Brynäs IF

723277 inlägg · 7955 ämnen

Game!

« · 2413488 · » Till forumet


Sv: Game!
OveForShow: Riktiga supportrar tittar alltid.
Mesiga losers till medgångare slutar titta så fort det tar emot.
Det är sen gammalt….
Kommentera

Sv: Game!
bar mofftak: Käften
Kommentera

Sv: Game!
Märks att Kinnvall och Larsson är borta, det är allra tydligast i PP det märks att vi tappar. Det är det som skiljer oss från HV.
Laget får nog träna lite mer prickskytte på nästa träning
Kommentera

Sv: Game!
Treklövern1912: Det stämmer ju tyvärr, bara se hur spelet ser ut utan Larsson. Finns det ingen jävla kravställning när han inte är i båset?
Kommentera

Sv: Game!
Nästa match lär väl Oskars bryta sin förlust trend som det ser ut ikväll.
Kommentera

Sv: Game!
Tycker inte att vi gör en så dålig match, möjligtvis lite ineffektivt. Tycker dock att HV gör en klockren bortamatch. Palve ser het ut, vilket är kul, men vi är ineffektiva och HV försvarar sig riktigt bra.

Kan absolut inte skylla resultat på domslut, MEN varför 2+2 när det är helt oavsiktligt? Blodviteregeln är ju slopad. Varför mål med spelare i målgården? Han blir ditputtad, ja, men han väljer ju att stå kvar fast han har alla möjligheter att ta ett skär ut.
Kommentera

Sv: Game!
bar mofftak:
Gör oss alla en stor tjänst och häng på eget forum istället
Kommentera

Sv: Game!
Tar på mig förlusten. Är på plats och jag har inte upplevt en seger på plats sen sista finalen 2012...
Tror jag är uppe i ca 15 raka förluster nu..
Kommentera

Sv: Game!
Nej denna match går inte skylla på domaren. Vi kommer inte upp i nivå. Vi får inte fast hv, vi får inget fäste alls i offensiv zon. En riktigt DÅLIG match av brynäs såhär långt. Herregud det är dessa matcher vi måste vinna.. fyfan jag spyr.
Kommentera

Sv: Game!
Mrassarson: Det var en seriös fråga. Jag brukar inte följa er och undrar hur ni brukar göra era mål. Jag hoppas verkligen ni krossar HV ikväll. Om du följer laget borde du väl kunna förklara?
Kommentera

Sv: Game!
Brynäs bidrar inte med en krona till ALS-forskningen än i målkampanjen 1000kr per mål…

Ironi…
Kommentera

Sv: Game!
Huge: Nja, finns annat i livet än hockey 😉
Kommentera

Sv: Game!
bar mofftak: FEL LÄGE…
Kommentera

Sv: Game!
bar mofftak: Mm att vi krossar hv ikväll kan du glömma, närmre 0-7 än 3-1 skulle jag säga.
Kommentera

Sv: Game!
Lindström: men vi har ju kapten Rödin 😂
Kommentera

Sv: Game!
JohnnyBotox: Bra och objektivt, ingen jävla dagisanalys baserat enbart på besvikelse och ilska över att vi inte är bättre, som tyvärr är så vanligt härinne.
HV:s överbelastningar är jobbiga att hantera och JL/Kinnvalls frånvaro märks nu.
Synd på Ljungens stolpträff inledningsvis. Mål där och sannolikt en helt annan matchbild. Palve het och väldigt nära måla 2 ggr.
3-1 ett måste, annars är det nog över för idag.
Kommentera

Sv: Game!
Lindström:
”Vafan sysslar med Dima med ikväll? Mr.1 man show”

Han har ju en en-mans-show till center - tror du han väntar sig klapp-klapp?
Skönt ändå att se Palve ta det fysiska spelet på allvar och iaf försöker jobba hem i defensiven!
Kommentera

Sv: Game!
Mrassarson:
I vanlig ordning när det gäller något inför storpublik på hemmaplan så presterar Brynäs som sämst.
Att Brynäs skulle vika ned sig totalt överraskar nog ingen men likt förbannat så blir frustrationen lika stor.
Kommentera

Sv: Game!
Idag är det inte många rätt. Vi möter seriens sämsta lag med ännu fler borta än vad vi har, då gör vi en klassisk plattmatch som så många gånger förr.

PP fullständigt katastrofalt utan Larsson och Kinnvall och vi har väl knappt vunnit en närkamp.. Med 2 ledande spelare borta blir vår lövtunna trupp tyvärr pinsamt avslöjad. När vi sen har en 4-5 spelare som inte håller på SHL nivå så blir det jobbigt.

Om inte Alcén värvar ett gäng spelare som konkurrerar ut Birger, Kvist, Hedberg och Bergman samt att Kinnvall och Larsson är tillbaka snart så kommer det här bli en jobbig säsong
Kommentera

Sv: Game!
Treklövern1912: Ja, när är han tillbaka!?
Kommentera

Sv: Game!
Mrassarson: Detta är den nivå vi haft mer eller mindre i 20 år.
Kommentera

Sv: Game!
Mrassarson: Ofan. Då får jag hoppas på ett mirakel ikväll! Manner är väldigt sympatisk i alla intervjuer man ser men det verkar svårt för honom att få laget att spela som han vill.
Kommentera

Sv: Game!
Huge: Menar du att en supporter inte har rätt att ställa krav eller ska man kliva in i omklädningsrum efter matchen och klia grabbarna???
Kommentera

Sv: Game!
bar mofftak: Det är liksom inte läge att vara i ett motståndarforum under match när det går dåligt. Tycker inte man gör så…
Kommentera

Sv: Game!
JawKee: Salming kommer från finska ordet salmi=sund. Tur att inte Börjes far eller farfar inte ville försvenska namnet till Sund eller ngt liknande.
Vilket sammanträffande för Toronto, först Salming och sedan Sundin.
Kommentera

Sv: Game!
Allt vi gör är förutsägbart , skott rätt på bara , måste vara en extremt dålig målis om dessa ska gå in
Kommentera

Sv: Game!
xxx BIF xxx: Nej jag förväntar mig att han ska spela ett lagspel inte solo köra för 57 matchen
Kommentera

Sv: Game!
Bockensdricka: Matchstraff på sånt. 2+2 för lite blodvite. 2 min på en livsfarlig crosscheck
Kommentera

Sv: Game!
Zappaholic: Alibi pp igen. Kör lite fotboll istället.
Kommentera

Sv: Game!
lapad: Jag menar att det är en loseraktig medgångarattityd att sluta titta så fort det tar emot och inte går som man förväntat sig eller hoppats på.
Sen är du i din fulla rätt att ställa krav, gnälla och vara medgångare hur mkt du vill.
Är det nån som förbjudit dig att vara medgångare, eller?
Kommentera

Sv: Game!
JohnnyBotox: lite ineffektivitet??? Noll mål ..o hur många skott..
I en av årets viktigaste matcherna gör vi en väldigt blek figur...
Kommentera

Sv: Game!
Danne66: Man måste ju skjuta betydligt mer

Men herregud
Kommentera

Sv: Game!
Zappaholic: Som om det vore det stora problemet?
Kommentera

Sv: Game!
Ridå, gonatt
Kommentera

Sv: Game!
Zappaholic: Sen kommer idioten förstås ut från båset och gör 0-4. Ska det jävlas så lika bra med besked…😡
Kommentera

Sv: Game!
Hahahaha helt otroligt hur jävla usla detta laget är!
Kommentera

Sv: Game!
Stefan R 63: Haha, 0-4. Vilket jävla brögäng! Sorgligt.

Undra om Manner skriver på ett 4 eller 5 årskontrakt??
Kommentera

Sv: Game!
Soplag med ett kontor som är ännu sämre
Kommentera

Sv: Game!
Danne66: Ett av dom. Titta hur HV gjort sina PP-mål
Kommentera

Sv: Game!
Forsberg 1978: Nästan lika usla som du och alla andra gnälliga medgångarlosers.
Men bara nästan…
Kommentera

Sv: Game!
munkas: 0-4 på hemmaplan mot seriens sämsta lag. Det är så dåligt spel och så dålig inställning till den här matchen så jag vet inte vad.

Börje måste grina där uppe i himlen…
Kommentera

Sv: Game!
Huge: Har man en vinnarskalle vilket du verkar inte ha så är man engagerad, förväntansfull och brinner för hockey. Du har egentligen inga egna åsikter, du tycker att jag och många här inne är bara gnälliga individer. Du är inte ärlig och vågar inte kritisera. Konstruktiv kritik är viktig ingrediens i vardagen Huge
Kommentera

Sv: Game!
Huge: Håll käften nån gång text- tv nörd
Kommentera

Sv: Game!
Jugge:
Nu handlar det endast om att försöka spräcka Gunnarssons nolla!
Kommentera

Sv: Game!
lapad: Jag förstår inte riktigt hur det kan se så blekt ut efter så stabila matcher som mot Luleå och FBK
Kommentera

Sv: Game!
Måste säga att vi hade nått byte i första sen har det sett ut som skit.
Varken passningar eller något spel mot jumbon.

Dima kör nån strö räd, Rödin överarbetar, Palve skulle inte träffa ens om det var ett fotbollsmål att träffa.

Tjänstefel att inte Manner ens försöker först 10:30 kvar så byter han MÅLIS

HELA SVERIGE SKRATTAR
Kommentera

Sv: Game!
Huge: Du argumenterar som en fjortis som måste hävda sig på skolgården.
Kommentera

Sv: Game!
Strategin med få spelare för att lägga pengar på några spetsspelare börjar ta ut sin rätt… Vi behöver spelare! Å det har vi behövt länge. Med facit i hand väntade Brynäs tills marknaden dog ut. Nu finns bara bottenskrap kvar… Hyllade till skyarna för några dagar sen. Sånt kan inte Brynäs ta. Då börjar man omgående fuska med detaljer…

Jobbigt läge nu…
Kommentera

Sv: Game!
Fixar vi nytt kontrakt tror jag vi behöver en ny coach. Tycker inte Manner får ut max av materialet.
Kommentera

Sv: Game!
Idag är det inte målvakt spelet som gör att vi förlorar, men det har det varit minst 2-3 matcher tidigare och då har målvaktsbyte inte varit ett alternativ.
Kommentera

« · 2413488 · »