Brynäs IF

727703 inlägg · 7962 ämnen

HV-BIF

« · 139796 · » Till forumet

Sv: HV-BIF
Sylf:
Ja...boxplay är faaan under all kritik.
Nu måste något drastiskt hända snart.
Bort med Esko nu...
Kommentera

70 Rodrigues: Drygt 10 min kvar. Det här kan bli mycket!
Kommentera

Där kom den.Detta är rent löjligt.
Kommentera

Lilljanne: Jo, men allt det här snacket om att vi, supportrarna och fansen, skulle börja skramla pengar till Brynäs, det är ju fullkomligt skrattretande och pinsamt! Tänk efter lite grann nu allihop. En elitklubb som har en så oproffessionell ledning att den själv inte kan fixa en bra ekonomi åt föreningen utan det ska anhängarna ordna. Jag menar, det låter ju inte klokt. Då hör man inte hemma på elitnivå, bara. Möjligen div V-nivå...
Kommentera

70 Rodrigues:
som ni skrev
vi vinner skotten igen

Inser ni nu då värvningen av nyllet och påståendet om att lindström skulle vara bra???????

Nyllet ingen målskytt

lindström ingen målskytt

IN MED EN MÅLSKYTT

sparka ett antal spelare

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Kommentera

Vem är förvånad??
Total kolapps...9:e raka...uselt!!!
Kommentera

Tomas HOCKEY: Jag sviker dom inte heller.. Men hur man ska få folk o resa häcken från soffan vete katten... Något borde väl locka folk....
Kommentera

Esko ska vara kvar, om det är någon/några som ska sparkas så är det Bäckström och co, han är fan så mycket sämre som Sportchef än han var som spelare (om nu det är möjligt)
Kommentera

Har sagt det förr och säger det igen.Den som inte inser allvaret i det här är förmodligen sjuk på nåt vis.Om inte detta är en kris så finns inga kriser.
Kommentera

Måste hända nåt nu!!
bort med esko
Kommentera

laila: De är ju faktiskt minst utvisade i Elitserien.
Du kanske är den enda som vill ha jobbet.
Sandlin brukar ju ta sig an loserlag...
Kommentera

Nu ligger vi ännu mer sist, om det nu går?
Kommentera

Bright: Just därför borde vi supportrar göra något.. För att visa att vi inte tolererar sånt trams från ledningen... Vad annat kan vi göra än att samla pengar ? Det hjälper inte att vi kräver att ledningen ska avgå... För dom kommer inte att avgå.. Klart.. vi kan ju strejka... Ingen går på macherna... Då kanske ledningen blir sparkad.. men vi kan inte bara klaga.. vi måste agera.... tycker jag iallafall...
Kommentera

Igor: Det är ett av problemen, det går inte att åka konståkning när man ska lira hockey, det måste köttas lite mer, fast å andra sidan så kanske dom ska börja kötta när dom kan spela boxplay!
Kommentera

Igor: Kanske inte det.. Men dom har nog släpt in mest mål i BP..
Kommentera

6-0 !!!
Kommentera

Sylf: Den här matchen var nog körd för länge sen tyvär. Nu får man det jobbigt på jobbet igen....
Kommentera

Vill ni höra nåt kul? "Det kan vända fort med det här trepoängssystemet och det är 39 omgångar kvar." Moahahahaha!
Kommentera

Sylf:Va fan säger man?
Kommentera

Vad är rekordet i antal matcher utan vinst tro? Fortsätter brynäs så här så lär det vara raderat inom ett par vedkor *suck*...
Kommentera

2, 3, 4, och 5-0 har alla gjorts i PP. Det här är fan det värsta jag sett och Esko förklarar det med oroliga spelare med dåligt självförtroende. Inkompetens tror jag det kallas, både hos spelarna och i coachning.
Kommentera

70 Rodrigues: Å andra sidan får de ju fler möjligheter att träna BP om dom köttar ordentligt. Adam A fick en charging idag - way to go!
Kommentera

lindberg: Brynäs hade väl en tung säsong förut med ett antal förlustmatcher.. Kommer inte ihåg vad det stod i GD.. Men dom är inte där än... Är nog några matcher kvar..
Kommentera

Flynt: Ungefär samma killar var ju bäst i Elitserien på BP för två år sen.
Kommentera

70 Rodrigues: Vad säger man ??? nästan så man garvar åt skiten.
Kommentera

Igor: Nåt är ju Jävligt fel med årets upplaga
är nog bara att inse att det behövs lite nytt folk både bland spelare och ledning
tycker för övrigt att att det är konstigt att värva nylander och karjalainen när man sagt att man ska ha en tjeck eller annan "bra" spelare...konstigt
Kommentera

tom-2:
tack
tack tack tack

Äntligen
Kommentera

Det måste köpas in 2-3 duktiga spelare, dom finns där ute, andra lag kan ju så varför inte Brynäs? Nylander,Laitinen och P3 kan dom skicka! Fan vad jag är arg, ledsen och besviken! Man blir så förbannad när man ser hur inkompetent folk i styrelse och SK drar ner vårat älskade Brynäs i skiten!
Kommentera

7-0!!! Var är stoltheten?
Kommentera

Jag hade tippat 6-1 men det blev 7-0, fy fan!
Kommentera

70 Rodrigues: du glömde pekkala
Kommentera

7-0. Skotten 27-22 till BIF.
Kommentera

70 Rodrigues: 7-0 !! det är inte ofta förekommande att man skäms för sitt lag,men det här har passerat gränsen nu.
Kommentera

Igor: 27 skott och noll mål, det är ju för fan katastrof!
Kommentera

Rams räddningsprocent = 68 %. Han var säkert bästa Brynäsare iallafall :)
Kommentera

70 Rodrigues: 22 skott och 7 mål är inte så roligt det heller.
Kommentera

70 Rodrigues:

jajaja nu ska du inte vara så hård, MIF Redhawks sköt 29skott borta mot Leksand och gjorde 0 mål
Kommentera

Lilljanne: Huvet på spiken där ! Var fan är stoltheten ? har dom ingen sån kan dom lämna över tröjan till nån som har.Sämre blir det fan inte.
Kommentera

Den nye tränaren måste vara trollkarl. Hur får man ett lag som förlorat 9 raka att plötsligt spela hockey? Han har åtminstone gott om tid. Kvalserien börjar i mars!
Kommentera

70 Rodrigues: Har verkligen Laitinen varit SÅÅ dålig? Han leder väl tillsammans med Molin +/- ligan med +4.
Kommentera

Lilljanne: Tror ärligt talat inte det spelar nån roll vem dom ställer i båset.Så länge spelare som Djoos,Pekkala,Molin mfl,mfl platsar så kommer det aldrig att gå vägen.Då ser jag hellre SK rannsaka sig själva och lämnar över spaden åt folk som kan det där.
Kommentera

laila: Då säger jag till dej: Låt ledningen köra ner Brynäs i allsvenskan, då! För sitter denna ledning trotsigt kvar i klubben, oavsett vad medlemmar och fans tycker om den, ja då kan det lika så gärna få gå åt h-te då. Folk i styrelser och kommittéer brukar inte sitta kvar hur länge som helst, särskilt inte om dess arbete inte ger önskvärt resultat under en konsekvent tid. Det gäller överallt och det måste gälla även Brynäs IF:s ledande personer. Erkänn ert misslyckande gubbar och vandra iväg nu!
Kommentera

Sylf: Molin!!!
Kommentera

Ett stort fel som det är tror jag är att styrelse och sport komite tar allt för givet...Bif har ju spelat i elitserien i 100 år kan INTE åka ur , otänkbart!! Taskigt med sponsorer och taskigt lag säger allt
Kommentera

0-7 i röva mot Hiv-71 känns inte skönt.........!!!
Kommentera

Igor: Ja,det tycks tabu att klaga på den killen men ärligt,va fan har han uträttat ? mer än att ta dumma,matchavgörande utvisningar ! Han är en skugga av vad han varit.Men så går det när man skriver 42 års-kontrakt med 30+ spelare.
Kommentera

Förutom att det behövs förstärkning defensivt, så behövs det ett par skarpa avslutare...jag menar på 11 omgångar ska man fan inte bli nollade TRE gånger.
Kommentera

Bright: Instämmer. Ska det göras förändringar så ska man börja med ledningen som år efter år misslyckas när det gäller sponsorjakt och värvningar.
Kommentera

Ford Prefect: Helt rätt
Kommentera

Sylf:Har precis pratat med en polare från Jönköping som berättade för mig att han lyssnat på en radiokanal som heter radiomatch som sänder intervjuer före HV:s hemmamatcher.Dom hade intervjuat två tränare från Stockholm som hade sett Brynäs värvning och dom hade sett/hört att dom äldre spelarna inte följt Eskos instuktioner på isen och att det var ofrånkomligt att märka att det pågår någon slags skism i Brynäslägret.
Kommentera

« · 139796 · »