70 Rodrigues: Viktig match där chansen finns att rycka lite från 4eplatsen. Honken står imorgon och Jocke Rohdin petas istället för Molin. Något jag tycker är tråkigt då ni säkert fattat vi det här laget att Jocke är en favorit hos mig. Jaja tror på 2 pinnar imorgon
3-4 efter Penaltys
Mål: Nordan, Wänna, Lars "guden" Jonsson
På straffar avgör Calle!
Brynäslegenden:
Mmmm..styggt viktig match. Lite mer värdemätare än gårdagsmatchen. Slå Håve lpå bortais och jag tror topp 4 är säkrat..
Tror på stryk däremot, tror Håve fick liten boost av Petrasek..
Redigerad kommentar
70 Rodrigues:
Tycker inte man kan säga så mycket om utvisningen, klubban ska vara i isen. Däremot kan man ifrågasätta hur konsekvent domarna är.
tompap71: Det är just det, dom får fan ta o skärpa till sig, de har missat 3-4 liknande situationer tidigare och Ekholms såg man ju knappt :-(
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Tkr det ser helt okej ut, HV skapar inte avsevärt mycket och Honken känns stabil. Några farligheter framåt, det mesta i PP där spelet fortsätter att imponera!
Rätt så underhållande match, ser framemot 0-1-målet efter 4.24 i andra av Jonathan Granström ;)
Widing har väl heller inte det allra bästa självförtroendet...
Too many players...kan man vinna SM i det ? :-)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
90Steen_: HUR FAN KAN DE MISSA DEN UTVISNINGEN??????
Jag ställer upp på insamling!
Imorgon ska vi visa HV var skåpet ska stå ;-) Jag hoppas på "Honken" i kassen och att vi är på tårna redan från början.
Tips: 3-4 Mål: Silfverberg 2, Gunderson och Järnkrok, alla mål i PP ;-)