Brynäs IF

727659 inlägg · 7962 ämnen

För sent att vakna nu??

« · 487313 Till forumet

Sv: För sent att vakna nu??
sylf: "hade så varit fallet hade en sån usel tidning som Expressen aldrig tagit upp det."

Förmodligen inte.
Vilket än mer bevisar hur dåligt insatta man är på Expressen... :-)
Kommentera

Huge: Tycker inte han Wenneholm eller vad han heter på Aftonbladet är så lysande heller?
Kommentera

Banditen: Nu har jag varit bortrest över hela helgen. Men stod det något i tidningarna om skandalen i Övik. Då publiken kastade flaskor och dyligt mot Brynäsarna??
Kommentera

Hong Kong: I sådana fall har det passerat mig förbi. Det stod inget på den där sidan i Aftonbladets sportblad i alla fall dagen efter.
Kommentera

Hong Kong: Du menar en vanlig dag i Kempis? När cykloperna löper amok?
Inte lika mycket som när det hände i Gävle,för då var ju storskägget på krigsstigen........Fast då torskade ju Modo..
Kommentera

Huge, sylf m fl:

Tyvärr matas vi hela tiden med en (lätt?) negativ bild av Brynäs i media.
Till slut blir det sanning.
Lätt att värva sponsorer och spelare då?

Det vore intressantare om det skrevs som föreningens bländande och revolutionerande spel, de fantastiska publiksiffrorna, rekordvinsterna och SM-gulden.

Det vore om inte annat lite lättare att värva spelare och hävda att truppen var bred...
Sedan tänker jag vid tillfälle återkomma till de bländande försäsongsvärvningarna, om jag orkar...

Nu är det mest bara synd om Brynäs.

Syndlöf.
Kommentera

sylf: Kanske dax att skriva ett mail till Wirrhjärnan i AB igen då..*L*
Kommentera

sylf: Hehehe dessa cykloper... ja det var lustigt att dom inte skrev något. Kan ju börja undra om det inte finns ett par cykloper som arbetar på sportbladet?
Kommentera

sylf: Kanske dax att skriva ett mail till Wirrhjärnan i AB igen då..*L*
Kommentera

Selander: Hahaha, vilken fin bild - Är det en mix av sylf, Rodrigues och oss andra?
Kommentera

westerlind: Han har knäppt i spegeln.
Kommentera

sylf:
...eller Kent Forsberg som bestämmer sig för att det var bättre med skägg.
Kommentera

Sedan är det bara att konstatera att konsekvensen av oviljan att använda fyra kedjor bör leda till instiftande av något slags pris...

Kalla det Brynäs-priset till bästa strutsmentalitet, eller något liknande :-(

Och lägg ned juniorverksamheten!
Kommentera

Jompe: Återigen hamnar vi i min kära hemstad Borås... Är ingen större Gävlekännare, men känner till Boråsarnas mentalitet väldigt väl. Borås är en "krämarstad" där mycket handlar om att göra bra affärer och tjäna pengar. Den gamla "knalleandan" lever verkligen vidare. Med andra ord finns ett klimat som är positivt för ett hårdsatsande elitidrottslag. Är högst tveksam att något motsvarande finns i Gävle, där jantelagen verkar härska. Mycket märkligt att Brynäs engagerar Gävleborna så lite som det uppenbarligen gör.
Kommentera

« · 487313