1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

731388 inlägg · 7961 ämnen

Gå runt med hink på lördag!!!

« · 204115 Till forumet

Gå runt med hink på lördag!!!
rafalski: Hur mycket deg tror du man skulle få in om man gick runt med ett gäng hinkar och hade en insamling till Brynäs IF på lördag?
Kommentera

Sv: Gå runt med hink på lördag!!!
Jag frågar alla den här gången: Hur mycket pengar tror ni att man kan få in på lördag om några supportrar går omkring med hinkar och kör en insamling typ "Rädda Brynäs"! Tror ni att publiken på plats skulle öppna sina plånböcker och skänka pengar? Det här var alltså en allvarligt menad fråga!
Kommentera

70 Rodrigues: Tyvärr tror jag intresset blir rätt svalt, däremot så är symbolvärdet större om inte annat för att visa att vi (du får representera utsocknes supportrar) bryr oss och är beredda att hjälpa tii och skaka fram deg. Så kör hårt !
Kommentera

70 Rodrigues: Gå en vända i globen imorn också, i Stockholm finns ju mycket kapitalister och någon kanske vill vara med och rädda Brynjan!

Kan ingen komma på ett bra sätt att få lapp på luckan sista matcherna nu och lite drag i gavlerinken, så vi visar vårt stöd och ger gubbarna lite självförtroende!
Matchen mot Malmö var förresten första gången jag varit med om att det varit sånt liv på läktaren i G-rinken att domarens avblåsning inte hördes (visserligen burop för att Ove låg nedslagen på andra sidan banan men ändå)
Kommentera

70 Rodrigues: Tror tyvärr inte de skulle ge nå mycket nu...det har gått så långt att folk klagar nå enormt på BIF som förening och alla turer som varit...man tänker nog att de ska då fan inte ha en krona av mig så som dom sköter klubben.Tidigare på säsongen kanske det gått men nu ser nog alla bara ett mörker som det är försent att kommaifrån.
Som nån skrev här tidigare under säsongen:singnalerna från styrelse är att åker vi inte ner i år så ska vi fanimej åka ner nästa år.
Men vi ska nog klara oss att bromsa uppför dena enorma uppförsbacke bara till att upptäcka stupet på andra sidan.
Kommentera

70 Rodrigues:
Ta med dig Lassgård och en hink och prova, vet jag!
Fredrik G på kansliet tar säkert gärna emot pengarna, sätter in dem på föreningens konto och redovisar summan på hemsidan...
Kommentera

70 Rodrigues: Du har ju varit i Gävle så många gånger nu att du borde veta att det aldrig skulle gå!! I Gävle!!! Glöm det. Tyvärr. Men kommer du med hinken så lovar jag dig ett bidrag.
Kommentera

« · 204115