Brynäs IF

728019 inlägg · 7962 ämnen

Frölunda–Brynäs

« · 198522 · » Till forumet

Sv: Frölunda–Brynäs
MIf har kvitterat 4-4
Kommentera

Luleå-MIF står nu 4-4!
Kommentera

70 Rodrigues: Hellre en Rodrigues på läktaren än tio Pekkala på isen.
Kommentera

Bissett: Tycker att du har tippat rätt bra, 5-0 var det va?
Kommentera

När börjar kvalserien????
Kommentera

70 Rodrigues: Fråga Jompe hur det går med insamlingen. Vi kan väl ta dom pengarna ;-)
Kommentera

Igor: "Kul att ungdomarna i alla fall visar att dom kan komma med i statistiken på nåt sätt". Jo, fast den statistiken borde vara målstatistiken, tycker jag. Visst är juniorerna den enda ljusglimten vi haft den här säsongen, men faktum är att ingen av dessa yngre gör ett mål nån gång - de heller...
Kommentera

KungMartin: Lule–Malmö står 4–4 nu och Petter Nilsson har just bommat en straff. Varifrån Petter är kan vi ta när vi lugnat ner oss en aning.
Kommentera

70 Rodrigues: Jo för en gångs skull,då vill du inte veta mitt Lördagstips!!!
Kommentera

Clarence: Sorry, jag försökte vara rolig.
Kommentera

Igor: Stackars Jompe, han sitter väl och gråter i scandinavium just nu, om han är kvar vill säga?
Kommentera

Igor: Stackars Jompe, han sitter väl och gråter i scandinavium just nu, om han är kvar vill säga? 6-1 nu
Kommentera

70 Rodrigues: Glädjande att Brynäs löst tränarfrågen snabbt iallafall, GP är nog het på marknaden just nu. 5 årskontrakt ?
Kommentera

Igor: JAAAAAAAAAAA!!!! 1-6 nu !!
Kommentera

Bissett: Mååååååååååååååååååååååååååååååååååål!
Kommentera

Sylf: Det där kan vi ta med oss till nästa match :)
Kommentera

Vad är bäst? Att som Linköping bli avhängda och i lugn och ro kunna satsa på kvalserien eller kämpa in i det sista för att komma över kvalstrecket? Jag är rädd att LHC får en fördel där.
Kommentera

rafalski: Svåger/inavelspolitiken i Brynäs IF är beklämmande!
Kommentera

70 Rodrigues: Vi stackars brynässupportrar har inte ens råd att köpa en spelare (som snacket lät för ett par månader sedan). Tror du vi har råd med 5000 kr för att en av oss INTE ska se en match?

6–1 Kung Claes Niklas Folke Anger! Slut nu – vi kom nästan ikapp.
Kommentera

Sylf: Anger och Sjödda är de ända spelarna som borde kvittera ut lönechecken den här månaden.
Kommentera

Lilljanne: slut 1-6,fan,vi var på gång där ett tag...litet tag...
Kommentera

Sylf: Fördelen med en sådan här match är att nervös-pumpen inte behöver jobba så hårt. Nackdelen är att ilska-pumpen får jobba på max.
Kommentera

Sylf: Härligt -synd att de skulle komma igång så sent.
Kommentera

JAAAAAAA 5-4 till Luleå efter 17:20!
Kommentera

Makkan: Ilska-pumpen har jobbat för högtryck sen slutet av september.
Kommentera

Sylf: Tittar man på dom sista 15 minuterna var vi bäst!
Kommentera

Ulf Lindgren: Ja det var synd, man satt ju på nålar i 4 minuter iallafall.
Kommentera

Sylf: Man är så förbannad att man nästan önskar torsk mot Malmö på lördag, trodde aldrig den känslan skulle uppstå...brrrr.
Kommentera

rafalski: Hur Brynäs ska kunna komma i närheten av MIF som pressar Lule i Delfinen är för mig en outgrundlig gåta.
Kommentera

Makkan: 1-1 i sista perioden. Skottstatistiken blev jämn 29-31. Alltid något att glädjas åt och att Luleå vinner mot Mif.
Kommentera

Luleå-MIF 5-4 SLUT
Kommentera

Igor: Förjävligt att man överhuvud taget ska behöva kolla vad andra lag gör.Kan man inte lösa det själv kan man gott åka åt helvete.
Kommentera

Makkan: Skjuter man 31 skott och bara gör 1 mål, då förtjänar man skiten!
Kommentera

rafalski: En tröst är väl att det måste vara ännu tyngre att vara MIFare idag. Släppa in ett avgörande mål shorthanded knappt tre minuter före slutet. Heavy!
Kommentera

Sylf: Blir ju totaldeppad över att kolla vad Brynäs gör nuförtiden så då kan man ju i alla fall glädjas åt att Leksand åkte på däng :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Börjar nästan hålla med Tor om att ta upp Joakim Lundström. Målvaktsspelet är en katastrof och bägge måste bort till nästa säsong.
Kommentera

Lilljanne: Snacka om viktig match på lördag! God natt alla Brynäsvänner, nu ska jag se på sagan om de två tornen, för hockeykväll kan man ju lägga ner som projekt!
Kommentera

Igor: Va inte deppad, vi har ju ett KANONLAG! Det vänder snart!
Kommentera

70 Rodrigues: Sagan om de två tornen...finns Pekkalas och Rehnbergs backspel på video ?
Kommentera

Vi har 45 poäng och -43 i målskillnad! Fyv fan vad dåligt!
Kommentera

rafalski: Håller med dig, vi har två såll och en ung lovande nästan juniorlandslagsmålis. Vi står på botten - mycket sämre kan det omöjligt bli.
Kommentera

rafalski: Jag är helt säker på att man ställde över Ramen med flit idag,tror GP och Sundlöf anade det här bakslaget och ville inte sänka Ramens självförtroende,Aspens självförtroende vet vi ju alla hur det är ställt med.Så Ram står på Lördag,var så säker!!!
Kommentera

rafalski: Luleå Bears–MIF Redhawks slut 5–4. Det var ett jäkla tjat om denne Petter Nilsson denna kväll.

Första gången på elva matcher jag inte är på plats och ser Brynäs. Kan inte säga att jag saknar hemresan på 52 mil.

Bissett drar upp nåt från 2000-02-03 i Scandinavium. "Ju förr desto bättre" för att citera Lasse Åberg. Petter Nilsson i VFHC på den tiden. Custemos enda elitseriemål.
Kommentera

Från SVT Text: Gästernas försvarsspel var under all
kritik matchen igenom.

Alltså hur kan en back spela avslappnat när man har ett såll bakom sig som borde spela i Div1.

Sparka Asplund och ersätt med Lill-Honken, Pekka, Liljebjörn, Stor-Honken eller vem f-n som helst!
Kommentera

Bissett: Känner mig inte så där bomullstrygg med Ram i mål heller. Kanske man skulle prova att köra med flygande målvakt en match.
Kommentera

Världsklass: Liljebjörn kanske,spelar väl i nåt lag i London,eller Lasse Karlsson,ääh va fan ring Heimo Klockare.Lasse Eriksson............
Kommentera

Ska bli intressant att se Hockeykväll,hur man lyckas släppa in två baljor på 1.01!!
Kommentera

Bissett: Sundlöf kanske ?
Kommentera

rafalski: Mmmmm.......eller Hasse Dahlöf eller rent av Wille Löfqvist!!
Kommentera

Bissett: Dahlöf var väl ombytt en match guldsäsongen -99 om jag inte missminner mig ?
Kommentera

« · 198522 · »