Brynäs IF

727645 inlägg · 7961 ämnen

Försäsong 2015

« · 1693341 Till forumet

Sv: Försäsong 2015
reven: jag ställde en fråga, inget gnäll på Brynäs. Konstigt om Cmore endast väljer att sända bara Leksands hemmamatch..
Kommentera

Chris11: fast det är sättet du ställer frågan på som är konstig. Varför kan det aldrig vara någon annans fel än Brynäs? Varför ska det alltid vara Brynäs som är den felande länken?

Nej, det behöver inte alls vara konstigt. Det kan vara så att cmore enbart väljer ett fåtal försäsongsmatcher, det kan vara så att de vill träna på sin allsvenska satsning. Det kan också vara så att deras sändningsbussar samt personal är upptagna på annat ikväll. Det kan även vara så att Brynäs och Leksand kommit överens om det tillsammans. Det kan även vara så att Brynäs själva vill sända matchen ikväll, trots att de inte gått ut med något ännu på samma sätt som de inte gick ut med svarta-mot-vita-matchen förrän samma dag. Det kanske till och med är så att Brynäs vill sända ut matchen gratis till alla fans.

Det behöver alltså knappast vara något "konstigt" eller vara Brynäs fel.
Kommentera

reven: smart, så kan det vara att de vill sända på Youtube. Men att de inte går ut med det för att de gärna vill ha publik på matchen. Hoppas att det är så för jag vill gärna se matchen även fast jag inte kan vara på plats.
Kommentera

Chris11: Finns inte en chans att de sänder en betalmatch på Youtube. Men jag hoppas den sänds på något sätt i alla fall.
Kommentera

Laget ikväll

Målvakter: Felix Sandström (Bernhard Starkbaum)

Förstafemman: Jonathan Pudas, Mark Zanetti – Oskar Lindblom, Greg Scott, Jens Lööke.

Andrafemman: Jörgen Sundqvist, Mathias Porseland – Adam Brodecki, Petr Vrana, Nick Johnson.

Tredjefemman: Lucas Carlsson, Philip Alftberg – Ponthus Westerholm, Pathrik Westerholm, Daniel Mannberg.

Fjärdekedjan: Linus Ölund, Jakob Blomqvist, Johan Alcén.

Redigerad kommentar

Kommentera

KulaShaker: oj vad dåligt laget känns nu haha
Kommentera

Chris11: Faktiskt, tänkte precis samma sak... jösses. Inte ett lag på SHL-nivå.
Kommentera

Brynäsgubbe: Tur att det bara är träningsmatch då ;) OM alla kan vara med så har vi faktiskt ett rätt bra lag tycker jag. 4 centrar som håller hög klass, Scott, Vrana, Westerholm och Enterfeldt.
Kommentera

KulaShaker: vafan, spelar sunken ändå?
Kommentera

Chris11: Vrána har vi ju ingen aning om hur han presterar. För tidigt att räkna in honom som hög klass. 
Kommentera

Ollas har alltså "känningar". Han är säkert skadad igen och missar hela säsongen.
Kommentera

Chris11: Westerholm håller inte hög SHL klass,sen är väl Enterfeldt skadad?

Redigerad kommentar

Kommentera

modomille: hmm, har du sett Westerholm på senaste tiden????? Han håller absolut hög klass för att spela i en fjärdekedja.
Kommentera

modomille: sedan skrev jag ju OM alla får vara med så har vi rätt bra lag med 4 bra centrar.. LÄR DIG ATT LÄSA!!
Kommentera

« · 1693341