Brynäs IF

727709 inlägg · 7962 ämnen

Frölunda–Brynäs

« · 198522 · » Till forumet

Sv: Frölunda–Brynäs
MIf har kvitterat 4-4
Kommentera

4-4 i luleå nu.....
Kommentera

70 Rodrigues: Absolut,kan det vara värt!!
Kommentera

70 Rodrigues: Och ??
Kommentera

Sylf: När man ser resultatet så är det svårt att tro att vi haft någon på hela matchen.
Kommentera

PP nu!
Kommentera

Igor: Dessutom när jag är på plats! För 5000 spänn stannar jag hemma, någon som är villig att pynta?
Kommentera

70 Rodrigues: Är det inte dags att ta ut målvakten snart,annars blir det tufft att komma ikapp.
Kommentera

70 Rodrigues: Jobs är inne och tar en interference. Kul att ungdomarna i alla fall visar att dom kan komma med i statistiken på nåt sätt.
Kommentera

Lilljanne: Brynäs–MoDo
1–0 Mikko Luovi (Marko Tuulola, Teppo Kivelä) 5.20

Fusk? Ja, litet...
Kommentera

Igor: Walk over ?
Kommentera

Lilljanne: Visst, jag tror att det blir fortsatt spel i elitserien utan att vända i kvalserien.
Luleå har nu 4-2.
Kommentera

Nu åkte Jobs ut också! Ha ha ha! Hela hockeysverige skrattar!
Samtidigt reducerar MIF mot Luleå 4-3 nu!
Kommentera

70 Rodrigues: Åsså kryddar man det med en interference direkt på det.Fast så går det när man satsar allt framåt för att kvittera.6-5 eller 7-0 kan väl kvitta :-)
Kommentera

Sylf: Bättre dom stannar kvar där, lacka om spelarbussen och sälj den. Skänk pengarna till damlaget.
Kommentera

VI leder med 12-4..... i Utvisningsminuter.
Kommentera

Lilljanne: Hur fan ska vi kunna spöa MIF på lördag?
Kommentera

70 Rodrigues: Hockeykväll? Vad är det för program? Skulle man utsätta sig för extra lidande med sånt...
Kommentera

Ännu en gång lyckas Brynäs bli utvisade för too many players, vilket jävla kalkongäng!
Kommentera

KungMartin: Brynäs har inte spelat bra mer än i nån enstaka match, ens när man vunnit. Däremot har man klappat igenom regelbundet, vilket målskillnaden visar. Malmö är helkassa på bortaplan men har visat att man hänger med mot alla motståndare. Jag tror experterna, Putte Carlsson, Jim Brithén, LG Jansson, har rätt, alla säger dom att Brynäs saknar eget spel. Vad det betyder vet jag fan inte. Men glasklart är att både Linköping och Brynäs under hela säsongen visat brister som dom andra lagen visar högst sporadiskt. Jag påstår att Brynäs spelar i kvalserien även om vi spöar MIF på lördag.
Kommentera

Lilljanne: Förste målare mot Modo 99-04-15? Jag är tyvärr äckligt dålig på statistik. Även från såna ljusa, lyckliga matcher...
Kommentera

rafalski: Hur fan har du mage att kalla mig för pessimist....:-)Jag som är så lugn och timid i mina inlägg? Snyft!
Kommentera

70 Rodrigues: Tror jag har sett 2 hockeykvällar på hela säsongen,fler torsdagsmatcher har inte BIF vunnit.....
Kommentera

rafalski: är det aspen som är släpphänt?? jämn skottstat..
Kommentera

rafalski: I sin iver att vända det här drar dom på sig en utv för 6 utespelare på plan,pellejönsar !!! låt dom gå hem.
Kommentera

Det känns som om jag kommer att skita i hockeykväll, några fler som tänker göra det?
Kommentera

70 Rodrigues: Jävla pessimist :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Djursholms CK var rätt svar för de finns just nu inte på plats i Scandinavium, vilket däremot ett annat lag från östra Sverige visst gör. Men bara för att markera sin närvaro, alltså...
Kommentera

Sylf: Jag tycker att det verkar avgjort eller vad säger du?
Kommentera

70 Rodrigues: Bara 8, då måste Aspen fantomspela i sista. Svårare att se vem som skulle få hål på Lundqvist, självmål ?
Kommentera

70 Rodrigues: Och hur skulle det gå till ??? Brynäs tröstmål alltså ! 6-0 nu förresten.
Kommentera

Lilljanne: Alla tecken???
Vi ligger på samma poäng som Malmö med en match mindre. Att det blir förlust mot serieledarna Frölunda är ju inte bra men det är viktigare att ta poäng mot Malmö på Lördag och Modo på Tisdag.
Kommentera

6-0
Kommentera

Jag tippar att slutresultatet blir 8-1
Kommentera

Clarence: Äsch, det där var ju lätt! Den här då? Vem gjorde första brynäsmålet i fjärde finalmatchen mellan Brynäs och Modo den 15 april 1999?
Kommentera

Hoppas kvällens match blir Asplunds avskedsföreställning i Brynäströjan, nästa säsong vill jag se honom i Leksand tillsammans med Pekkala, Petré, Rehnberg, Bergqvist och Karjalainen.
Kommentera

Ulf Lindgren: Ingen fara. Men jag är en Pitepalt :)
Kommentera

Clarence: Djursholms Curlingklubb.....:)
Kommentera

Portello: Okay. Ursäkta mig.
Kommentera

Ett enda lag har inte nätat efter två perioder i dagens omgång. Gissa vilket?
Kommentera

KungMartin: Både rätt och fel! Alla tecken skriker kvalserien. Men väl där kör vi över både skåningar och lappar. BRYNÄS REGERAR!
Kommentera

Ulf Lindgren: Petter gjorde målet men någon Pitepalt är han inte.
Kommentera

Ulf Lindgren: Du är härlig du Lindgren! Ses vi nere på Jackpott på lördag?
Kommentera

lindberg: För det första så kommer det inte att bli någon kvalserie, och för det andra så skulle Brynäs regera i en sådan.
Kommentera

Antonio Rodrigues: Pitepalten Petter Nilsson petar in 3–2 39.50 fyra sekunder in på power play. Tack.
Kommentera

Sylf: 3-2 till Luleå, måtte de andra lagen hjälpa till och fixa brynäs över strecket för i en kvalserie kommer de inte ha en susning....och något återtåg a la leksand lär det inte heller bli...
Kommentera

Luleå har 3-2 mot Mif.
Kommentera

70 Rodrigues: Ja det har det nog,det är bara 22 muppar från Sätra som inte fattat det,plus nåra till.
Kommentera

Nå positivt... tja.. efter att timrå spöade oss med 7-2 på hemmaplan så vann vi 2 raka matcher.
Kommentera

rafalski: Asplund är bättre än Kimmo Kapanen! Asplund 75% - Kapanen 73,7%. Asplund regerar!
Kommentera

« · 198522 · »