Brynäs IF

731202 inlägg · 7961 ämnen

Final

« · 1821419 · » Till forumet

Sv: Final
Stibe: dags att införa personliga biljetter? I alla fall till slutspelet.
Kommentera

Rumpelstiltskin: jag klickade mig in på en av dom som säljer på Tradera, spännande läsning på hans omdömen och vad han har kommenterat!
Kommentera

Rumpelstiltskin:
Sån där info vill föreningen ha?
Kommentera

Det här gör mig så jävla förbannad.. människor försöker pumpa ut pengar till egen vinning. Fick jag tag på dessa herrar, så skulle jag ha gett dom en läxa. Så här beter man sig inte. En jävla smäll på käften ska dom ha.
Uppladdat:

450x600-img_3904.pngimg_3904.png

Kommentera

5504: Ah, du kan säkert leta upp fler negativa kommentarer från mig.
Forum är för folk med känslor, både negativa och positiva som dras med i matcher.
Personer som du och Huge kommer aldrig räknas in i den skaran och bör nog hållbar er till bloggar med facit i hand.
Kommentera

AnteA: Som inka sa, överblicken blir mycket bättre. Det tycker jag i alla fall :)
Kommentera

AnteA: man har en otroligt mycket bättre överblick på övre etage. Sitter alltid i skybaren eller på M/N3
Kommentera

atilla: Tycker att man hamnar för högt upp. Brukar alltid sitta på M1 eller ha ståplats, men jag ska gå dit med öppet sinne! :D
Kommentera

AnteA: Är väl inge fel med det? Sitter alltid i skybaren när jag är på matcher :)
Kommentera

Äh, köpte en skybar-biljett till tisdagsmatchen trots allt... Rätt värdelöst, men bättre än TV'n.
Kommentera

2012 var problemet dels att varje medlem med förtur som hann kunde boka så många som 8 biljetter SAMT att man hade ett sponsorsevent på Käkerolen i samband med match 5 i Skellefteå.(storbild) När en matchen var klar fick alla gäster erbjudande om att köpa biljetter till match 6. Obegränsat antal....
Kommentera

AnteA: Jag är inte förvånad, jag fick betala 2500 för min biljett när chefen lät mig få ledigt 19 april 2012 i match 6..annars fick jag jobba ensam varje hemmamatch vi hade i finalen innan det, men så var chefen ledsen också att AIK inte var med......det kostar om man inte är först på biljetterna...
Kommentera

Bertil på is!!
Kommentera

rafalski: Och det kommer från en som hånar Felix när Brynäs vann osv.
Men det svänger fort för läktarsportchefer mm .

(Rafalski)
Kanoninsats rakt igenom! Sandström sköter dörren felfritt och ska givetvis få fortsätta med det han behärskar bäst.

Kvitterat av vår enda fungerande kedja. Behövs nog en 5-6 mål framåt ikväll för vinst. Slipsen Sandström kommer inte stå på huvudet ikväll heller.

Rafalski har talat igen
Tror dock att Bulans hemlängtan är huvudorsaken till förfallet. En tränare son är på väg bort är inte rätt man att leda Brynäs just nu. Plocka bort Bulan direkt och låt Sjödda ta över resten av säsongen .
Kommentera

tjugo8: ses på ståplats på tisdag !
Kommentera

GLÖM INTE...!
Hundringen till tifo-gruppen...
Swish Nummer. 123 580 88 11
Kommentera

Zzz: Jag har både syrran där vid Gavlerinken och vänner där som ordnar det när jag inte längre bor i Gävle sedan 2010...bokat tåg nu, åker upp onsdag redan och stannar över en vecka...billigast så att åka mitt i en vecka för 350 kr upp och lika mkt hem sen, är ju 7 timmar på tåg iaf att sitta...åker man en helg då får du pröjsa 800 kr enkel och när man är en utbränd och yrkesskadad förtidspensionär så behöver jag inte passa tider.....men det e klart att som du säger gäller det att vara reptilsnabb....,jag har sett över 100 konserter minst i mitt liv, Pearl Jam, Neil Young, Springsteen, Madonna, U2, Iron Maiden, Pavarotti etc...då gäller det att hugga som en kobra.....ja åt helvete med sponsorer o partners förtur men så är det och inget man kan göra ngt åt,,,,sponsorer lägger ju ändå pengar på föreningen :) Vi ses i Gävle...
Kommentera

Leonardo: Det gick att köpa Max 4st. Jag blir lite förvånad att vissa verkar haft problem med att få tag på biljetter. Jag köpte sent igår kväll, vet andra som köpte ännu senare. Folk borde väl begripa att man måste vara lite på tårna när det är final. Kanske är dessa inte medlemmar och då har jag inget direkt sympati i allafall.
Skillnaden mot 2012 var att vissa sponsorer och partners verkar ha fått reservera biljetter innan biljetterna blev tillgängliga för medlemmar och det är helt åt helvete.
Kommentera

Forsberg 1978: Samma här, somnade halv sex efter att ha följt NHL o 3700 kr rakt ner i fickan o en massa wirre....pigg som en lärka idag :) Förlösande skönt alltså. man har stöttat och jublat o skrikit och kritiserat hela säsongen men alltid Älskat sitt lag, folk här i Halmstad tror man är galen för fan, jag har gått med samma Brynäskläder på mig sen september på varje träning och på stan, flaggan som vajar på gården....det bubblar inom en speciellt när man är uppvuxen intill Gavlerinken och vet hur stämningen kommer att vara nu med allt vad det innebär...synd om inte alla hängivna fans kan få en finalbiljett tyvärr, så är det ofta tyvärr, folk som aldrig brytt sig eller stöttat, kanske blivit ovänner på forum med folk som glider in när det blir final....SKÅÅL
Kommentera

AnteA: Trist, så är det ofta även vid konserter, en del köper 10 st o säljer på svarta marknaden, precis som 2012....jag ordnade mina tickets
Kommentera

Huge: Finns det något sämre än dåliga vinnare?
Leta fram gamla texter från tid när vi spelade uselt och Sandström läckte som ett såll. Du är verkligen patetiskt.
Kommentera

Redan nu ligger biljetter ute på Blocket... En säljare har flera annonser ute med biljetter till Brynäs hemmamatcher med förklaringen "fått bättre biljetter från en kompis" eller "dålig kommunikation så vi köpte för många biljetter". Tveksamt då man enligt Facebook bor i Örebro och håller på Leksand.
Kommentera

2064: Nu går man hemma och nynnar på Heja Heja Brynäs Brynäs IF är dom bästa. Hela tiden. 👍👍

Man vaknade Såå glad imorse😀
Kommentera

Peja: Jepp, satt och var riktigt sur över det tidigare när jag inte fått biljett. Nu har man stöttat laget hela säsongen och så kommer det nå lufsar och ska gå på sin första match typ
Kommentera

Jaha, efter 1 1/2 timme i kö fanns det inte någon vettig biljett kvar, så det får väl bli TV'n istället. Lite surt när man vet att en massa människor som egentligen inte ens är hockeyintresserade köper på sig biljetter enbart på grund av att det är final.
Kommentera

KalleTeodor: Ja så var det, Linbom skickade iväg en puck som Lasse Karlsson borde tagit, ett ytterst turligt mål.....det flög spritflaskor runt huvudet då på en på ståplatsläktaren av besvikna fans...
Kommentera

7225: Den här finalserien tar vi hem som 93, 99, 2012..95 förlusten kunde slutat hur som helst...den tar vi revansch på 2017 :)
Kommentera

bradberry: "problemet" är ju att massa personer som aldrig eller i stort sett aldrig går på match helt plötsligt jagar biljetter när det är dags för final. Klart det blir biljettbrist då.
Kommentera

bradberry: det lär väl bli till att sitta framför tv:n i år, har lagt in om medlemskap men inte fått allt klart så jag kunde fixa biljetter igår :( men det får väl bli till nästa år istället :P
Kommentera

Haha jag fick tag på två till lördagen. Efter massa uppdateringar av sidan, errors när jag hittat platser och klick på varje sektion så blev det två biljetter i skybaren. Lättad
Kommentera

Stibe: Ja.... Nu har d varit mycket åsikter om att Gavlerinken är för stor. I dagsläget skulle jag nog hävda att den skulle behövt vara större...

Tar Brynäs för vana att passera kvartsfinal minst 4 år av 5 och Gå till final 1-2 år av dessa så är Gavlerinken lagom stor tycker jag... Problemet har ju varit att de sportsliga resultaten hållt publiken borta...

Lycka till med biljettjakten!
Kommentera

Lördagen är helt slut, Tisdagen finns det iaf lite skybar biljetter kvar
Kommentera

atilla: efter en timmes kö...
Kommentera

bradberry: Känner samma glädje idag när man kör reprisen som igår kväll, fan vad livet kan vara underbart ibland !!
Kommentera

2064: Nu går man hemma och nynnar på Heja Heja Brynäs Brynäs IF är dom bästa. Hela tiden. 👍👍

Man vaknade Såå glad imorse😀
Kommentera

Nyp mig i armen någon...
Kommentera

atilla: samma här :(
Kommentera

atilla: Samma här :(
Kommentera

7225: Jepp, men känns mörkt tyvärr
Kommentera

atilla: Ge inte upp, stanna i kön min vän...
Kommentera

Suttit i kö nu i snart en timme för biljetter. Verkar inte bli någon livematch i finalen :(
Kommentera

2064: Jag har sett gulden tas live både 99 och 12 så jag hoppas på detta med...
Kommentera

Snacka om att man går på moln denna dag, borde va rejält bakis idag men segerns sötma måste ha tagit bort bakfyllan peppar peppar :-)
Kommentera

7225: Många resor upp senaste månaden för egen del. Lika bra att fortsätta med det, tisdag och lördag säkrade 👍🏻🏒
Kommentera

Huge: Nu ska vi inte vara långsinta i segerns stund.

Eller jo förresten låt oss vara det. Vi är nu i final mot HV71. Ett lag som vi har revansch att utkräva mot för finalförlusten -95. Är det förresten enda laget vi har negativa finalstat mot?
Det som gör det hela ännu bättre är att tränaren, Johan Lindbom, var den som avgjorde i sudden det året. Verkligen ett bra tillfälle att få balans i tillvaron.
"The Force is with us"
Kommentera

6984: Biljetter till nästa lördag fixade..sektion J 👍👍
Kommentera

Huge: Mr Facit i hand slår till igen. Hur såg det ut när hans inlägg skrevs?
Kommentera

AnteA:
"Nackdelen med att vara otroligt passionerad och bo i en trappuppgång med icke hockeyintresserade pensionärer är att man får gå omkring och knacka på för att be om ursäkt för allt oväsen under gårdagskvällen. :D"

Ett tips, lämna spelordningen till dem innan matcherna kombinerat med en ursäkt så behöver du bara göra en uppföljning då och då 😂😂
Kommentera

Jan Grismöbel: Lite andra tongångar från din sida idag, jämfört med hur det lät för några veckor sen.
Här kommer ett litet axplock från dina tidigare så tvärsäkra "analyser" om både våra målvakter och Bulan:

"skriva positivt ??? Då ljuger man för sig själv och andra .. bara inse .. ännu en säsong åt helvete . . Börja för fan bygga laget bakifrån . 2 nya målvakter behövs . Till att börja med ."

"Nej Nej Fel . Vi har bra målvakter . Det har bz sagt . Då är det så . Men vi läktarcoacher som följer laget fattar inte det ."

"Du får försöka fråga bz . För det går över mitt förstånd . Bulan längtar hem å han är ju i luleå i morrn .så för att spara peng kan han väl stanna kvar när laget åker hem efter matchen ."

Som sagt, det verkar svänga fort i branschen när man är läktarcoach.
En liten fråga till dig: är det nån lärdom du anser att man kan dra av dina ovanstående uttalanden, efter att just tagit oss till final med hjälp av både Bulan och våra målvakter? ;-))
Kommentera

« · 1821419 · »