Brynäs IF

727786 inlägg · 7961 ämnen

håll tätt bakåt...

« · 132918 Till forumet

håll tätt bakåt...
så ordnar sig det här idag mot kringlorna.

Oxå en optimist men en orolig sådan.
Kommentera

Sv: håll tätt bakåt...
Magoo70: Jag vidhåller min pessimistiska nulägessyn; torsk igen ikväll...Sedan börjar marschen uppåt!
Kommentera

claesw: Tror inte jag pallar en förlust till, dom måste börja vinna igen för att man inte skall gå in i någon typ av koma resten av säsongen där siffrorna bara fladdrar förbi en.

Vi har SSK i dag, MIF på söndag samt TIK på tisdag hemma och dom har inte vunnit i Gavlerinken ännu.

Och så skall det förbli eftersom det finns en TIK'are som blir en back öl rikare då!

Själv så tror jag att vi vinner med 5-3 i kväll efter att ha tagit ledningen med 2-0 i 1:a sedan så kommer dom andra matcherna att gå i bara farten till våran fördel.

Westerlind: Tror du att fd grannarna har börjat skotta snö hemma än?

:
Kommentera

65 Selander: Hoppas du har rätt. SSK är heta hemma och deras publik är tuff och högljudd...Tror ändå att en sån här match passar Sjödin, Molin och Larsson- de brukar vara bra på att smyga in ett par kassar mot lag med krävande hemmapress.
Kommentera

claesw: Kort sagt: jag hatar att stå i SSK dragiga hall och se deras djävla lag pressa Brynäs. Allt handlar väl om 95-96 när jag satt där och fick se BIF torska den allsvenska finalen (jag satt faktiskt bredvid T Sandlin då, han såg bekymrad ut trots att han precis fått sparken).
Kommentera

claesw:jag tror du tyvärr har rätt om kvällens match!!!
Kommentera

« · 132918