Brynäs_89:
Mitt enda inlägg är att din kamp påminner om en hjältes. Du gör ett kanonjobb fullt likvärdigt med hans:
Hahaha här nere i frölunda land är dom lika dumma som Axelsson själv dom påstår som väntat att Järnkrok slänger sig som en filmstjärna hahaha fyfan vad kul detta gnällande är, rent patetiskt!
Ännu roligare att gå med min safteyhjälm som pryds av ett stort klubbmärke och dessutom en tejp som det står VF-BIF 1-2 hehehe! :-)
bradberry:
Kul kommentar hos Pucken:
"Undrar varför Anton blev frustrerad när det finns en liten krok som åker omkring och djävlas hela tiden. Han var ju på Anton hela tiden och borde ägna sig åt hockey istället för att vara så barnslig. Nästa gång kanske kroken sänker Brynäs istället."
Måste vara det som kallas Göteborgshumor...
#17 Davydkin: Folk kommer snart att genomskåda Frölundas desperata försök att lägga över skulden på andra när de förlorar.
Noll självinsikt i VF,
"– Han verkar vara en exakt kopia av Calle Järnkrok, jag förstår inte hur en spelare kan ramla ut i hörnet när jag inte drar i honom. Sen är det lite klumpigt av mig förstås..."
Ja, hänger man inte med ser det gärna rätt klumpigt ut.
Peja:Blir så satans less på allt gnäll och påhopp om att Svenska mästarna har domarna med sig , samma visa förra året ,
Statistik ljuger inte, så långt denna sässe så har Svenska mästarna fått näst minst utvisningar MED sig. bara Timrå som har 2 färre än Svenska mästarna , , Så dessa påhopp stämmer inte med verkligheten .När ska fansen i dom andra lagen inse att Svenska mästarna har satsat rätt och är ett föredöme på hur ett lag ska skötas , Med så många artister som vi har bland ungdomarna i laget så är det bara avundsjuka från många andra lag som måste köpa ihop framgång . men vi såg ju vilket sätt som är bäst för framtiden förra sässen ,
Guldet ska stanna där det hör hemma ,
MarcusElving:
Utmärkt svar på tal av Widing.... skulle vart kul att höra Wikegård kommentera :-))
Jag var på plats i Scandinavium idag....... kändes konstigt att domarna var lika dåliga åt bägge håll..... märkligaste bestraffningen när två frölundare får 2min vardera..... en brynäsare får 2 plus 2, allt kvittas, har nog aldrig sett nåt liknande :-)
Frölunda desperat dåliga.... bara kämpa, ingen finess o kyla.
Rahm, Järnkrook, Lindholm utmärkte sig..... men framför allt, ingen föll ur ramen. Härlig hemresa med 3 poäng i bagaget...... lyckligast var nog min särbos dotter som fått låna min matchtröja..... första frågan "när spelar frölunda i Gävle?" :-))
Daniel Widing ger Wikegård svar på tal på Twitter. Haha, skön han är!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Qvarre:
Propagerade jag för redan för ett par år sedan, flytta stolparna en dm åt vardera håll och höj ribban med en dm. Byt till grå puck och dra ner storleken på målvaktens benskydd.
Redigerad kommentar
Ishockeyn vann med 2-1. Svag match av Brynäs mot ett uselt Frölunda.
Underbart att studsa tillbaka från förra matchen och ta en 3 poängare direkt!
BRYNÄÄS!!!!
MarcusElving:
Ja jag hade inte protesterat om Bertil fått sitta en stund
Huge:
Å fan, jag som sitter o tycker att gubben Boork för en gångs skull är hyfsat med i matchen. :)
Den utvisningen får vi väl köpa.
Kom igen nu, vill se ett bra Boxplay nu!
arnio: Lite avundsjuk var jag när ni vann ifjol. Det är klart att man vill att laget ska vinna SM! Däremot är jag inte bitter. Jag tycker att vi har en bra trupp även om Steen byts mot Påhlsson. Vi har vad jag kan se en sportslig chans att vinna i vår, men givetvis krävs det mycket flyt och bra form på nyckelspelarna. Därmed är jag nöjd. Jag har inget krav att vi ska vinna, men jag vill att vi i alla fall ska ha en möjlighet och att vi ska slippa behöva titta alldeles för långt ned i tabellen.
Jag anser att man är oskyldig tills motsatsen bevisas, vilket även gäller det omvända. Järnkrok har en del att bevisa för mig, för ifjol var han seriens värsta filmare i MINA ögon (året innan höll jag Arlbrant som värst). Jag tycker att han börjat den här säsongen betydligt bättre på den punkten än förra året och får hoppas att lördagens överspel var ett tillfälligt misstag från hans sida. Det VAR utvisning, men Järnkrok förstärkte situationen.