Brynäs IF

723728 inlägg · 7956 ämnen

HV 71-Brynäs IF 2/1-06

« · 646564 · » Till forumet


Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Gusten: Dom är häftiga.Nåra av dom tar säkert en plats i Brynäs 2:a line
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
MEN GUD vad utvisningar !!!!!!!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Tycker det är löjligt med dessa domarnivåer, leve Wikegård!!!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Huge: Petrasek är ett riksmongo.Komer ihåg när han åkte runt i Gavlerinken och grät och försökte sparka spelare,slutade med att han ramlade och hela hallen garvade.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Helgesen: Bentackling.....Brukar ju inte publiken gilla...Inte ett ljud från publiken dock....Verkar tveksamt....
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
sylf: Ja, underbara!
Boorken kanske ska kika lite på hur dom arbetar, lite glädje i truppen skulle inte skada.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Det är typ 3 min kvar av andra. Riktigt nära när Månsson & Lind kom tvåmoten, men Liv tog Månssons skott. Han lurade i alla fall Petrasek :)
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Inte en min kvar av andra, men nära 4-1. Korhonen tog dock Remstams skott....

Sundqvist & Melin kastade handskarna. 2+2 på båda.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Gusten: LHC har hämtat in ett tvåmåls underläge i Karlstad.Alla som tror Brynäs gör det räcker upp en hand.............
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
sylf: Lite svårt för oss att hämta upp ett underläge i Karlstad, eller....?
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
1p i denna match skulle betyda MIRAKEL !
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
När vi spelar i Jönköping, menar jag....
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Jättetomtarna som kommenterar har sett Brynäs gånger i Jönköping, men drar ändå slutsatsen att vi spelar extremt defensivt sen Boorken tagit över.
Att vi kanske har lite annorlunda taktik borta mot en av guldfavoriterna var tydligen för svårt att komma på.....
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Huge:
Äntligen "Stiff Upper Lip" - började bli orolig att de tappat bort det här härliga blandbandet. Då gissar jag att vi snart får höra "Tush" och "Suffragette City".
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
westerlind: Aah.. blandband är väl härliga. Så också de gamla malande musikslingorna som kunde höras från närradionstationerna i Sundsvall med omnejd under -80-talet. Den gamla SABA-sterran köpt på Ljud & Bild på IKEA-huset gick på högvarv vill jag lova!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Gusten: Säger bara Tony Bäreborn,200 kilo Johanna och målisen Laxen,samtliga från Grunden Bois.Dom tar lätt en plats i Brynäs,mediatränade är dom också.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
ojj utvisning för HV !! :p Helt otroligt :P:P
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
90Steen_: dax för ett SHG då!!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Bissett19: haha neej SÅÅÅ negativa ska vi inte va ;)
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Korhonen klarade friläge.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
kom igen nurå sätt en reducering, det är vi värda !
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
90Steen_: Ajdå, nu kviterade Mora.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Björn Melin utvisad 4 minuter.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
ojojoj 5mot3 i 2min !! NU SKA 3-2 SITTA !!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
brynasaren: Ännu en utvisning....5 mot 3 i två min.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Sitter inte pucken nu är det dåligt.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
brynasaren: Sitter pucken är det bra.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
men kasst ..
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
faan loosa 2MIN 5mot3 .. helt jävla otroligt
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
90Steen_: Vi kan inte göra mål.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
westerlind: Dom får ju chans efter chans att komma in i matchen men tar den inte.Pajaslag!!!!!!!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
nu stänker vi in den fan
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
sylf: "Dom får ju chans efter chans att komma in i matchen men tar den inte.Pajaslag!!!!!!!"

Pajas Sylf !!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
arnio: Braaaavo Korhonen!!!!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
löjligt 1 - 4 när vi har pp .. man kan tammefan aldrig lita på detta lag .. hejdå!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Så tråkigt men det är bara att ta nya tag. Det verkar ju ha sett lite bättre ut idag..Hoppas att vi får in tvåan i alla fall..
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Nu har vi fina 3-17 på snart tre matcher.... :)
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
sylf: Fan va less jag är på det här jävla skitlaget. Allsvenskan i ny arena smaka på det!!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
brynasaren: Ha ha,man vet inte om man ska skratta eller gråta.Pajaslag är ju precis vad det är.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
90Steen_: Jo detta lag KAN man lita på,släpper in mål i numerära överlägen är dem rätt bra på.........
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Äsch, det här får Timrå sota för på torsdag. :)
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Danne66: Klockrent!! Man är så jävla less på det här dynglaget så det finns inte.Va fan ska vi med en ny arena till?? Ge oss ett elitseriemässigt lag istället för fan!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Danne66: Om det inte passar att vara Brynässupporter så byt lag då...Hv är ju heta, då kanske du kan få fira SM-guld till våren !!!!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Falken: Helt rätt Falken, Timrå ska vi ta.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
arnio: Tycker det känns som man har sagt så i 4 år i rad nu.....bara att hoppas att det nån gång BLIR bättre och inte bara ser bättre ut....Vi ska till slutspel!!!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Är det NÅGON här inne som tycker vi är bra ?? Om Sverige blir utslaget inatt så chartra ett plan och hämta hem Bäckström DIREKT.... Har de några andra juniorer till övers "over there" så ta med dem också. En bra målis kanske....
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Detta lag måste vara det sämsta genom tiderna. Koronen kan ta första bästa båten till Finland och ta med sig sina landsmän. Fy fan vilka sopvärvningar han har gjort Sundlöf de senaste åren.
Ny sportchef till nästa år tack.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
arnio: Timrå måste vi ta!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
arnio: Hur i helskotta ska vi lyckas med det??Våran enda chans till att slippa spela i allsvenskan nästa år är ju att Leksand o SSK fortsätter att förlora.........
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
sylf: Hörrö Sylf.. lägg av att snacka skit om arenan och att vi ska ha ett lag istället. Det tror jag säkert du med fattar att om vi överlever denna säsong så har vi med ARENANS hjälp alla möjligheter att bli bättre. Utan arena så blir det samma dåliga resurser säsong efter säsong.
Och vad spelar det för roll att "klaga" på arenan nu ???? Tror ju knappast att det river det de redan har byggt på den.
Kommentera

« · 646564 · »