Brynäs IF

730970 inlägg · 7961 ämnen

Försäsongsmatcher

« · 1626978 · » Till forumet

Sv: Försäsongsmatcher
70 Rodrigues: Sundqvist tappade klubban i bp. Extra jobbigt med de stora anfallszonerna. Har en leksandskompis på plats. Han tycker Brynäs ser rätt så bra ut.
Kommentera

Nu känner man igen dom, Leksand har gjort 2-2 o det har gått 3 min av sista :-(
Kommentera

TobiasR: Det tog Brynäs 3 min i sista perioden att tappa 0-2 till 2-2. 
Kommentera

TobiasR: just nu ser det inte så bra ut. Leksand har gjort två snabba.
Kommentera

någon som har sett matchen? Hur ser det ut osv
Kommentera

Jajjen: Lindblom/brodecki nya järnkrok/silfverberg ?
Kommentera

Helt bedrövlig sändning. Lyckades betala och få igång matchen. Men fyfan, man loggas ut konstant, laggar och nu hängt sig helt i slutet på andra.. Snacka om att de skiter i kvalitén här. Riktigt irriterande.
Kommentera

hahii: Håll er till ämnet. :) Försäsongsmatcher.
Kommentera

Powerfade: all skatt går ju ändå bara till skit. Lika bra att ge lite skatt till Brynäs.
Kommentera

hahii: Ja, helt unikt för Gävle.
Kommentera

Powerfade: Märklig prioritering...
Kommentera

Jajjen: gillar att sossarna kör moderatpolitik i det här. Allt till en stor klubb. Inget till de små.
Kommentera

hahii: Väljer man Alliansen baserat på endast Brynäsfrågan så kan man undra om vederbörande ens borde ha rösträtt. Det finns väl viktigare frågor. Arbetslösheten och den låga nyetableringen av företag i regionen känns ett snäpp viktigare ;-)
Kommentera

hahii: Alt. korkade borgare
Kommentera

Jajjen: undra om de skulle ge Brynäs pengarna om det inte var ett val år. Fatta va dom får väljare nu från dem som inte bryr sig ett skit. Smarta jävla sossar!
Kommentera

Huss: Hurra, kors i taket. Nu funkar det äntligen!!
Kommentera

hahii: De tog tydligen bara 18 sekunder. Scott stod för framspelningen
Kommentera

Powerfade: speakern. Det blir 2-0. Lät inte så tillfredsställd ut.
Kommentera

Jajjen: 0-2 Rödin
Kommentera

Som pausunderhållning kan vi läsa om att kommunens avtal med Brynäs hänger på att borgarna inte kommer till makten i Gävle. Brynäsare i Gävle - rösta rätt den 14:e!
Kommentera

Huss: Länk?
Kommentera

hahii: håller med Brodecki har talang, mer än Olden. Dock saknar han några kilon.
Kommentera

Brynäsgubbe: Blomqvist, Swehockey är en bra källa
Kommentera

Brynäsgubbe:Blomman
Kommentera

Huge: för att inköparen, i detta fallet Mittmedia, går efter det billigaste alternativet istället för att satsa på bättre kvalitet/kompetens, tråkigt nog.
Kommentera

Vem var målskytt?
Kommentera

Zappaholic: Ingen aning. Jag är så förbannad på strulet och att det inte funkar.
Hur svårt kan det vara i dagens IT-samhälle att fixa en sketen betalning via nätet och se till att det funkar?
Kommentera

Huge: Sweatt spelar inte? Någon som kan bringa klarhet i saken?
Kommentera

Powerfade: Man skulle ha köpt matchen mkt tidigare, nu verkar det som att tekniken inte klarar av anstormningen av köpare.
Nu fattas det bara att dom dragit 79kr fastän jag aldrig hann godkänna nåt köp...
Kommentera

Huge: den här "experten" e så tråkig och gammal. "Olden är en norsk VM-spelare." Dessutom älskar han Nordan. Men vad ska man förvänta sig av dom där dala-tölparna.
Kommentera

Huge: Mitt beslut att inte köpa hem matchen känns mer och mer som ett bra beslut. Jag hade mina föraningar om det här scenariot.
Kommentera

Jäklar va brodecki är bra! Ge han chansen iår. Tror han kmr bli nått extra. Känns också att Olden blir lite flopp. Lite som roselli-Olsen i Frölunda. Tror brodecki skulle göra mer nytta för laget. Nu de här matcherna tycker jag inte att han har levt upp till förväntningarna. Men som sagt. Försäsong haha.

Det kommer bli sjukt rolig säsong.
Kommentera

Är det NÅN som lyckats betala och har bild?

Kommentera

Jajjen: Jo då ;-)
Kommentera

Att Brynäs gjort 1-0 är det ingen som hört?
Kommentera

Huss: Förmodligen...   :-)

Nu kom jag in och uppgav mina kontokortssiffror, sen bröts det igen.
Värdelöst skit!
Men vad kan man förvänta sig när Leksand är inblandat...
Kommentera

Huss: Ja det råder väl en viss brist av trottoarkanter i kommunen ;-)

Kommentera

lordi73: fiffigt sätt för Leksand att finansiera sin verksamhet. Finns många hål att fylla....
Kommentera

Huge: beror nog på att den läst av att du är Brynäsare och spärrar ut dig ;-)
Kommentera

Jag fick too many connections fast jag har betalat..grrrr

Huge:

Kommentera

Pettisbif: Jag kommer inte ens in på sidan.
När jag klickar på "Köp matchen" är det stopp.
Skit....
Kommentera

Huge: Är det bara jag som saknar ljud på live sädningen??
Kommentera

Brynäsgubbe: www.dt.se   kostar 79kr för ickeprenumeranter.
Kommentera

70 Rodrigues: Kan man följa matchen på något sätt? 
Kommentera

BRYNÄS IF - LEKSANDS IF

Tips: 2-4
Kommentera

Lindström: Jag håller helt med. TJ är helt enkelt inte en "Gamecoach", en som kan ta snabba beslut för att förändra en matchbild. Det är en sak att sitta i en soffa och lägga upp en gameplan i lugn och ro. En annan att ha förmågan att göra nödvändiga förändringar på stående fot. En förmåga TJ saknar.
Kommentera

tjugo8: My bad. Det blev enliten tankevurpa där. Jag menade att det inte blir lika riskabelt den här kvalserien. En matchserie om 7 matcher stänger mer eller mindre chansen till "flukes". Utan det bättre laget vinner och SHL lagen torde vara bättre.
Kommentera

EskilstunaLasse: Är som vanligt när man påpekar brister hos Bif. TJ som fö pudlade i elftetimmen när han fick prioritera defensiven.
Något som alla som kan det minsta om hockey såg redan efter 10 omgångar hur illa den var formerad. Detta tog det 25-30 omg till för köra TJ att vilja inse.

Tyvärr så är TJ lika endimensionell som Ulf Dahlén är. INGEN plan B finns eller viljan att förändra mågot i tid under en match. Utan låter spelaran själva "ta ansvar" och lösa det.

Tror vi blir 5a i serie,n sen respass med 1-4 i matcher. Laget saknar hårdheten & är för valpigt kryddat med chans spelare.
Kommentera

Powerfade: Nänä, försök inte. Det är ingen provokation från min sida. Jag har tittat på vår trupp och de andra lagens trupper. Tycker vi ser bra ut på målvaktssidan och backsidan. Starkbaum är riktigt bra och jag tror att Johansson och Sandström kommer fightas hårt om andraspaden hela säsongen. Försvaret ser stabilare ut, med Andersén tillbaka. Bertilsson, skadefri, är stabil och Kilström likaså. Eklund tror jag kan bli bra. Djoos vet vi ungefär var vi har. Westlund har överraskat på mig. Positivt. 

På anfallssidan kommer tvillingarna hålla fin SHL-klass. Rödin ser riktigt bra ut. Blomqvist är stabil, Ollas är oerhört nyttig. Scott och Sweatt likaså. 

Så sett till truppen tycker jag vi ska vara däruppe och fajtas. Tycker du det är provocerande från mig?

Kommentera

« · 1626978 · »