Brynäs IF

731170 inlägg · 7961 ämnen

HV 71-Brynäs IF

« · 771374 Till forumet

Sv: HV 71-Brynäs IF
rackham: Som kapten kände han sig tvungen att dela ut en liten sovenir till någon lycklig sponsor som satt å drack sin whiskey efter maten.

Distinkt levererat...
Kommentera

GävleLasse:

Ja, och förmodligen är inte Wille sen att lägga till en Sjödda special på menyn...
Kommentera

Jag har nog aldrig sett o hört, en sån liten röstsvag hv klack, som dom hade igår. Dom har alltid haft många o trummor som sjunger hv. Men inte igår.
Kommentera

Tyckte nog att Sjödin drällde litet med pucken några gånger i PP. Glädjande med styrke beskedet från Sperrle dock. Det var defintivt inte hans fel att det blev smisk.

Var det inte puck out ytterligare ett par gånger som Brynäs av någon anledning klarade sig ifrån? Det var litet svårt att se ur det litet märkliga fågelperspektiv man fick på sektion O.
Kommentera

hajen5: Jo vi hade tur med ett par domslut där,men Lärking tyckte det var touch på HV klubbor,så egentligen skulle vi ha haft fyra puckout igår.Jag tror nog Boorken nöter sarg ut på träningen idag:)

Den mest horribla puckouten var ju Björnes,helt oattackerad så lyfter karln den upp på nionde bänkrad,helt otroligt.Björne hade ingen bra kväll igår,friläget han fick i andra perioden vet jag inte vad han gör med?hur tusan kan man dra ett slagskott i friläge en och en halv meter från Ersberg.

Kommentera

« · 771374