Brynäs IF

728199 inlägg · 7961 ämnen

I natt jag drömde

« · 422805 Till forumet

I natt jag drömde
I natt hade jag en dröm som jag tyvärr inte minns allt av men BIF värvade en Back som var ett stort skämt och vi supportrar blev upprörda och t.o.m några av spelarna lämnade laget i protest...Sedan vakna jag till lite och somnade om och glömde allt det andra som den bestog av...
Någon som tror att vi får se en Back pressenteras under kvällern ?
Jag tror det uteblir man man hoppas verkligen
Kommentera

Sv: I natt jag drömde
RavenLord: Ja hoppas VERKLIGEN inte det kommer att presenteras en Back under kvällen...däremot en back. Varken Daniel eller Anders är några favoritspelare nämligen ;)
Kommentera

Gusten: Hos Aftonbladet står inte BIF med bland klubbar som ryktas värva nått. Sorry antagligen,igen!!!!!!!!!!
Kommentera

aphac: Det FÅR bara inte vara sant....men det kanske är så att Sundlöf fått nej från typ 1:a alternativet och nu hinns det inte med....brrrr
Kommentera

Gusten: Lugn, bara lugn!!!! Det kommer ett namn under dagen/kvällen! Var så säker....!
Kommentera

bradberry: Har du hört nått eller är du bara så där äckligt positiv ;)
Kommentera

Sami Salo är nu klar för Frölunda.
Kapprustningen fortsätter.
Kommentera

Gusten: Jag är så där äcklig!
Kommentera

Loob är väl en kalkon också.
Först var han så kaxig och sa att vi tänker definitivt inte värva några NHL-lockoutade spelare.
Nä nä, så var det med det.
Kommentera

bradberry: Tråkigt....hade hellre sett att du hade på fötterna
Kommentera

Gusten: Om det väl händer något i Brynäs kommer det alltid som en överraskning. Åtminstone för Aftonbladet. Däremot försöker de alltid omformulera det till något negativt i efterhand. Exempelvis "Korhonen rasar mot värvningen av Holmquist".

Hoppas på rubriken "Kris i Brynäs! Kuparinen rasar mot värvningen av NHL-stjärna" i övermorgon.

;-)
Kommentera

70Igor: Fönstret stängs väl idag!? Men vilken tid 24,00?
Kommentera

Lunkan: Jomen ja försökte ju driva lite med Aftonblaskans snabbhet vad gäller Brynäsnyheter...
Kommentera

Lunkan: Jag vet som kommer, fick nyss ett samtal när jag nu sitter på bussen upp mot Dalarna för att se Leksand mot Arboga!

Tyvärr så är jag förhindad att tal om vem som kommer men det är inte
Christer Olsson eller Custemo iaf,

Fönstret stängs 2400.
Kommentera

65selander: Jo kom igen! Är det en svensk, finne eller jänkare?
Kommentera

65selander:

Fönstret stängs klockan 24.00 men om jag fattade det hela rätt så måste registreringen vara Svenska Hockeyförbundet tillhanda senast 16.00, svenska arbetsregler, du vet.
Kommentera

Poffa: Lite knepigt att skriva när man sitter på en skakig buss, dom får vl jobba ö-tid som alla andra!
Kommentera

65selander: Se leksand mot Arboga!? Vad har du gjort för ont i veckan då? ;)
Kommentera

Lunkan: Men fattar du inte ? Det är ju Swlander som ska fixa namnskriften från Björkman!
Kommentera

Lunkan: Helt frivilligt men det är väl inte hockeyn som man har som det primära ;-)

Nej nu börjar täckningen bli dålig!
Kommentera

Opps, Selander menar jag såklart.
Kommentera

65selander: Vafan tala om för oss om vi ska vara glada eller om vi ska slita skinnet av oss :)
Kommentera

65selander:

Nu hittar jag det inte, men i någon artikel någonstans stod det att förbundet stod till förfogande fram till klockan 16, sedan var det kört. Men jag håller med dig, det är lite småaktigt att inte kunna jobba övertid om det nu är en eller flera klubbar som har spelare på gång.
Kommentera

Poffa: Så du menar att det är bara 45 minuter kvar då?
Kommentera

Gusten:

Om jag fattade artikel rätt, ja. Men det är alltså att faxa in papperet som det handlar om, det måst inte kunngöras innan dess.
Kommentera

Gusten: Den som lever får se!

Kommer du ner till Leksand eller Ludvika så skall jag överväga!

END OVER OUT.....
Kommentera

65selander: Så de är någon på G alltså :) Trevligt trevligt hoppas det är en spelare av klass bara och inte han i min dröm hehe
Ja bara vänta och se när nyheten trillar på Brynäs sida
Kommentera

RavenLord:
För att ta det från början så vet jag inte ett dyft, bara ett "Practical joke"
så här på fredags eftermiddagen. Det är iaf sant att jag sitter på bussen upp till Dalarna!

Kram på er och slå inte ihjäl mig nästa gång vi ses!
Kommentera

65selander: Okej....Roligt antar jag...kanske.... ha ha "host"
Kommentera

« · 422805