1150x200-brynasbanner.jpg

Final

« · 1823369 · » Till forumet

Sv: Final
Svag start, HV ser hetare ut.
Kommentera

Brynäs känns inte helt påslagna.
Kommentera

Känns som en väntad inledning....
Kommentera

Svagt tempo i inledningen?

Skulle vilja se samma fysiska spel på HVs backar som man inledde förra matchen med. De klarar inte av det.
Kommentera

8212: Kom igen nu brynäs💪💪💪💪💪
Kommentera

Zappaholic:
Jag ser det som en hyllning till Kilström när plötsligt hela hockeysverige använder honom som exempel för hur man delar ut en hård och schysst tackling, vilket få spelare i Sverige klarar av.

Men håller med om att man bör diskutera de fula tacklingarna mer och inte mörka det.

FRÅGAN ÄR; Om Önerud får samma läge idag, kommer han vika av eller vågar han ge sig in där ännu en gång?
Kommentera

Zappaholic: Önerud kan nog räkna att ha siktet inställt på sig.
Kommentera

7800: Oj vad det ska pratas om Kilströms tackling och Önerud. När Persson headhuntade höll alla smaklöst nog käften.
Kommentera

Undrar vad Tigern har i månadslön.
Kommentera

micke: Ja det gör han. Är på alla matcher som vanligt 💪

Bratwursten: Ja, man glömmer fort. Blomman var absolut inte bra i början.
Kommentera

Hjärtinfarkter varannan dag kan inte vara hälsosamt!😅 Kom igen nu Brynäs!👊👊👊
Kommentera

7800: ah jo det kan jag känna igen mig i, tänkte på denna säsong.
Kommentera

CMore tror att Brynäs kommer bli trötta ju längre serien lider. Ågren håller nog inte med.
Kommentera

Lever Stisse än? (tror han kom från Karlstad). Det var länge sedan jag såg honom...
Kommentera

7800: Usch snart hockey..
Kommentera

Bratwursten :
Blomman var riktigt jävla dålig i början när han kom till Brynäs men han har växt enormt på alla sätt. Kanske kände han för stor press i början men har på senare år kunnat slappna av mer.
Kommentera

bifhjärta: har blomman glidit runt?? Du förväxlar inte med Granström nu?
Kommentera

Forsberg 1978: Tror det blir en svår match idag när HV "måste" vinna. Hoppas på en darrig Söderström!
Kommentera

Blir fan rörd när jag se Blomman fira efter sitt mål i BP sist..och när han täcker skott med huvudet. Blir fan rörd
Kommentera

Forsberg 1978: Jag har tur som jobbar 😂pallar inte med denna nervositet ..Får smygkolla i appen
Kommentera

Önskar jag kunde njuta av matchen men man mår fan illa av nervositet!
Kommentera

Det var inte längesen vi satt här och gnällde på Blomman. Kommer ni ihåg det? När han mest gled runt i många matcher..som han har steppat upp!
Kommentera

Försöker tänka positivt kring Zanetti...Hoppas han steppar upp lite.
Kommentera

Undrar om de varit noga med Önerud, känns som att de stressar lite. Hur stor är risken att han kliver av en bit in i matchen?
Kommentera

Honken: Var ju ganska väntat med tanke på smällen, han lär väl inte spela i någon av finalmatcherna...känner jag en vibb av :(
Kommentera

Skapligt nervös..
Kommentera

Tyvärr känns det som Bertil kommer missa hela finalserien. Fan vad jag lider med honom. Hoppas Stålberg känner sig jävligt stolt och nöjd med sin tjyvsmäll.
Kommentera

Brynäsgubbe: Klart Rautio ska stå, tycker det är ett felbeslut annars.
Kommentera

Bratwursten : GD... Står förvisso inte att han står. Bara att han är frisk.
Kommentera

Brynäsgubbe: Vaa, vart står det ??
Kommentera

Står verkligen Felix igen?? Han känns så jävla flaxig... Fattar inte.
Kommentera

Vuollerim: Viktigt med återväxten!
Kommentera

Bratwursten : Kanske köra Ersson istället för Zanetti?
För övrigt var det verkligen högst oväntat att Bertil fortfarande inte kan vara med medan Önerud vaknar upp pigg och fräsch efter en brutal knock i skallen, NOT.
Kommentera

5915: tycker man borde splitta zanetti och pudas.
Kommentera

Lindström: Får Thörnberg chansen ensam mot Zanetti är det mål. 3 gånger har det hänt hittills. Med Bertilsson är det inte det. Frånvaron av Bertilsson kan bli helt avgörande var guldet hamnar.
Kommentera

Bratwursten :
Det är djävulskt uppfattat!
Kommentera

Auchinleck:
Haha, nej, 5 brynäsare denna gång varav tre tonåringar. Måste ordna med nästa generation hockeypendlare 😂😂
Kommentera

Bratwursten : ingen Bertilsson:(
Kommentera

Auchinleck: -.- skärpning. Nu är det krig !
Kommentera

Vuollerim:
Några HV-passagerare i bilen? = )
Kommentera

ellis: Japp bara 2-1 i matcher men Brynäs ser starka ut, och jag vidhåller att Frölunda var bättre än HV71 tills motsatsen är bevisad.
Kommentera

Lindström: Detta blir dagen då Söderström byts ut.
Kommentera

Lindström: Aj aj då. Kan det vara färdigspelat?
För övrigt känner jag en viss oro idag (som om jag aldrig gör det...) att det kan komma ett bakslag. Fortfarande är det mest det här med farhågorna kring om Brynäs ska orka fullfölja fysiskt som spökar för mig.
Kommentera

Lindström: Armbåge i huvudet??? Men, jag har ju hört att tacklingen var helt sjysst?
Kommentera

Lindström:
Satans jävla fiskrens
Kommentera

tjugo8: Ja dessa ska verkligen äras och berömmas för vad de på kort tid förvandlat Brynäs till. Klart man ska ha små marginaler med i bilden, men finns ingen annan klubb som åstadkommit sånt sportsligt uppsving på ett år som Brynäs 2017.
Kommentera

Vuollerim: Framme i Gävle om 30 min. Dock bara 30 mil för mig...Ska bli galet kul med match igen. Hoppas vi kan få första målet och spela avslappnat med fart och tryck på kassen.
Kommentera

#thestormiscoming
Kommentera

Qvarre: Brynässpelare vi snackar om. Så, nej.
Kommentera

« · 1823369 · »