Brynäs IF

728228 inlägg · 7962 ämnen

Inför årsmötet

« · 401569 Till forumet

Inför årsmötet
Nu finns verksamhetsberättelse och valberedningens förslag inför årsmötet ute på nätet, två nya ledamöter föreslås. Intressant läsning!
Kommentera

Sv: Inför årsmötet
lindberg: Läste igenom den, det ser på pappret väldigt hoppfullt ut. Karin och Sam, är det de som är Brynäs framtid...tjaa varför inte.
Kommentera

Hong Kong: Brynäs ser starkare ut än på några år!
Kommentera

lindberg: Ärligt talat. Dem som valberedningen förseslår har jag aldrig varit riktigt intresserad av. Deras meritförteckningar har sett ung. lika imponerande ut år för år. Vad jag var rikigt intresserad av var ju den ekonomiska biten, men den har har dom utelämnat i årsredovisningen med en konfunderande hänvisning till en "separat årsredovisning". Jag fattar inte riktigt. Redovisas det ekonomsiska resultatet i en separat "koncernårsredovisning" som inte medlemmerna får ta del av? Så har det aldrig varit tidigare, hur ska vi (medlemmarna) nu kunna ta en ställning huruvida den nuvarande styrelsen ska sitta kvar om vi inte vet vilka siffror klubben redovisar?

Det enda man kan läsa är "Biljettintäkterna har minskat något i jämförelse med budget."... Hur faen kan det vara så??? BIF hade ett hemmapubliksnitt på 4638 och om jag minns rätt så budgeterade man på 4600. Är jag helt ute och cyklar eller???
Kommentera

micke: Funderade också lite på den biten. Men det kanske såldes flera ståplatsbiljetter kontra sittplats. Och därför blev inkomsten i kronor mindre än beräknat.
Kommentera

« · 401569