jag hålla mej till norsk hockey ett tag är på upp gång
Kommentera

Clubsport: Vänta bara till onsdag.......
Kommentera

Clarence: det ända vi har är vackra tröjar allt annat suger nu.kicka denna jävla sundlöv nu
Kommentera

Det är detta man kommer att minnas av säsongen 08/09...
Kommentera

Gusten: Sista perioden är pinsam, man förmår inte ens att komma in i deras zon, jävla nollor.
Kommentera

Brynäs vinner inget på att nu tappa masken och agera osportsligt, som många av er tydligen förespråkar. En grundlig självrannsakan efter säsongen hur länge klubben tänker finna sig i att ha ett så beskedligt och i slutspelssammanhang helt ofarligt elitserielag är sannerligen mera på sin plats.
Kommentera

sylf: Det är fan beklämmande, Luleå körde på Markan sjuttioelva gånger på en match ... OCH VANN. Vi VET att Färjestad har en skitbra målis och en skitdålig ... vi är ändå inte i fejan på honom under TRE jävla matcher ... eller ursäkta, ett par snöduschar har han faktist fått ... scary Brynäs!

KÖTTA! Gör en Sandlin anno-93 borta mot Luleå FÖRFAN!
Kommentera

Hoppas verkligen att vi får in en bättre förstaback än Lasse J nästa säsong....han är ju helt otroligt usel defensivt
Kommentera

Gusten: Satan va värdelösa dom är. Spelare som Widing och Jonsson gör sina sämsta matcher för säsongen.

0-4 nu och dom saknar totalt skam i kroppen!
Kommentera

sylf: Nu är det inte bara senap i skitan, det är stora chilifrukter!
Kommentera

Hoppas verkligen att vi får in en bättre förstaback än Lasse J nästa säsong....han är ju helt otroligt usel defensivt
Kommentera

Kommentera

GävleLasse: Jo tjena, första 4 min ser det ut som om dom bestämt sig för att backa hem och spela på resultatet....
Kommentera

GävleLasse: Nu är det PP! Nu sitter den snart!!!!

NU VÄNDER VI!
Kommentera

sylf: Bara att stoppa in Markan i målet och hoppas på mirakel.
Man kan ju alltid prova att helt sonika köra övwer Gustafsson.. få honom ur balans
Kommentera

Huge: "men nu förstår man hur det känns för motståndarna när Limpan eller Markan är på samma humör som Gustavsson varit i den här matchserien."

Fan, jag som trodde det var nu man skulle vara på topp och ha bra humör.
Kommentera

rafalski: Ja, det är bara att skratta åt eländet.
Gustavsson har gjort våra spelare till geletomtar när det vankas målchans.
Där har du en stor förklaring till alla missade målchanser vi radat upp.
Med en normal keeper hade det stått 5-2 eller nåt sånt, men nu förstår man hur det känns för motståndarna när Limpan eller Markan är på samma humör som Gustavsson varit i den här matchserien.
Som lök på laxen så döms förstås Molins mål bort, dock helt korrekt som det ser ut.
Men det är ju typiskt att det handlar om centimetrar och inte nån solklar hög klubba.
Är det nån gång devisen "Ett bra lag har tur" passar in så är det på den här tillställningen....
Kommentera

Lindström: "Det ska SVIDA at spela i Läkerolen.."

Det är som en träningsmatch på neutral plan för FBK, ett gäng myggor som puffar på lite och vill göra mål, och en publik som är dödstyst.

Kolla lite på de andra kvartarna, där hemmalagen verkligen bjuder upp med offensiv hockey och där publiken är med på noterna.....Men så har ju dom vunnit en match var också, hittills.....
Kommentera

Lesky: Ja det är inte smickrande men jag vill verkligen se några fula grejer. Vi har större chans i Karlstad med två avstängningar om Divis står och Wallin kör rehab.

Fan med facit på hand så skulle vi ha offrat en kille med 10 matchers avstängning som hade klyvt Gustavsson och Wallin i 55:e omgången.
Kommentera

rafalski: Nu hoppas man på jätte fight så dom slipper åka ner till dansbandsmecka..

Alla blir avstängde utom Vas, Herman, Bertilsson å Markan..
Kommentera

rafalski: "känns som vi saknar en målskytt"

Nääääääääääääää! Vi släpper Widing och ger fan i att ersätta honom. De som har gjort 5 mål i år får göra 10 nästa MOUWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Kommentera

Gusten: känns som vi saknar en målskytt, man kan bara skratta åt eländet. Dixon måste ha bränt 5-6 solklara chanser dom två senaste matcherna.
Kommentera

att han ens orkar ställa upp på intervju efter detta...Ove da man Molin, spela
ett år till du är en av få som håller i Brynäs även nästa år!
Kommentera

sylf: Nämen nu är väl du en dysterkvist ändå.. Herman kommer in å stänker in 4 baljor i 3è..
Kommentera

Gusten: Gör något drastiskt nu. Spela Marköström som forward. Plocka ned Sundlöv i spelargången! Bara det händer något. Är så frustrerad att jag tror jag exploderar snart.
Kommentera

Gusten: Instämmer, in med tigerjäveln så kan han veva på Wallin eller nån annan i dansbandet..

Det ska SVIDA at spela i Läkerolen..
Kommentera

Gusten: Du kommer inte att få se nåra skandalscener, dom är för dumma.
Rövknullade på hemmaplan ikväll och tvåsiffrigt på onsdag!

MEN VI HAR EN BRA TRUPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

sylf: Rättvist! Hockeyguden sitter och kör upp senap i röven på små Brynäsdockor!

SKANDALSCENER TACK!
Kommentera

Gusten: FBK behöver inte spela bra och ändå leder de med 3-0.
Kommentera

Gusten: Vi snackar Brynäs, dom klarar inte ens det.

HAHAHA 0-3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JÄVLA SOPOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

sylf: Nödvändigt att knacka ner en puck som är på väg in mål ändå. Allt som kan gå fel gör det.

Kör över Gustavsson, speara Wallin, gör nånting!!
Kommentera

säkert bortdömt...
Kommentera

« · 1139156 · »