Brynäs IF

730664 inlägg · 7961 ämnen

Final

« · 1825285 · » Till forumet

Sv: Final
Zappaholic: Har blivit några groggar och även nån öl. För mig är det ju rätt kul att få se en 7e avgörande match iaf. Jag som inte behöver vara nervös ;)

Egentligen håller jag på Brynäs... Men det finns inga HV fans att störa sig på här på hockeysnack, därför har det mer blivit att jag inte vet vilka jag ska hålla på ;P
Kommentera

Krap Nek: tagga ner lite. Det finns ingenting inom hockey som går att jämföra med situationen i Syrien. Perspektiv...
Kommentera

Brynäsgubbe: Fantastisk säsong av Brynäs om vi ser bortaspelet men det är ju riktigt illa att vi är sämre hemma än borta, va fan är problemet???? Melin måste fixa till detta...
Kommentera

Krap Nek: Sorgligare än Syrien? Är du onykter eller?
Kommentera

Krap Nek: intrezzzzzzzant...
Kommentera

Landets mest överskattade målvakt kommer att kissa ner sig på lördag när det hettar till. Är övertygad. Men det var jävligt surt att inte kunna avgöra ikväll.
Kommentera

Fyfan Brynäs. Skäms.
Kommentera

Krap Nek: du är en supporter vars lag aldrig kommer spela i en shl final. Ha det fortsatt roligt i allsvenskan.
Kommentera

5915: Domsjö till och med. Där ens far även är ens kusin...
Kommentera

Krap Nek: håller han på Modo?
Kommentera

bifhjärta: lite klent coachat där... förstakedjan i toppning igen
Kommentera

Rumpelstiltskin: Jag tänker fan inte se matchen heller. Eller tänker och tänker. Jag kan inte se den...

Fint att se att Söderström darrar på slutet. Han håller inte mentalt i en sjunde.
Kommentera

Rumpelstiltskin: Vi är bäst med tom bur...
Kommentera

kennys: Vi tar det på lördag istället, bortaplan passar oss bättre. Tack för ikväll grabbar.
Kommentera

Blir inget hockey för min del på lördag iaf.. tänker fan inte se en hockeymatch förens nästa säsong.
Kommentera

5915: Christoffer Persson har ju några skruvar lösa.
Kommentera

5915: Vi hade chansen till guldfirande men våra målvakter förvägrade oss den chansen. Inte helt oväntat
Kommentera

Bar för detta så blev man dubbelt besviken...
Kommentera

det går ju inte men nu vart det ju så att zebrorna avgjorde med sin jävla domartavla som inte ens en 12åring hade missat
Kommentera

Jensen Jensen Jensen
Kommentera

Zappaholic: Jag vill se 4-4 och höra en ny klassiker av Granqvist!
Kommentera

Krap Nek: från övik
Kommentera

Charles: Man blir inte ens glad...
Kommentera

Zappaholic: skriv din grej nudå
Kommentera

5915: Nu jävlar💪🏻💪🏻💪🏻
Kommentera

Krap Nek: Men snälla. Finns det inte ett allsvenskt forum nånstans?

Modo, snart i en uterink nära dig. Heart of hockey.
Kommentera

Peja: Kommer aldrig hända igen. Helt unikt.
Kommentera

Nu börjar Brynäs spela lite men det är ju för sent, bortkastade mål.
Kommentera

Peja: Man blir inte ens glad...
Kommentera

Zappaholic: det är nu som domarna ska hitta en trippel som i Scandinavium haha
Kommentera

Chanzone: Man blir inte ens glad...
Kommentera

Pigalle: träningsmatch efter 0-4. De gav upp då.
Kommentera

Väldigt tråkigt att se att HV ska filma hela tiden. Synd på ett annars icke fult spelande lag.
Kommentera

Kan Brynäs göra ett jävla mål eller?
Kommentera

Zappaholic: märklig situation men rätt av domarna att fria, om något en dubbelutvisning. Frågan är om inte brithen spelar halvskadad, svårt att se varför han annars fick ont.
Kommentera

Pigalle: MEN VILKET JÄVLA SVANDYK
Kommentera

Hur och när kan jag köpa biljett till bortastå till match 7?
Kommentera

MEN KAN NÅGON GÅ IN OCH PROPPA EN HVPSPELARE ELLER VISA LIIITE JÄVLA FRUSTRATION!?!?!?!?
Kommentera

Zappaholic: Ja det vore väl roligt med ett mål iaf, men vi har ingenting, men visst spar krafterna till lördag, HV lär inte ha tagit ut sig....Brynäs måste ju vara ruggigt revanschsugna på lördag...då tar vi dem...why not?
Kommentera

Ser ut som en träningsmatch nu. Lite överraskande att de inte satsade på ett snabbt mål för att skapa lite nerv.
Känner med grabbarna som ställde sig utanför Gavlerinken igår kväll för att få bevittna detta. Fy fan...
Kommentera

bifhjärta: Ser helt avslaget ut. Ersson ser tacklingssugen ut. Hoppas han proppar någon rejält. Gärna Tedenby eller den snuskigt överskattade Borgman.
Kommentera

mattiask: Menar du att domare inte tar kompensationsutvisningar?
Kommentera

bifhjärta: förhoppningsvis får Brynäs ligga den sjunde dejten med HV...
Kommentera

Såhär frustrerad har jag inte varit sen jag träffade en brud under typ 7 dejter och inte fick ligga förrens på den 8e dejten..
Kommentera

5915: Ja, det håller ju inte med en 1:a-lina totalt icke-producerande när det gäller som mest...
Kommentera

Största skillnaden i finalspelet jmf med grundserien är att seriens bästa kedja är fullständigt osynlig. Målvakterna håller samma klass som tidigare.
Kommentera

mattiask: fast du jämför bara med tedenbys... hur många såna tacklingar har inte Gunderson fått precis när han släppt pucken
Kommentera

Tyvärr ger vi bort matchen med den öppningen. Bara ladda om och hoppas på att HV får guldfrossa hemma. Sitter med spänning och väntar på Huges förklaring till att Felix första mål inte är en tavla. Eller det kanske redan kommit en?
Kommentera

mattiask: bänka tvillingarna, de är ju närmare att göra mål på rautio än Söderström ikväll.
Kommentera

Bifbiffen: En vinst till där nere känns tufft, men nu räknas inga tidigare matcher, det är bäst av en nu...
Kommentera

« · 1825285 · »