Brynäs IF

727818 inlägg · 7961 ämnen

Inför Brynäs - SSK (10/08-05)

« · 551593 Till forumet

Sv: Inför Brynäs - SSK (10/08-05)
Falken: så ni får betala för träningsmatcher? Vi brukar gå gratis på träningsmatcher. Hur det blir i år vet jag inte men det blir nog som vanligt.
Kommentera

79 Andersson: Det här var det enda som stod om matchen på Sandviken IK sida.

Se även länk.

Elitmatch Brynäs IF-Södertälje SK
2005-06-01

Onsdagen den 10 Augusti klockan 19.00 så spelar Brynäs IF mot Södertälje SK i Sandvikens Ishall.

Biljetter till försäljning sker på SIK Hockeys kansli.

Biljettpris 90:-
Kommentera

Falken: okej, den har jag nog inte fått
Kommentera

Falken: Det ska var SIK:s kansli.
Kommentera

79 Andersson: Vet inte om man kan boka via telefon eller internet. Men farsan som fixade biljetter till mig och han åkte till något kansli vid Jernvallen där han köpte biljetter. Du kan om du har den senaste Annonsbladet också se en liten "annons" om biljettförsäljningen till matchen.
Kommentera

Falken: Vet du vart man kan beställa biljetter till Brynäs-SSK (10/08-05).
Kommentera

Busen: Jepp. Som tur kom jag in förra årets trots jag och många andra inte hade en aning om att man kunde förboka biljetterna. Bra att man ute i tid nu i alla fall.
Kommentera

Falken: Förra året tog dom slut. Vet att det var en massa som fick vända i dörren.
Kommentera

För dom som vill veta så kostar biljetterna 90kr styck.
Kommentera

Makkan: Ja du. Som du säger så stod det ju att vi skulle flytta fram matchen mot Leksand till ett senare datum och den andra matchen mot MoDo skulle spelas i Kempehallen. Men tror inget är bestämt. Vi får väl vänta och se.
Kommentera

Falken:

Och förresten är det klart att vi ska spela hemma i dom första matcherna ?Det var ju snack om att vi ska byta bort våra första hemmamatcher till bortamatcher pga hallbygget.
Kommentera

Makkan: Jepp. Såg det i Annonsbladet för ett par dagar sedan. Tror det var till vecka 26 dom säljer till, i alla fall till en början.
Kommentera

Falken:

Har dom redan börjat släppa biljetterna ?
Kommentera

Inför Brynäs - SSK (10/08-05)
Med mindre än två månader kvar till den allra första matchen för säsongen är det med viss spänning man väntar på att få se dom nya spelarna samt hur spelet ser ut. Snart börjar (ÄNTLIGEN!) hockeysäsongen.

Sitter här förresten med dom två första biljetterna till matchen :P
Kommentera

« · 551593