Brynäs IF

725423 inlägg · 7959 ämnen

Ikväll

« · 119278 Till forumet


Ikväll
Nu är det dags!
Ikväll tvålar vi dit rumpmasarna! 3 - 4 är mitt tips. Matchen blir en ren kämpamatch utan det fina spelet.

Tycker att vi nu har bredden i anfallet, och vi är bättre på målvaktssidan sedan petningen av Pettersson, men vi är i starkt behov av en riktigt bra back. Trots detta tippar jag att vi placerar oss någonstans i skiktet 4 - 6 när serien summeras. Väl i slutspelet kan allt hända, bara vi slipper FBK.

Noterat: "Lunkan" avgjorde för Vik i premiären.

Konstigt vad många spelare i Bif man anklagas vara släkt med bara för att man tycker att de är bra spelare och propagerar för dem. Förklara för mig hur man kan vara släkt med "Molle", Rehnberg, A.A, "Sjödda" m fl m fl samtidigt.
Man har ju hört uttrycket att laget är som " one happy family" men det här är ju löjligt!
Kommentera

Sv: Ikväll
65 Selander:

Nu är det nära! Ska du möjligtvis se matchen? Jag har kollat med O'Learys Götgatan, och de visar Leksand - Brynäs ikväll.

Ska du med? (Kanske någon fler hockeyälskare som bor i huvudstaden också...?)
Kommentera

Sv: Ikväll
westerlind: Tyvärr har bokat in mig hos en polare!
Kommentera

Sv: Ikväll
Nu är det bara ca: 3 timmar kvar till nedsläpp.. faan va Gött!!
Man är lite nevvös men samtidigt så har man längtat efter den här matchen sen man fick veta spelschemat....

Topp match vill ja kalla det - alla som sa att Aik-Djurgården var derbyn vet inte vad det ordet betyder, utan Leksand-Brynäs är riktiga derbyn, kämpa hårt nu Brynäs å gör alla oss Brynäsare lyckliga ikväll..
Kommentera

Sv: Ikväll
Någon som ska se matchen på O'Learys i Göteborg? Jag är där från 18.30-tiden.
Kommentera

Sv: Ikväll
vill bara tacka canal+ för att dom sänder matchen ikväll...
för Brynäs del är det en viktig match då dom förlorat dom två senaste matcherna med stora siffror. Men nu får vi väll hoppas på bättring!
Krossa masen!
Kommentera

Sv: Ikväll
ruppe:

3-3 blir det
Kommentera

« · 119278