Brynäs IF

727643 inlägg · 7961 ämnen

Idol 2007

« · 927009 · » Till forumet

Sv: Idol 2007
Gusten: Gathania bjuder verkligen inte på nån skönsång och nakenchocken väntar jag fortfarande på.
Kommentera

Poffa: Tragiskt om du sitter framför tv:n och väntar på det.
Kommentera

Frisco: Seså, erkänn istället att du sitter där klistrad framför TV:n. Vi kommer inte se ner på dig för det.
Kommentera

Poffa:

Amandas klart bästa framträdande.Gatahnia,nej tack.

Vad säger Gidde?
Kommentera

Bissett19:

Instämmer med dig!

Men Sam var ännu kassare!!
Fruktansvärt dåligt, jag fattar inte vad juryn säger.....
Han pratade ju genom hela låten....
Urk!
Kommentera

Poffa: Jepp. Jag sitter klistrad. Malmö - Rögle 2-3 just nu. Kenny Jönssons ledningmål nyss var otroligt vackert.
Kommentera

Gidde:

Ja o då håller jag med dej.
Sam känns jävligt tillgjord.Sen har jag alltid undrat varför han har keps?
Vad finns under kepsen egentligen?

Var är Idolgurun?
Kan vara en viss fördröjning till finnmarken iofs...........:)

Kommentera

Bissett19: Jag är ca 5 minuter efter uppskattar jag. Sam har precis äcklat klart. Nu är det Andreas. Det smärtar mig, men Sam kommer vara kvar nästa vecka också...hans klart bästa insats.

Skåål!

I morgon kommer ångesten!
Kommentera

Gusten:

Reklam nu, så snart är du ikapp, din svikare!

Idol ska ses live, inte i eftersändning ;-)
Kommentera

Gidde:

Amen.
Kommentera

Bissett19/Gidde:

Äh tacosen och kärringen satte käppar i hjulen. Men erkänn att det är starkt att spela in??? ;)

Nu är det Evelina...LIVE!!!
Kommentera

Gusten:

Sitter löst:

Sam o Andreas.

Bubblare:Gatania o motvilligt Evelina

Resten sitter säkert.
Kommentera

Bissett19: Håller med, men jag är "rädd" för att Mattias inte gjorde sånt starkt intryck heller, han är ju bra men han sticker ju inte direkt ut.

Egentligen bland det sämsta idolprogram jag sett, Marie var bra, kicka resten. Starta faxen Scherman!!
Kommentera

Gusten: "det sämsta idolprogram jag sett" Då räcker det om webbradion sänder Idol.
Kommentera

20 Lindgren: Ja Sam hade då tjänat på det :)
Kommentera

20 Lindgren: Magister Huge sitter och rättar uppsatser.
Och vad säger man om det här:

"På skolresan voro vi i Gävle, gävlarna sågo ut som vanliga människor och det var inte varmare där än här. På hemvägen passerade vi Uppsala, där hade några gamla kungar lämnat ett par mycket stora högar efter sej."

Poesi...
Kommentera

Gusten: Expressens läsare säger sitt.

Vem åker ut i kväll?

Gathania (23%) 654

Evelina (10%) 288

Christoffer (3%) 70

Sam (39%) 1088

Amanda (6%) 164

Picasso (7%) 201

Andreas (6%) 178

Mattias (3%) 79

Daniel (3%) 73
Kommentera

Bissett19: Ja, synd att det inte är så man röstar, då hade man varit lugn :)
Älska/hata-artister ligger bättre till än vanilj-ditona tyvärr.
Kommentera

På en ev fråga inför nästa årsmöte om ledningen anser sig ha gjort ett bra jobb, får man hoppas att ordförande Sundin väljer sina ord lite bättre än så här:

"I många styrelser är det så, att det är bara halva styrelsen som arbetar, och den andra hälften gör inte ett skapandes grand. Jag är glad att kunna säga att i den här styrelsen är det tvärtom."
Kommentera

Gusten: Uppenbarligen är svenska folket helt sämst på att välja.

Åker Mattias ser jag inte resten av säsongen.
Kommentera

Poffa: Puh, men jag flaggade för att vanilj-matte inte får så mycket röster, han är inte intressant helt enkelt...men om några veckor så är han nya Scnhygg-Erik :)

Marie bland de tre sämsta? Jösses hon var ju bäst ikväll.

Sam satt säkert, sympatiröster AB
Kommentera

Gusten:

Sket sig som vanligt!

Lite förvånande resultat idag, men det är som vanligt när ungarna röstar...

Marie var inte bland de 3 bästa ikväll, men hon borde suttit säker.

Gathania är ju grymt snygg, men hon hade ändå inte vunnit i slutet så det spelar ingen roll egentligen.

Nu får vi jobba på att Sam åker nästa vecka istället..

Måste hålla med om att det var ett av de sämre avsnitten om man dessutom tänker på att det var nya, populära låtar som gällde idag. Blev lite besviken på vissa artister som jag inte tyckte var så bra. Dessutom är några bedrövligt dåliga på att välja låtar som passar deras röster, medans vissa andra endast väljer samma typ av låtar och det är ju inte heller så upplyftande.

Nä, jag längtar redan till nästa fredag, då jäklar!!!!!
:)
Kommentera

Gidde: Personligen så måste jag säga att Mattias var bland de bästa. Daniel, Marie, Mattias och Christoffer var ju de bästa.
Kommentera

Poffa: Med en sambo som absolut ska se skiten så äter jag Pizza och har ena ögat på TVn och i år har jag hittat en att hata..en smöris för de är dessa jag avskyr och inte svåret gissa det är Mattias.
Nä fy fan sån skitmusik som om man inte får nog från allt radioskval på jobbet med dynga då mp3 lurarna är av.

Och än värst är ju att smörjan nått in hit på HS....nu ska jag gå sova men skulle inte förvåna om skiten dyker upp i en dröm..Mattias drypandes i flytande milda kommer fluktandes och jagar mig tills man vaknar kallsvettig i ett vrål
Idol ja det kommer man inte undan någonstans som det verkar ;)
Kommentera

Hata Idol!!! Här snackar man väl ändå hockey, eller? Hoppades slippa allt som har med fjortisprogram att göra.
Kommentera

Jonte321: Men sluta nu. Respektera mänskligheten!
Kommentera

Huge: Var detta enkom till mig? Hoppsan. Det är knappt att jag nyttjar pluralverb, så detta måste vara en väldigt gammal uppsats. Jag är mer för Grand Slam än Poetry Slam.
Nu är det andra tider. Skolbarnen i Strömsbro har blivit så feta att de inte längre får plats i idrottshallen (dvs 'gymnastiksalen' på din tid). Nä, de har det inte rymligt där. Plötsligt känns lågstadiesalen på Solängsskolan, som Länsmans hustru Britt Dahllöf tvingade oss att röra oss i, stor. Barnochungdomordföranden Jens Lädermark, far till Brynäsjunioren Klas Leidermark?, fick försvara budgeten.
Kommentera

Huge: Ja, du Huge. Har du, eller någon annan här inne, något grepp om kompetensen hos Christer Sundin? Jag blir tvungen att vänta ännu ett och ett halvt tag innan jag kan ge något omdöme om den mannen. Han är i alla fall mer verbal är gef-Leif Lindstrand. Men det vill inte säga mycket.
Kommentera

20 Lindgren: Nädå, det var inte enkom till dig utan bara lite "reklam" för boken jag nämnde (Stilblommor och grodor") av Purre Holmqvist.
Visserligen är boken lite till åren kommen men innehållet går inte av för hackor. Skön blandning av felöversättningar, syftningsfel och annat som gör att man får sig många djävligt goda skratt.

Jag länkar till några exempel...
Kommentera

De valde fel arena.
De borde nationalsjungit i tablettasken.
Kommentera

Metal Guru: Nu blir jag upprörd :)
Kommentera

Gusten:

De åtta sångfåglarna buades ut av publiken, som skanderade en ramsa med texten ”Hela Sverige skrattar”, uppger flera ögonvittnen på plats.

Haha idol hette det visst :)
Kommentera

mattias - 74: Äh så där låter väl ungarna när du valsar in på ungdomsgården i Borlänge ;)
Kommentera

Gusten:

Borlänge ???

Jag är uppsala bo nu och ja de kollar på skiten så fredagkvällar har jag ingen talan om jag inte vill ha knäskålarna krossade =)
Kommentera

Gusten:

Lite förhands?

Återigen så håller vi tummarna att Sam åker ut, garderar med Evelina eller varför inte Mattias?

Få höra vad Idol-experten säger?
Kommentera

Gidde: "Få höra vad Idol-experten säger?"

Vadå… kan man få ljud på Idol 2007-tråden här inne på hockeysnack.com? *man är ju en spjuver*
Kommentera

20 Lindgren:

Japp, med rätt webläsare så..

Ja, det är klart, Gusten måste ju lägga upp en mp3-fil i sitt filarkiv och länka till den också... ;-)
Kommentera

Gidde: "Idol 2 007?"

Där kommer även jag med det gamla tråkiga svaret; "Pierce Brosnan och Sean Connery". Jag har ännu inte sett Daniel Craig in action as Jimmy Bonde.
Kommentera

Gidde: "Lite förhands?"

Vi får se, har inte hunnit se värmningen ännu.
Men om man får låna lite Lindgren-energi så kanske man hinner med både att jobba och krysta ur sig nånting ;)

Jag håller dock med, bort med Sam...ska vi starta ett SAMfund?

Orsa kompani lovar ingenting bestämt.
Kommentera

Gusten:

Hörde att Idolfirman som kallar sej Gusten Boys hade KvartSAMtal med Sam idag,tydligen kommer han sjunga sämre än nånsin ikväll.......
Kommentera

Bissett19: Haha, vackans bästa!
Kommentera

Bissett19: Eller åtminstone veckans...
Kommentera

Gusten:

jag tror att Mattias och sam och Evelina hänger
löst
och jag tycker amnda och marie var bäst
Kommentera

10Maja : Det är nog dom som hänger löst ja. Christoffer var hur bra som helst...tillsammans med Marie.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Maja. Be din Pappa skriva själv eller begär en ponny eller en schysst cykel för att du hjälper din pappa.
Kommentera

65selander: sen ska hon endast ha skitdyra julklappar av pappa som tjänar storkovan på lås & nyckel AB ;)
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Lasse: Han fick permis i morgon iaf. ca 10100 så fiskar man upp honom. ca 2200 så dumpar man han på tåget hem igen. medd elleräuyan hästfodr till ungarna
Kommentera

Gusten: Evelina ut... skandal...
Kommentera

65selander:

Permis o permis,man drar väl innan vargen har vaknat.....
Kommentera

GävleLasse: Att inte den där j-a fjollan Sam åkte ur är skandal!
Kommentera

« · 927009 · »