Brynäs IF

723289 inlägg · 7955 ämnen

Game!

« · 2413424 · » Till forumet


Sv: Game!
Zappaholic: Kul med hockey en lördagskväll 😢
Kommentera

Sv: Game!
Whow!
Hinner dom med 2 mål till i PPet?
Kommentera

Sv: Game!
Zappaholic: Ja, men HV:s poängskörd har varit underkant. De har varit väldigt ineffektiva. De senaste veckorna har effektiviteten ökat och då har de börjat vunnit matcher också. Visst är inte deras spets särskilt imponerande, men de har en mycket bättre bredd än Brynäs, mindre skillnad mellan formationerna, och är därför mindre skadekänsliga än Brynäs. Jag tror att HV kommer att komma före Brynäs i tabellen om inte Brynäs värvar, då menar jag inte nödvändigtvis spets, utan kanske framförallt bredd. Det är ju svårare att hitta spets än bredd. Jag är väldigt tveksam till om spelare som Kvist och Birgersson hade gått in i de allsvenska topplagens fjärdekedjor, så jädra svårt borde det inte vara för sportcheferna att hitta nåt som är markant bättre.

Larsson kommer säkert tillbaka snart, men Kinnvall kommer gissningsvis vara skadad till och från under säsongen. Det är svårt bygga powerplay runt en kille med den skadehistoriken. Palve kanske kan komma igång, men han har ju hur låg lägstanivå som helst, han är förmodligen lagets näst viktigaste spelare i powerplay.

Kvällens match kan bli riktigt jobbig för Brynäs och kommer dessutom ge HV en rejäl boost.
Kommentera

Sv: Game!
2+2 minuter och där kom 3-0.....
Kommentera

Sv: Game!
Årets mest förutsägbara förlust. Varför såg jag ens såhär långt.
Kommentera

Sv: Game!
Ridå , ingen gnista alls. Timeout Manner !!!
Kommentera

Sv: Game!
Så tack å go natt kval mot??????
Kommentera

Sv: Game!
Andy Tiger: Överkörda av bottenskrapet...
Kommentera

Sv: Game!
Hissen går nedåt i expressfart.
Fy fan! Luffarlag.
Kommentera

Sv: Game!
Ja det är äckligt mjukt.

Men blir det där mål ska hela domarkåren dra åt helvete…

HAN STÅR JU I MÅLGÅRDEN OCH SKYMMER!!!!(????)
Kommentera

Sv: Game!
Forsberg 1978: Klassisk lördagsmatch. Förra lördagen var ett litet undantag. Usel insats.
Kommentera

Sv: Game!
Zappaholic: Där stängdes matchen. Om det nu har varit nån match. HV mycket hetare och Manner är nog den enda som tycker laget är påslaget ikväll.
Kan vi klara tvåsiffrigt?
Kommentera

Sv: Game!
Förbannade jävla soplag, avgå alla🤮🤮🤮
Kommentera

Sv: Game!
Forsberg 1978: Vad fan blev det 2+2 av ens?
Kommentera

Sv: Game!
Så jävla dåligt blir kval alla andra lär ju inte förlora hela tiden
Kommentera

Sv: Game!
Forsberg 1978: ja nu ryker matchtröjan av. Inte en enda spelare visar hjärta idag. Jävla tamt spelat…
Kommentera

Sv: Game!
Peja: Kändes som att det kunde bli såhär efter att jag såg dom göra 4 mål på Skaik . .
Kommentera

Sv: Game!
Arghhhh
Kommentera

Sv: Game!
Lindström: Två missade frilägen och två dåliga PP. Så vinner man inga matcher i SHL
Kommentera

Sv: Game!
Metalman: Skaffa dig glasögon
Kommentera

Sv: Game!
JawKee: Hög klubba. Strömgren träffar ju LaLeggia över ögonbrynet, blodvite uppstår.
Kommentera

Sv: Game!
Back: Håller du (ni) ens på Brynäs
Kommentera

Sv: Game!
Stora problemet är väl att vi inte kommer någonstans överhuvudtaget offensivt. Jag tror inte vi har en enda organiserad ingång i offensiv zon idag. Enbart dump and chase.
Något måste göras, röra om i kedjorna eller vad som helst. Men oavsett så är det anfallsspelet som är vårt absolut största problem.
Hv har haft 3 bra chanser och gjort mål på alla chanser. Vi har ju knappt skapat en riktigt het chans (förutom Birgerssons styrning) på 35 minuter.
Kommentera

Sv: Game!
pjåtor: Det är klasskillnad i den här matchen. Brynäs kommer vara 6 poäng före HV efter den här matchen, med 1 match mer spelad, och 30 matcher kvar att spela. Det ser mörkt ut för Brynäs, truppen är ju alldeles för tunn. Så förbannat dåligt sportcheferi att inte agera inför säsongen.
Kommentera

Sv: Game!
Anders Berg: sparka 👍
Kommentera

Sv: Game!
Danne66: Inte när man läser här på HS iaf
Kommentera

Sv: Game!
Forsberg 1978:
Undra vilka ursäkter som gäller ikväll?
- Manner tar på sig ansvaret?
- Känslorna p.g.a Salming?
Kommentera

Sv: Game!
Metalman: Du menar att man inte kan hålla på Brynäs utan att ruttna på en tämligen usel insats?
Kommentera

Sv: Game!
SuneMangs: Haha men snälla, patetiskt. Domarna verkar ju ha spelat på hv.
Kommentera

Sv: Game!
mattiask: Två frilägen?
Kommentera

Sv: Game!
Zappaholic: Som jag sa och fruktade: HV bättre än raden och leder rättvist.
Annars märklig regel med blodvite tycker man.
Får en extra tvåa med sig pga att man råkar bli träffad på fel ställe i ansiktet.
Kommentera

Sv: Game!
Mjuka vantar idag....
Kommentera

Sv: Game!
Peja: VI ÄR jU NÖJD MED DET VI HAR säger ju Alcen.
Vi måste ju lita på Tomten,,,,HAHAHA.
Kommentera

Sv: Game!
Huge: Sämsta regeln i SHL
Kommentera

Sv: Game!
Huge:Japp å vi sämre än raden. Vad sägs om det. Eller är det bara applicerbart på motståndare?
Kommentera

Sv: Game!
Lunkz: Manners senaste intervju i GD antyder hur "nöjd" han var med truppen. Hård kritik mellan raderna.
Kommentera

Sv: Game!
Lunkz: BLACK WEEK! Ni får Bergman, Kvist och Birgersson i utbyte till ett par klubbor och puckar.
Kommentera

Sv: Game!
Huge: ha ha
Kommentera

Sv: Game!
Back: ni håller ju tyst när dom vinner
Kommentera

Sv: Game!
Åter en lördag man blir nerpissad.....
Kommentera

Sv: Game!
Peja: No money no honey 😂
Kommentera

Sv: Game!
Peja: Ja det ser fan mörkt ut . Håller med dig fullständigt
Kommentera

Sv: Game!
Imponerande att man lyckas misslyckas med tamefan alla avgörande grejer.
Kladd och klet på för många.

Vafan sysslar med Dima med ikväll? Mr.1 man show
Kommentera

Sv: Game!
Man får fan kramp i hjärnan av att se Bergman, Kvist och Olesen spela, fy för helvete va illa det är
Kommentera

Sv: Game!
Zappaholic: Missade nog det ena isåfall. Såg Ölunds men tänkte ej på den när jag skrev.
Kommentera

Sv: Game!
Jaha ni fortsätta kolla efter 0-2??
Komisk. Efter 36 år så vet när man kan stänga av.
Varför kolla på 17 gubbar som inte vill vinna inför ca 7000 hemma fans?
Jag har slutat sitta och titta för att tittandes skull.
Vaska tid.
Kommentera

Sv: Game!
Metalman: Jaså? Är det ditt första besök på HS ?
Kommentera

Sv: Game!
Lindström: Rödda? Skulle inte platsa i hv?s trupp alls.
Kommentera

Sv: Game!
mattiask: Du har dock helt rätt i allt övrigt i ditt inlägg
Kommentera

Sv: Game!
Lindström: Kicka Manner då han anser att han inte har tillräckligt bra manskap 👏
Kommentera

« · 2413424 · »