Brynäs IF

730589 inlägg · 7961 ämnen

Final

« · 1825952 · » Till forumet

Sv: Final
TobiasR: Jag vet att inte många bryr sig nu, men grattis ändå till ett väl genomfört slutspel. Med distans till det hela är inte en silverplats fy skam.
Kommentera

Känns som att vi hade mängder av tillfällen att avgöra serien från match 4 och framåt. Lyckas aldrig knyta ihop säcken. Stört surt.
Kommentera

HV vann på att slänga allt på mål. Målet är ju bara en slumppuck. Clark och Lindblom (?) har en 2 mot 1a och Clark dribblar bort sig själv och tappar pucken på foten av en HV-spelare. Alltid så jävla vackert.

Sedan årets säsmta PP där vi inte vågar avgöra.
Kommentera

Älska Brynäs IF <3
Kommentera

SH: Känns som att det är försvarsspelet som trots allt avgör match sju. HV gör fler lätta mål än Brynäs. Det sista är också för enkelt.
Kommentera

tjugo8: But we were the last losers.....
Kommentera

Känns så grymt surt, jävligt, värdelöst och tomt! Men Brynäs har gjort en bra säsong...
Kommentera

bradberry:
First losers
Kommentera

297: Tack Olle, vore också trevligt om ni kunde ta steget upp om ett par år. Det är ni värda!
Kommentera

Några puckar som studsade över klubborna i sudden som lika gärna kunnat träffat... och sen får Hv in den på volley
Kommentera

Surt att förlora. Men jag vill tacka Brynäs för en jävligt bra säsong. Nu väntar en spännande silly season.
Kommentera

TACK FÖR ALLT THOMAS "BULAN" BERGLUND!
Kommentera

mk: Jävlar. Vad stolt man ändå är över laget.

Nu gråter vi ikväll, och är sjukt stolta över laget ändå.
Så får vi hoppas att Bz har några godsaker till oss.

Tack för denna säsongen. Brynäsvänner.
FORZA BRYNÄS❤️❤️❤️
Kommentera

bradberry: silver är inget man vinner
Kommentera

bradberry: silver är inget man vinner.
Kommentera

Sheena Punkrocker: Här gråts inget, det gör vi när vi tar guld. Vi är generösa mot alla nykomlingar i hockeysverige. Säg till när ni når tvåsiffrigt så kanske vi till och med tänker på er med respekt.
Kommentera

Jaja, det är som det är. Man vaknar upp i morgon och är frisk, har pengar, ett jobb och mat i kylen. Ny säsong om ett par månader.
Kommentera

mk:
All heder åt er säsong och åt laget, även om det kan kännas bittert i nuläget:( En av de mest spännande finalserierna jag följt.
Kommentera

Chris11: Osmakligt att leta enskilda syndabockar nu bara för att få ut sin frustration.

En kollektiv mentalt svag insats i PP när vi väl fick chansen. Med perspektiv så har ju laget gjort en fantastisk säsong.

Dessutom ekonomisk livsviktig...

Grattis till Silvret Brynäs!!!!
Kommentera

hv, kommer jag aldrig unna något nu. Dom kan ta sina snuskiga bönder och köra upp sina kors i arsle.

Kalla mig dålig förlorare, det är jag.
Kommentera

Gråter
Kommentera

2064: Själv så var det mitt sista SHL-slutspel! Det kostar för mycket negativ energi med alla konstiga domslut och liknande. Men ha det bra alla ni som kämpar vidare 😘
Kommentera

Beklagar Brynäs. Pissad på av domaren i en hel finalserie, precis som mot Frölunda. Höll naturligtvis på er, ni förtjänade att vinna detta. Lycka till nästa säsong!
Kommentera

2064: Klart rättvist. Bara att gratulera.

Är det klart att Pudas lämnar?
Kommentera

Fyfan jag orkar inte!!! Men jag ställer mig upp och applåderar för detta laget!!!
Kommentera

Chris11: det gäller att utnyttja nästa år...
Kommentera

2064: Riktigt surt. Håller med om att HV är värdiga vinnare. Nästa år tar vi det!
Kommentera

Jävla vek han är Pudas.............
Kommentera

honken21: Tack det samma! Vi ses i CHL 🤠
Kommentera

Rumpelstiltskin: Grattis HV! Grym match och värdiga vinnare trots allt. Vi hade chansen men tog den inte tyvärr.
Kommentera

Det var det. Inte helt otippat att det skulle bli Önerud.

Tack för en fantastisk säsong, Brynäs!
Kommentera

Lunkan:
Sjukt tungt men det är bara att gratulera HV till guldet.
Kommentera

Tack för den här säsongen Brynäsvänner!
Kommentera

Jensen och Pudas inne. Överraskande!
Kommentera

Som ett brev på posten efter årets blekaste PP.

Surt
Kommentera

Det var de
Kommentera

Det var det.
Kommentera

Dallemas: Så jävla dåligt att inte prestera ett bättre PP när vi får chansen. Nu ligger vi nära att få en tvåa...
Kommentera

Ja varför ska man plocka fram sitt sämsta jävla skit-PP när man väl får chansen. Det är sånna här chanser man måste ta, nu blire mål i baken.
Kommentera

Nu vinner vi aldrig
Kommentera

Självklart uruselt PP.
Kommentera

Gör dem inte mål nu kommer en kompensionare
Kommentera

Kom igen nu snälla rara Brynäs.
Kommentera

KOM IGEN NU, KLIV FRAM FÖR HELVETE!
Kommentera

Bifbiffen:
Eller förbi honom...
Kommentera

Mååååste sätta mer press på Linus. Släng puckar på honom.
Kommentera

7800: Nej Nej Nej.
Nu är det dags att vara lugn och cool.

Nu vågar vi detta.
Tillsammans går vi igenom detta.

#stormen kommer👍👍

FORZA BRYNÄS❤️❤️❤️
Kommentera

7800: NEJ NEJ . Brynäs fixar detta innan 10 min .
Kommentera

Som neutral är det helt suverän underhållning. Men jag håller nog pyttelite på er ändå. Tack vare Bulan, Kihlström, Fält, Granström, Mannberg. Och Rautio förstås. Har jag glömt någon av de vi fostrat?
Kommentera

Hockey som bäst! Bara äckligt underbar. Växlar mellan ångest och lycka, fram och tillbaka. Är så stolt över Brynäs som är med och bjuder oss på detta!
Kommentera

« · 1825952 · »