Carl Lejonkräk: Jag har aldrig varit med om maken till handlingsförlamning.
Nu är det dags för BZ att krypa fram från den sten han har gömt sig under.
Med alla friska tippade jag Brynäs på plats 7-10.
När nu Enterfeldt verkar få ge sig, Ollas knappt tränar, Bertil verkar skadat en ny beståndsdel, Olden gått vilse i Sätraskogarna så får detta revideras.
Tror fortfarande vi är bättre än Karlskrona och Rögle efter 52 omgångar men kanske får vi tampas med Malmö om plats 11-12...
Carl Lejonkräk:"Stefan har ju flera gånger i intervjuer berättat att han letar en klassback som ersättare för Anderse'n."
Och hur länge hade han tänkt sig leta då? Undras om Bengtzén verkligen är uppgiften mogen att vara sportchef i en SHL-klubb.
SWEATT: Jag DÖR av nyfikenhet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Carl Lejonkräk:
Läser man mellan raderna och tolkar in det som stod på GD så stämmer nog det KulaShaker skrev. Och det skrämmer mig rejält i så fall.
Det är lite konstigt ändå. Det har inte alls blivit den satsning och omstart som Bengtzen och Cahling utlovade när vi språkades i början av året. Då fanns det verkligen en vilja att städa upp och bygga nytt. Känns lite som luften gått ur dessa ambitioner. Man undrar ju lite vad som hänt sedan dess. Någon högre upp i hierakin har väl dragit i handbromsen.