Jajjen:
Om det är vad du gissar så är det slutligen fastställt vem av oss två som är idioten.
Diskutabelt domslut på det bortdömda målet. Skall inte videobedömningen uppvisa klara bevis för att domslutet på isen är felaktigt? Det ser ut som att skridskospetsen aldrig lämnar isen.
Nåja... det hände i Jönköping så man är ju inte överraskad att det gick hemmalagets väg.
Slajsarn:
Enligt vad jag kunde se så dirigerades pucken in i mål men skenan var i isen. Håller med om att det var mycket tveksamt.
foppa78:
OK, men det va inte jag som började kalla varandra för namn . Skit samma, jag ska vara den större människan och lägga ner nu.
Redigerad kommentar
Järnkroks pucktapp på offensiv blå blev dyrt. Men småländske måldomaren var HV:s matchvinnare. Starkt ändå att sno en poäng borta mot Sveriges dyraste hockeylag.
Jajjen:Ändå känns Brynäs väldigt uddlöst ut framåt. Det är för många alibispelare i dagens trupp.
Men man får vara nöjd med en pinne. Det är ju bortaplan.
foppa78: Sundlöv har en dryg månad på sig att värva ihop det lag som ska försvara guldet.
foppa78: det är karma ;) vi såg ju hur mycket Brynäs faktiskt fick med sig i slutspelet
förra säsongen efter diverse klagomål i media osv. kanske blir nåt liknande i år?
Jajjen:
Men det är ju du som är idiot om du tycker att det va ett bra försvarsspel, eller?
Ta och byt blöja idioten.