Brynäs IF

731219 inlägg · 7961 ämnen

Final

« · 1821940 · » Till forumet

Sv: Final
Skrubben: det vara bara jag som kom med en fråga.. å inte speciellt otippat tog dom inte upp de. Men han lär ju ha läst den iaf.
Kommentera

Inkazar: Ok, bra om dom läste i alla fall. Jag var upptagen med annat just då, så jag kunde inte följa sändningen.
Kommentera

Skrubben: Nu har Sannylindstrom kommenterat (kanske old news, orkar inte skrolla)
Kommentera

Skrubben: Har gått in några gånger och läst kommentarerna under Sannys krönika om vilka spelare som måste kliva fram. Där frågar några stycken om varför Sanny inte kommenterat huvudtacklingen som han lovat göra.

Skitgriniga svar från honom...han verkar ha vaknat på fel sida. Tycker dock han kan bemöda sig med att analysera situationen som han lovat. Jag sätter en peng på att han i så fall skriver att DN gjort rätt i det här fallet.

Och där kommenterade han precis när jag skrev...
Kommentera

Ganska oprofessionella svar av Sanny. Men hjärnskador kan ju ge kortare stubin och göra dig mer lättirriterad...
Kommentera

Zappaholic: Sanny kan ha haft en av sina dåliga dagar p.g.a alla tacklingar han fått mot sitt huvud med div hjärnskakningar med menen som han har idag som följd......
Kommentera

Jag kan inte sluta tänka på hur matchen skulle sluta om Brynäs skulle få sitt 5 min PP..
Kommentera

Sanny har också daterat den till gårdagens datum samt innan föregående inlägg för att det inte ska visas på Expressen eller komma upp som hans senaste inlägg. En fuling
Kommentera

Zappaholic: Förstår inte varför Sanny inte bara länkar till inlägget som han nu har skrivit istället för att surna till på det där sättet, väldigt oproffsigt. Att kunna bemöta kommentarer är ju någonting som man måste kunna göra om man har ett kommentarsfält, så länge kommentarerna inte spårar ur helt (men det gjorde de ju inte där).
Kommentera

Har två sittplats biljetter (sektion F1) som jag ej kommer använda ikväll. Skicka meddelande vid intresse!
Kommentera

Rumpelstiltskin: Jag tror att om vi haft fullt manskap hade vi tagit dem i söndags i en annars svår arena för oss att vinna i....men ikväll börjar vi med att kvittera Finalserien så tar vi dem på torsdag :)
Kommentera

Nu har man fixat så att en svensk pub visar Brynäs ikväll i Cypern. Nu jävlar mår man!!!
Kommentera

7720: Åker strax uppåt, blir ståplats ikväll!
Kommentera

Peja: Läste nyss en artikel om att 97% av alla djur är ryggradslösa. Hade ingen aning om att det gällde även zebror.
Kommentera

Zappaholic: Haha BURN
Kommentera

Bratwursten : Köpte just en sittplatsbiljett. Fanns en del lediga......
Kommentera

8212: Hur är det möjligt..Men grattis :)
Kommentera

Förstår vad Blomman vill få fram men vill han inte avgöra innan match 7 ;)

"– Vi är revanschsugna och att åka in på hemmaplan inför en fullsatt Gavlerinken ska bli jäkligt kul. Nu har vi gjort vår dåliga match, nu är det sex bra matcher kvar, säger Blomqvist."
Kommentera

Media skriver för övrigt om allting annat förutom om finalen.
Kommentera

Det är sjukt och lite sorgligt att den första finalen på hemmaplan på fem år inte är slutsåld. Jag är förkyld och har feber, men nog fan måste man släpa sin röv dit när det är final?!?
Kommentera

Bifbiffen: Räknar till 50st lediga på kortsidan, nedre etage, måste ha kommit in returer.
Kommentera

AnteA: Jo, då. Den är slutsåld för länge sen. Dom har nu släppt några ströbiljetter från folk som valt att "ge tillbaka" biljetten. Brynäs skrev om det på hemsidan och bad folk göra så istället för att sälja på svarta marknaden.
Kommentera

AnteA: Har du vart förkyld sen biljetterna släpptes och vaknat upp nu?=)
Biljetterna tog ju slut fort och folk har ju vart griniga för att inte alla kan få biljetter.
Kommentera

5504: Har gått på antibiotika sedan semifinalerna började, så det här är bara tredje matchen som jag orkat se på plats. Har ju ett jobb att sköta också. :(
Fanns biljetter kvar i går kväll, så jag antog att den inte var slutsåld.
Kommentera

Skrubben: Den enes död...Glad för min egen skull att bussen pajjade 😜 och ledsen för er skull som inte kom iväg.
Kommentera

8212:
Nu kanske jag blir nåns bästa kompis.
Har 2 biljetter över på N1 rad 7.
PMa om intresse.
Kommentera

Konstigt det här med slutspelshockey... Nu inför match sitter man mest och mår skit. Men det är ju det här man kämpar för hela säsongen. Men just nu längtar jag mest efter att det hela är över.

Vem står ikväll?
Kommentera

Brynäsgubbe: Felix enligt Expressen
Kommentera

Skål Skybar!
7 dar, 4 matcher, 3 städer...
Kommentera

tjugo8: Vad lever du för jävla rockstjärneliv? Har du varken jobb eller fru? =)
Kommentera

Nu Gävlar kör vi....
Kommentera

Zzz:
Sambo, en 1 åring, en 3 åring
Prioriteringar...;)
De får 11 månader
Kommentera

7510: Vafan... Då är nåt fel på Rautio... För man vilar inte bästa målvakten i slutspelet utan anledningen.
Kommentera

Brynäsgubbe:
Jag hade garanterat låtit Felix vaktat kassen i dag med. Felix har varit bra so far även om han inte var omänsklig förra matchen.

I kväll kvitterar vi serien.
Kommentera

tjugo8:
Du förtjänar en tröja i taket 👍
Kommentera

HÄRLIGT BOYS!
Kommentera

Brynäsgubbe: underbar start!
Kommentera

Brynäsgubbe: Underbar start!!!!
Kommentera

Forsberg 1978: Fy fan vad vi sköljer över bibelbältet.
Kommentera

Spelar man såhär resten av finalserien så blir det 1-4.
Kommentera

7800: Jag hoppas du menar 4-1? :)

Skön start och bra tryck!
Kommentera

Steenm:
Nej jag skrev finalserie och vi är bortalag i den. Syftade på matcher.
Kommentera

7800: Fälth e tillbaka👊🏻
Kommentera

7800: Haha jo, fast man säger ju ändå inte att man vinner med 1-4 i matcher för att man råkar ha en extra bortamatch. Det är ju inget vedertaget uttryck precis. :)

Jaja, spela roll.
Kommentera

FAN.
Kommentera

Brynäsgubbe: Inte skriva sådär, jag litar inte på att mitt Cmore är i fas...
Kommentera

pekka85: En av de bästa perioderna för säsongen.
Kommentera

Sorry. Vi brände friläge.
Kommentera

Första gången i slutspelet som HV faktiskt möter ett bra lag, de ser lite chockade ut.
Kommentera

« · 1821940 · »