Brynäs IF

728231 inlägg · 7962 ämnen

HV-BIF

« · 139804 · » Till forumet

Sv: HV-BIF
Tomas HOCKEY: Jag sviker dom inte heller.. Men hur man ska få folk o resa häcken från soffan vete katten... Något borde väl locka folk....
Kommentera

Vem är förvånad??
Total kolapps...9:e raka...uselt!!!
Kommentera

70 Rodrigues:
som ni skrev
vi vinner skotten igen

Inser ni nu då värvningen av nyllet och påståendet om att lindström skulle vara bra???????

Nyllet ingen målskytt

lindström ingen målskytt

IN MED EN MÅLSKYTT

sparka ett antal spelare

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Kommentera

Lilljanne: Jo, men allt det här snacket om att vi, supportrarna och fansen, skulle börja skramla pengar till Brynäs, det är ju fullkomligt skrattretande och pinsamt! Tänk efter lite grann nu allihop. En elitklubb som har en så oproffessionell ledning att den själv inte kan fixa en bra ekonomi åt föreningen utan det ska anhängarna ordna. Jag menar, det låter ju inte klokt. Då hör man inte hemma på elitnivå, bara. Möjligen div V-nivå...
Kommentera

Där kom den.Detta är rent löjligt.
Kommentera

70 Rodrigues: Drygt 10 min kvar. Det här kan bli mycket!
Kommentera

Sylf:
Ja...boxplay är faaan under all kritik.
Nu måste något drastiskt hända snart.
Bort med Esko nu...
Kommentera

P J Davydjoos: Bättre sent än aldrig.. Om vi gör något för våran klubb så kanske självförtroendet på laget ökar. Då vet dom att vi finns. Att vi vill hjälpa.. Då kanske dom vill hjälpa till med att börja vinna.. En lite teori bara.. :-))
Kommentera

5-0
Kommentera

laila: ja så är det! hoppas att vi kan ändra på det men hur!? Gävle publiken har varit bortskämda med klapp klapp hockey som vi spelade för några år sedan! Det var roligare då det vet jag med men bara för att Brynäs ändrat spel lite grann så sviker jag inte mitt lag! aldrig i livet!!
Kommentera

Kan dom inte göra ETT mål på kromosomen i HV målet ens !
Kommentera

Igor: JAG.. :-)
skämt å sido.. tror inte det hjälper o sparka honom.. Spelarna måste försöka att tänka först o agera sen.. Så kanske dom inte sitter utvisade så ofta.. :-))
Kommentera

Jag tror att Esko får gå före helgen.
Kommentera

laila: ja, om en sådär fyra år...
Kommentera

Bara att räkna in 5:an snart...
Kommentera

rafalski: Ja.. det har du nog rätt i.. Då skulle vi nog få se ett nytt Brynäs.. :-))
Kommentera

P J Davydjoos: Vilket är synd... Därför borde VI kunna göra något
Kommentera

rafalski: Hungriga chihuahuaor , hur jagar dom då ?
Kommentera

Vem ska träna i stället för Esko då? Nån som har nåt förslag?
Kommentera

Tomas HOCKEY: Jag håller med dig.. Det är lite folk på matcherna.. Dom kommer när det går dåligt.. Jag minns förr när Brynäs supportrar (fanns ett gäng som fick komma in på alla hemma matcher för att liva upp stämningen) höll liv i Gavlerinken.. men dom försvann iom att dom fick börja betala.. Det är synd.. För då hade Brynäs sin hejarklack varje hemma match.. Det är synd att dom inte vill gå på match trots att risken är stor att det blir förlust.. Jag går för att stötta mitt lag.. Jag hoppas bara att fler tänker efter och går på matcherna.. Vem vet.. Det kanske vänder när Brynäs känner att dom har oss på sin sida..Inte bara när det går bra
Kommentera

9 raka torsk! Nu måste man börja agera annars åker man ur elitserien, sagt av Björn Gjeier på radiosporten!
Kommentera

Sylf: Nu har jag ingen direkt siffra men det är över miljonen det vet jag. Det jag menar är att om vi alla hjälps åt om det bara så är tio koronor vi skänker så hjälper det
Kommentera

70 Rodrigues: Vore det inte så j-vla tragiskt vore det nästan komiskt. Mål varje gång!
Kommentera

32 sek den här gången.
Kommentera

laila: Annars kan man frysa spelarlönerna tills dom vinner, dvs "hungriga vargar jagar bäst".
Kommentera

4-0
Kommentera

4:an närmar sig......
Kommentera

Bright: nu var det inte det jag reagerade på utan att Lilljanne la all skuld på dom som bor i gästrikland. Det spelar juh inte så stor roll om supportrarna samlar in pengar om inte klubben förvaltar dom på rätt sätt.
Kommentera

laila: Kommunen har råd, det handlar om prioriteringar och om att alltför många i Gävle röstar på det parti som alltid har suttit här och som är emot utveckling, och aldrig kommer att bidra med den summa som Brynäs vill ha...
Kommentera

Jag är imponerad,dom höll nästan tiden ut.Det var väl duktigt av våra kära skitbra grabbar.
Kommentera

Mag lägger det man har råd med ja.. Men jag tror nog att dom flesta (om inte alla) har råd med en tia var.. Alla Brooklyn's o BSKV supportrar och alla vi andra.. Det blir nog lite iallafall.. Bättre än ingenting...

SKIT.... 3-0
Kommentera

Jag är så besviken på Gävle publiken! dom kommer ju inte när det går dåligt och det har varit så länge nu under många sässonger! Jag tar ju mig dit trots dom fyra milen och jag är övertygad om att många andra åker mycket längre än mig!! Sen behövs lite folkvett när folk ska ut från parkeringen! alla tänker på sig själv och skiter i andra! vad gör det för skada om man väntar 10 sekunder och släpper in en annan bil!
Brynäs spel då! ja det kommer vinster det är jag säker på men frågan är hur ofta dom kommer! Vill så gärna att mitt lag ska bli stabilt och jobba därifrån! Vad brynäs ska göra vet inte jag riktigt men röster höjs sakta om tränarbyte, värvningar, ledningsbyte mm! Det är jobbigt alla Brynäs fans men vi ger oss aldrig! jag vägrar, jag accepterar det inte! Vi ska framåt. KOM IGEN BRYNÄS
Kommentera

Loooser: Näe.
Kommentera

3-0 är nog inte långt borta nu
Kommentera

Bright: Det är vi supportrar/medlemmar som är klubben! Det är vi som ska se till att klubben går i rätt riktning! Det är som att klaga på regeringen och sen ge fan i att rösta. Ologiskt!
Kommentera

Sylf: Det sa jag inte, men vet du hur mycket de har fått ihop överhuvud taget tack vare oss fans????
Kommentera

Verkar som om 3:an är på G
Kommentera

Lilljanne: *Räcker upp en hand*
Kommentera

Igor: Verkligheten = Brynäs 12:a i tabellen. Sanningen = Brynäs 12:a i tabellen!
Kommentera

Loooser: Och Gais går ju bra........
Kommentera

Lilljanne: Man lägger det man har råd med
Kommentera

Igor: japp
Kommentera

Natten: Det är löjligt snack det där "vad kan vi supportrar göra"... Kan inte klubben hålla sig med en offensiv och handlingskraftig ledning, kan det va´ som det är. Det är väl för tusan den som ska se till att sköta sitt jobb!
Kommentera

laila: Alla som är beredda att lägga en tusenlapp räcker upp en hand!
Kommentera

Igor: Japp en hel del, jag har vart där. Har till och med släkt där.
Kommentera

Bright: Verkligheten och sanningen. Jaha ja så det är du som ligger och ruvar på den :-)
Kommentera

Igor: Japp
Kommentera

Loooser: Tycker jag också.. Jag har sett så många gånger här på HS att så många klagar på spelar osv.. Men gör något själv.. Slår vi oss alla ihop så ska vi nog lyckas.. Vi är många..
Kommentera

Är det nån här som bor i Gävle över huvud taget?
Kommentera

Lilljanne: Men visst. jag håller med dig.. Nog är det att brynäs har bättre fans utanför stan. Det har du rätt i.. Men om vi ALLA slår oss ihop.. alla brynäsare i hela landet så borde vi kunna få brynäs ekonomi på topp igen.. Krävs inte många kr per skalle för att få ihop en summa.. Jag tror nog att många här i stan skulle vara villiga att ge pengar för att få Brynäs på topp igen som dom en gång var....
Kommentera

« · 139804 · »