Brynäs IF

726334 inlägg · 7959 ämnen

Frölunda-Brynäs 1/2-05

« · 500065 · » Till forumet


Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Inte ens min otur i spel lyckades hjälpa BIF idag då jag tog med dem i 2 lir och i vanligt fall så spricker man på laget man bygger spelet kring och har med i alla liren.
Så 390+ får man trösta sig med då det inte blev några poäng

Spel Odds Resultat Insats Värde
Västra Frölunda HC - Brynäs IF 1 1.30 6-0 150.00 347.49
Sverige - Kazakstan 1 1.20 7-5
Tjeckien - Frankrike 2 1.10 26-31
Tyskland - Kroatien 2 1.35 26-29
Spel tagna 2005-02-01 05:42 2.32


Spel Odds Resultat Insats Värde
Västra Frölunda HC - Brynäs IF 1 1.30 6-0 100.00 231.66
Sverige - Kazakstan 1 1.20 7-5
Tjeckien - Frankrike 2 1.10 26-31
Tyskland - Kroatien 2 1.35 26-29
Spel tagna 2005-02-01 05:42 2.32


MoDo - Luleå HF 1 1.70 5-2 30.00 91.49
Västra Frölunda HC - Brynäs IF 1 1.30 6-0
Kärpät - JYP 1 1.38 2-1
Spel tagna 2005-02-01 16:50 3.05
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rackham: Kommer det inga vinster snart så har vi självförtroende som en ångest drabbad självmordskandidat när KS drar igång och då får vi möta MIF i första matchen.
 
Om nu inte ett under händer så att vi kan masa oss upp till ingemansland vilket snart inte är realistiskt.
 
Tror knappast att vi kan rubba MoDo på torsdag nu när dom har fått dit Näslund mfl däremot SSK kan vi ha en chans emot på lördag nu när Jokinen har dragit hemåt.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
p j davydjoos:
Ja, det är det som är poängen.

Och så byte av sportchef mitt i alltihop.
Kontinuitet var det...

En kraftfull signal vore att engagera Wikegård som tränare.
Men han ÄR JU SÅ OBEKVÄM för Brynäsetablissemanget... vojne vojne.

Lite stake och profil skulle kunna bryta lallmönstret föreningen är inne i...

Nänä.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
p j davydjoos: skulle inte förvåna mig om dom hoppar in nästa år...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Ahlbom: Drömmar är drömmar ;)
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rackham: Nej. Visst kan Brynäs få backar till laget, men frågan är om det blir förstärkningar jämfört med dagens backar... Brynäs gör verkligen bra reklam denna säsong, och säsongen innan, och innan....
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
p j davydjoos: deras drömmar är väll att spela i a-laget kommande säsong eller har jag helt fel? ;)
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
p j davydjoos:
Inte så säker på det...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rackham: Samt otroligt många 10-åringar som drömmer om en plats i Brynäs...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
p j davydjoos:
Inte så säker på det...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rackham: Custemo och ett knippe ur alla lägre divisioner....
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
p j davydjoos:
Omformulera frågan...
Vilka backar vill till Brynäs???
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
sylf: Nej det hade inte jag heller gjort. Jag har inte sett eller hört nåt från matchen men enligt siffrorna är det utklassning. Honken verkar iskall...

Bara att glömma och kämpa på nästa match.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
sylf: Om det blir en "vanlig" säsong, nästa säsong, undrar vilka backar i dagens lag som vi kommer att ställa upp med (om vi är kvar i ES)??? Sulku, N.Andersson??? Resten nya... Tuulola ersätter Sjödda... Synd om Sjödda att få en sån start som sportchef att ersätta detta backbestånd med ES-mässiga spelare... Fast, vanligtvis brukar det göras klart med någon innan KS avslutas, så det blir väl Sundlöv som letar ersättare... Hmmm, vilka bra backar vill till Brynäs???
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
GävleLasse:
Skulle väl vilja påstå att VFHC strukturerat byggt upp laget med spelare där stommen kamperat tillsammans i tre-fyra säsonger. Kallas kontinuitet.
Saknas fullständigt i Brynäs där de akuta åtgärderna och enkla (och billiga)lösningarna avlöser varandra...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
GävleLasse: Nej,men jag hade inte förväntat mig en förnedring heller,allra helst inte som ett av lagen slåss för livet.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
men varför deppa? vi slog dom ju nästan idag... frölunda fick det avgörande målet i slutminuterna ;)
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
sylf: "Det hjälper ju inte att Luleå också får stryk hela tiden.Brynäs vinner ju ALDRIG sina egna matcher" Idag har du rätt, vi får se hur det går på torsdag och lördag. Läget kan se helt annorlunda ut då.

Men du kanske hade förväntat dig vinst idag?
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rackham: Nej Frölunda har ju haft turen att inte ha så mycket skador och har kunnat spela ihop sitt lah under de matcher som varit. Brynäs har ju varit tvunget att dribbla runt en del...Sånt skapar inte stabilitet.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
GävleLasse: Det hjälper ju inte att Luleå också får stryk hela tiden.Brynäs vinner ju ALDRIG sina egna matcher.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Danne66: Nej det är tungt just nu. Men iofs så var detta ingen match man räknat med att vinna, hoppats har man ju men man är ju samtidigt realist.

Tur i oturen är ju att Luleå fick däng de med.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
sylf: Phillips 3-4 iaf...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
bradberry:
Legionen klarar inte av att producera. Det behöver inte vara konstigare än så.
VFHC är ruggigt samspelta med en stomme som är en kombination av gammalt och ungt.

Brynäs. En ej ihopspelt Främlingslegion med en stomme av skadade 30+.

6-0.

Synd.
Syndlöf.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
p j davydjoos: Helvete, det här kommer inte att sluta väl, ojojoj.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
p j davydjoos: Vi behöver mer än Sulku,vi behöver 6 nya backar,så jävligt är det.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Nu böjar det se lite tungt ut.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rackham: Har Bif varit så här nerdekade förr? Jag tvivlar! Räknade knappast med poäng idag men kanske en bra match där man känner att man kan störa serieledarna för att stärka självförtroendet. Vad händer????
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Ahlbom: Nej,det är många som inte tror att det är sant.Men dom kommer också att dra upp huvet ur sanden nån gång.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
sylf: Med stabilare backar hade det funnits möjlighet att spela upp pucken, samt att få mer tid att våga uträtta mer i anfallszon... Samt att man som åskådare hade varit mindre nervös så fort en motståndare har pucken... Med bättre backar så är det ok forwards anser jag... Petrovicky och Sachl verkar ju ok, och Andersson breddar lite, samt bidrar med fart och tyngd, så det är väl ok... Minst 1 tung defensiv back hade behövts, samt behållit Kronwall, alternativt enbart behållit Kronwall... Nu är vi grymt svaga bakåt, Sulku skulle ha behövts nu...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
sylf: jag tror tamejfan inte att detta e sant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Ahlbom: 6-0 straff.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
6-0 på straf... Nu lägger jag ner den här jävla skiten.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
sylf: Nej nu kan han fortsätta med sitt engagerade kommentatorsnack. Lasse Kinch du är förlåten...
 
Nu blir det fotboll. Arsenal gjorde precis 1-0 på Manchester.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Falken: kom igen brynäs...........
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
PP nu, kom igen... Spräck nollan iaf!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
p j davydjoos: OK forwards????? Mot HV nätade Bergeron,mot LHC Sjödda x3,idag ser inte nån ut att göra mål.OK forwards???
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
p j davydjoos:
Säg så här: ett lag i balans, ett lag i obalans!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
sylf: Visst har det värvats helt ok forwards på slutet, så visst har vi en bra forwardsuppställning i KS, men backarna... Ojoj, vad rädd man blir om dom med ännu mer nerver ska spela i KS med dessa backar, ja, värva går ju inte nu, så det är väl bara att sätta in M.Karlsson eller nån, som istället för att vara nervös försöker ta chansen... Förlust mot Frölunda kan jag ta vilken dag som helst, om det sker på ett sätt så att man ändå kan vara stolt efteråt, men detta...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Slängde bara ur mig ett res tidigare idag. Brukar ju alltid ha fel! (hade en baktanke där) Denna gång så ser det ju tamefan ut att bli som tippat. Nu är man på "g"..
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: Stövlade precis in,visst,det var inte idag vi skulle vinna,men det här!!
Svagt,pinsamt,förnedrande,uselt,bajsliknande,värdelöst.ALLT!!
Lite jävla stolthet borde dom väl ha innanför tröjorna!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: Här går jag visst på i ullsockorna....sorry än en gång! ;)
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
70Igor: He he he...ok...träffade en öm tå...sorry! Tänkte mest att med tanke på matchen ikväll o erat tabelläge så skulle inte ens våran Styf kunna rädda er!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rupert: 0-5 kan jag leva med....men att jämföra mig med Huge?? Nä nu gick du över gränsen ;)
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
25-24 i skott till Frölunda efter två perioder...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Och Luleå har vaknat, reducerat til 4-2 på drygt 30sek.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rupert: Du antydde att han inte var Messias, lite känslig på den punkten serru ;-) (jag ska vara nogrannare med smileys i fortsättningen)
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Ahlbom: som en dopad huge...*L*...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: vilken tur att vi har dig då hehe tänk om alla kunde vara som dig ;)
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
70Igor: Nä...vad har du fått det ifrån???
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
70Igor: Ja, förra matchen mot hv gick man ju ut defensivt och det verkade inte fungera så bra det heller. Man kanske ska strunta i att gå ut över huvud taget framöver.
Kommentera

« · 500065 · »