Brynäs IF

727120 inlägg · 7960 ämnen

HV 71-Brynäs IF

« · 370449 Till forumet

Sv: HV 71-Brynäs IF
lindberg: Ja en helt klart spännande laguppställning, upp till bevis nu för dem som skall vara vår framtid. Vi har ju inget att förlora.

Fullt skägg som gäller hela fajten!
Kommentera

Hela laguppställningen enligt hemsidan.

Joakim Lundström (Markus Korhonen)

1:a Niklas Anger, Tommi Miettinen, Björn Danielsson
Vello Laitinen, Daniel Johansson

2:a Patrik Rönnqvist, Ove Molin, Nicklas Danielsson
Tommy Sjödin, Mattias Karlsson

3:e Peter Nylander, Jakob Johansson, Simon Östlund
Jesper Björk, Adam Andersson

4:e Jonas Soling, Carl-Johan Eriksson, Henrik Malmström
Kommentera

fd: Är nog psykiskt mer stabil än t.ex. Asplund var/är, hur går det för honom förresten?
Kommentera

Kan inte påstå att jag tror på Lundström. Blir kanske 8 mål i baken. Han kanske inte tycker det bli kul om motståndarna psykar honom...
Kommentera

Makkan: Ja vad säger man, allt mer än en förlust i morgon är vinst!
HV borta är ingen lek samtidigt när vi har många borta.

Så vi får hoppas att dom andra lagen också gör sitt mot lagen bakom oss!

Skall bli intressant och se om Lundström pallar trycket i morgon men då gäller det även att backarna hjälper till lite så att dom inte står och dräller.
Kommentera

Nu är Micke Lind skadad också. Det kanske kan få någon annan att ta lite ansvar och vakna till. Fyra kedjor mot hv och Jocke i kassen, Östlund ska spela också.
Kommentera

70 Rodrigues: Hallå!
Näe nån vinst kommer inte på fråga imorrn när det e HV71 som motståndare!
dom kommer förlora men dom kan bjuda upp till kamp...
Smälla på i varje byte och ge allt!!!
Kan inte visa sej för snäll, då vinner man inget!
Kommentera

Tänk om vi Brynäs-fans kunde få bli lite positivt överraskade och få en oväntad seger. Men det är bara att glömma. Det blir torsk som vanligt. Brynäs a-lag har överraskat oss en gång den här säsongen (positivt). Det var i 2 perioder mot fbk i omgång 4. Hoppet vi kan leva på är att jag inte kan vara på plats i kyrkan, för när jag är på plats brukar det alltid bli stryk mot Jerusalem.
Kommentera

Lilljanne: Funkar din taktik förlorar vi aldrig mer :-)
Kommentera

sylf: Näe, men vi har en pinne när matchen börjar. Den ska vi fan inte behöva tappa. Om Brynäs bara spelar med alla tillgängliga juniorer, bänkar Anger och Soling och, vid behov, Molin, Kupan, Björck och Vello, låter alla spela lika mycket men toppar när det är läge, spelar stenhårt aggressivt men undviker utvisningar, skjuter i alla lägen men inte för ofta, stöter högt upp i banan och går aldrig bort sej, långa uppspel men aldrig några indianare, ger järnet från början men har krafter i slutet, låter adrenalinet pumpa och håller huvet kallt. Men framförallt - se till att Gunnars lapp får text i stället för bilder.
Kommentera

70 Rodrigues: Ska Brynäs ha ett uns av chans i morron måste dom spela extremt defensivt och sätta de kontringschanser dom får.Mycket hänger som vanligt på Korhonen.
Kommentera

70 Rodrigues: Och hur skall GP visa det ? tappad ledn ? näe,dom kommer aldrig att ha den.
Kommentera

70 Rodrigues:
Jag vill oxå se det händer saker i båset , men betvivlar starkt det kommer ske nått i båset synd nog
Kommentera

HV 71-Brynäs IF
I morgon vill jag se lite action i båset av vår gode GP, det är dax att visa vem fan det är som bestämmer i båset.Jag tar inte en tappad ledning igen, det är dax att skärpa till sig och knyta ihop slutspelssäcken. Blodsmak i munnen efter varje byte är det som gäller. FULL FART FRAMÅT O HÅLL TÄTT BAKÅT!!!!
Kommentera

« · 370449