Brynäs IF

727818 inlägg · 7961 ämnen

Inför Timrå matchen

« · 930544 Till forumet

Sv: Inför Timrå matchen
Jajjen: Iom detta bevisar förstås Niklas Wikegård sin oförmåga att analysera detta på ett bra sätt. I Hockeykväll nu i måndags stod han och ondgjorde sig över att den förre Almtunacoachen Robert Nordmark fått foten. Det lät nåt i stil med att ett lag i Almtunas kaliber (på ett nedlåtande sätt, såklart) mest borde vara tacksamma för att det fanns någon som brydde sig. Jomenvisst, serru. Men att Nordmark som ex-DIFare fick foten gjorde förstås ont hos herr hockeyanalytiker.
Kommentera

Dream Team: Han erkände ju att han var polare med Nordmark. Tyder på viss insikt ändå. Sen vet vi ju inte hur Almtuna går på lång sikt. Det kanske blir tvärtemot Brynäs som kommer gå som en raket om ett par matcher och landa som 2-3 i serien..
Kommentera

Dream Team: Han tippade ju dessutom Brynäs som svenska mästare.....
Kommentera

Jajjen: "Jajjenmän! Å jag ska gapa å skrika å leva rövare så gävleborna runt omkring kommer tycka det är jävligt pinsamt."

Du blir inte helt ensam om att ha ett högljutt engångsbesök. Förutom det vanliga gardet på hemmastå kommer Björkeligan att parta till under restaurangdelen och på en bit av en långsida (oklart vilken enligt Chris Åberg).

Face-off Saturday 14:00 — orkar 20 Lindgren komma till Läkerol Arena så tidigt? *gäsp* Det viktiga är nog i alla fall att inte ha bråttom därifrån. *snubbel i betong* Därefter får Nicholas Angell flytta klockan en timme bakåt för andra gången på en vecka. *utemöbelsregeln*
Kommentera

70 Rodrigues: Jo jag förstår ditt logiska argument att en återförening av gamla radarpartners förmodligen skulle vara positivt för dem bägge.
Men att Gynge inte skulle få spela pga Salmelainen var hyfsat ologiskt...
Kommentera

GävleLasse:

personligen klankar jag ned på alla som försvarar Tommy-Tina, gävlebor/ej gävlebor, läkerolbesökare/ej läkerolbesökare...bara för att jag anser att de har fel...

kan ingen Tommy-Tina-företrädare träda fram o berätta hur bra det är att vi nu leds av en underpresterande, överbetald, överårig konspirationsmakare som tror sig vara större än föreningen...

Jajjen: KLOCKRENT INLÄGG !
Kommentera

« · 930544