GävleLasse: " Jag undrar vart Huge är nu när alla är positiva härinne.. Har han ingen at gnälla på månntro ;)"
Jag samlar mig bara inför nästa förlust.
Då är alla som vanligt lika värdelösa igen.
Det svänger fort härinne.... :-)
Annars inte mkt att tillägga än det som redan sagts: klockren insats rakt igenom. Dock ett beskedligare motstånd än senast när vi mötte Färjestad.
Det var väl bara i sista som det hettade till och då klev Markan in och visade var skåpet skulle stå.
Angenäma problem nu för CZ när Dixon och Grönholm ansluter.
70 Rodrigues: Seger och de andra matcherna går i vår väg så utökas försprånget och man kan må ännu bättre :-)
Färjestad - Modo (Bör vara en säker 1:a)
Timrå - Rögle (här det ovisst men ett X, sitter bra)
Redigerad kommentar
rackham: Ser fram emot din matchrapport när man vaknar upp i morgon bitti. Nu blir det Top Gear från BBC Knowledge.
Tack Brynäs!
Fick jag bestämma helt och hållet skulle jag göra såhär:
Centrar:
Dixon
Nordquist
Järnkrok
Hansen
Ge Granis en ytterforwardsplats, Ttor inte han skulle vara bitter för det.. då kan ju även han hoppa in som center i fall det blir skador.
Järnkrok får vi nog inte behålla allt för många år, tycker man ska utnyttja honom så mycket det går innan han drar vidare någonstans. Han borde få en centerplats. Åtminstone till att börja med på säsongen. Spelar han inte så bra som man hoppas på kan man flytta honom till ytterforwardsposition och ta tillbaka Granis som center.
Sundström blir den som blir över för mig.. Kanske skulle man prova att skola om honom till back. Annars ser jag helst att man gör sig av med honom, trots att det tar emot lite grann.