1150x200-brynasbanner.jpg

Frölunda Indians-Brynäs IF 28/12

« · 957978 Till forumet

Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF 28/12
Nya jobbet är skit, Brynäs är skit och familjen är svajig, va fan ska man tro på i dessa tider.
Kommentera

rafalski: Huge :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Ja han kan möjligen ingjuta lite hopp ;-)
Kommentera

rafalski: Hopp från Västerbron då eller :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Eller framför bussen, men jag kan ge mig fan på att Huge kör den turen och mirakulöst hinner och styra undan, suck fan vad det känns tungt just nu.
Kommentera

rafalski: Det behövs onekligen värvas ett par killar om det här ska gå vägen, men som vanligt så finns det ingen deg, lustigt det där???
Kommentera

70 Rodrigues: Ja våran redan breda trupp har väl förstört alla chanser på nyförvärv, tänk om Brendl skulle bli kompletterad med en klasspelare till, vad har hänt med Angell ? han är ju bara skuggan av sitt forna jag.
Kommentera

rafalski: Dom flesta i laget är bara en skugga av sitt forna jag, tyvärr. En grym center, någon back och som sagt ett par ytterforwards innan det är försent :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Nä. och att det inte finns deg är ju naturligtvis publikens fel, som inte kommer på matcherna. Denna högklassiga underhållning,med dessa fantastiska världsspelare som ger ALLT match efter match, kostar 250 spänn per omgång och inte ens ger valuta för 2,50 per match.
Kommentera

rafalski: Vilken spelare är inte en skugga av sitt forna jag? Visst fan,dom är utlånade........Skit också!
Kommentera

sylf: Känns som att fansen drog sitt strå till stacken för några säsonger sedan, när man sprang omkring med en turna och tiggde pengar i Gavlerinken. Vad fick vi för det, knappt ett tack.
Kommentera

sylf: Kan vi undvika KS så är jag nöjd, sen hoppas jag på operation rensning.
Kommentera

rafalski: Då måste någon gå upp med en AK5 och rensa isf, för några andra rensningar kan du glömma!
Kommentera

rafalski: ni kanske skulle ha tagit tillbaka Borken igen?
Kommentera

70 Rodrigues: Hade inte förväntat mig ett tack heller,det ligger liksom inte i klubbens natur att vara ödmjuk och tacksam. Du ska va JÄVLIGT glad att du får stötta korpklubben!!! Tro för fan inte att du är nåt!
Kommentera

sylf: Gävle=Jantelagens Mecka :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Mongonas mecka!
Kommentera

« · 957978