Brynäs IF

730593 inlägg · 7961 ämnen

Indianerna - Tigrarna 6/2...

« · 674290 · » Till forumet

Sv: Indianerna - Tigrarna 6/2...
Huss: Det kan man ju inte säga om Widing direkt,vet inte om det nån mer än jag som tycker han påminner om han den där killen som gick till LHC i år,som var ute fyllkörde,som sen fick en landslagsplats så fort han ritade på för LHC(vil inte nämna hans namn)...........
Kommentera

Bissett19: Jo han påminner en hel del om honom..Förhoppningsvis så kommer han att utvecklas med tiden. Widing behöver några fler matcher för att hitta sin roll bättre. Jag skulle även vilja se honom i en annan formation.
Kommentera

Bissett19: Det verkar som att Björne D är uttagen till landslaget...
Kommentera

Bissett19:

"Widing yrar mest omkring, ser fan ut som Soling.
Gusten @ Orsa 2006-02-04 16:37"

Jorå nog fan har jag sett likheterna :)

Vi får hoppas att han har mer att ge.
Kommentera

GävleLasse: I den form Molin är i så borde han ha tagit platsen före Danielsson!!
Kommentera

GävleLasse:
Ja, vad skall man säga:-) Om det nu bara är för en el. två matcher, så kunde väl Molin, som är i form, fått platsen.?
Kommentera

kentalalarsson: Molin kanske inte vill. Sen tycker jag att det är bättre att Danielsson får spela i landslaget. Gör han bra ifrån sig så ökar hans självförtroende och blir en större tillgång i Brynäs efter OS...
Kommentera

GävleLasse: Eftersom jag anses vara en "dysterkvist" så måste jag tillägga, om han inte blir skadad!!
Kommentera

70 Rodrigues: Eller blir bänkad å surar ihop totalt, slutar med hockey och börjar med bridge istället ;)
Kommentera

GävleLasse: Då kanske han har en chans att vinna något iaf :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Vad vinner man i en landskamp? förutom själva matchen?
Kommentera

GävleLasse: Tänkte mer på bridgen :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Ah, då förstår jag...Fast det finns några vassa spelare här i Gävle. Elsa 87 år är vass, hon drar sig dessutom inte för att fuska om det skulle vara nödvändigt... ;)
Kommentera

GävleLasse: He he!! Nä, nu ska jag gå till jobbet och ta hand om mina 6-åringar, förhoppningsvis så är man inte helt slutkörd så att man orkar se matchen ikväll. A saalam Malekum broder!!
Kommentera

Tro om det är tänkt att Björne ska spela center i landslaget eftersom han ersätter Mattsson? I så fall är det starkt av en nödlösning på den positionen ;)
Kommentera

Gusten: Ja det blir nog centerpositionen som gäller..Lite tråkigt att de inte gav Bäckström förtroendet istället. Det hade varit skoj för både honom och alla andra...
Kommentera

GävleLasse: Äh vi har en landslagsspelare bunden till ett 4-årskontrakt, med NOLL procents chans att han sticker till NHL. Helt suveränt, hoppas och tror att han växer ytterligare.
Bäckis chans kommer, tycker till och med att han har fått lite av en reaktion av det tunga matchandet i JVM och ES.
Kommentera

Står honken ikväll eller?
Kommentera

Nu får vi köra vidare i rätt tråd.
Kommentera

3 Brynäsare i landslagstruppen .. när hände det senast tro ? ;D
Kommentera

90Steen_: -70-talet, nån gång? ;-)
Kommentera

Dream Team: hehe mm precis ;)
Kommentera

LHC gör sitt .. 1-0 mot TIK ! ;)
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Lärking är fan helkass,har redan släppt två solklara Frölundautvisningar!
Kommentera

Fantastiskt spel av Brynäs, kul att höra ;)
Kommentera

90Steen_: 1357 och BIF spelar bra.möter upp högt och stressar. Frölunda slår ifrån sig men inga riktiga chanser ännu. Danne ute nu så nu kan det bli åka av. :-(
Kommentera

Faaan BP nu, då vänder säkert Frölunda och kommer tbx i spelet .. fan då !!

MoDo - DIF 1 - 0 iaf :P
Kommentera

BRA Kallio ut ;) 4mot4
Kommentera

90Steen_: Kallio ut efter att fått stånga sig trött mot Månsson i anfallszone
Kommentera

Frölunda - Brynäs 0 - 0 | 1:a perioden

Brynäs ägde faktiskt första perioden och hade några halvchanser, men resultatet är ändå någorlunda rättvist eftersom Frölunda hade 3,4 bra chanser att göra mål. Så 0 - 0 kan man säga är ett bra resultat just nu och första målet, blir som alltid, vääldigt viktigt !

SKOTT: 8-6
Kommentera

65selander: Snarare överfalla honom och vräka omkull honom...
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Frölunda ser lagom sugna ut,ska vi ngn gång vinna i Scandinavium så är det ikväll!Men som vanligt suger vi Getpung i avsluten!
Kommentera

Kul att se både Månsson och Sjödda bråka med Joel. Nästa period dräper vi honom!
Kommentera

I 2:a så måste Brynäs gå rakare på mål och få in lite folk framför detsamma, som det är nu så ser ju Salo varenda skott, sen måste Malmström göra mål på en sådan chans, lamt avslut gör att det ser ut som Salo gör en värsting räddning.
Kommentera

Bra Kväll för oss just nu iaf ;)

SLUTSPELSKAMPEN:

Frölunda - Brynäs 0 - 0
HV71 - Mora 0 - 0
Linköping - Timrå 1 - 0
MoDo - Djurgården 2 - 0
Kommentera

70 Rodrigues: Missade du hakningen på Malmström i skottögonblicket?
Kommentera

90Steen_:
Det är gött för VF att HV bara har lika mot Mora.. Det finns fortfarande en liten liten chans..
Kommentera

70 Rodrigues: Nu tittar jag inte på matchen (eftersom Brynäs alltid förlorar när jag beställer matcher på PPV och det är a) onödigt att betala för att se sitt lag förlora och b) dumt att ställa till så de förlorar) men jag tror på din analys. Rakt in på mål med killar som Malmström och Månsson (tror vi saknar Arnio lite ändå) så kan vi vinna. Frölundaspelarna kommer inte att riskera skador, de har sitt på det torra och väntar på slutspel, så spelar vi tufft in framför kassen så kommer vi att få chanser, det är jag säker på.
Kommentera

Signa Månsson på ett livstidskontrakt! Så jävla härlig inställning. När backen (Kupan?) inte gör sin plikt efter att Frölundaspelaren slog mot Honken "tacklar" Månsson bort egen back för att ta hand om sillstryparen.
Kommentera

70 Rodrigues: Håller med...Dackell hade ju världens skottläge på slutet..Men då passar han ut på kanten i stället!! Skjut och störta på mål..
Kommentera

70 Rodrigues:
Vi får se om inte VF höjer tempot i andra. Tycker de har spelat lite avvaktande emellanåt, likt senaste matchen i Gavlerinken.
De VET att Brynäs skapar men har svårt att hitta målet.
Bara det är en trygghet:-)
Kommentera

Joshua_Tree: Katastrofalt försvarsarbete, först av "Kupan" som inte får iväg pucken, sen uppträder Almtorp som en 12-åring mot Kahnberg, så jävla typiskt!!
Kommentera

kentalalarsson: Räknas inte offside i målgården? Eller är det en bedömningssak? Krog är ju solklart inne när målet görs.
Kommentera

70 Rodrigues: Så var den matchen över.Brynäs spelar bra men kan INTE göra mål.Som vanligt får även motståndarna målen gratis.
Kommentera

sylf: jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kommentera

YEEEES ALMEN ;d
Kommentera

sylf: Jo nu är matchen över :-))
Kommentera

sylf: Kanonpass av Felsner!!

Kom igen nu då!!

Kommentera

sylf: 1-1 Almtorp, då har han spelat oavgjort med sig själv än så länge!!
Kommentera

jimmy_90_bif: fann va sköntttttttttttttttttttttttttttttttttt
Kommentera

« · 674290 · »