Brynäs IF

724837 inlägg · 7958 ämnen

Insamlingen

« · 292028 Till forumet


Insamlingen
Ang insamlingen så har Brynäs fått upp en länk nu på hemsidan (till höger).

Peter meddelar på BrooklynTigers hemsida att 1/10 så kommer barometern att synas på insamlingens hemsida.
www.bifsupport.nu/
Kommentera

Sv: Insamlingen
65Selander:

Det är ju synd att vi inte har fått uppgifter på hur det gått hitills för vi har en barometer i vårat bås på rinken där vi presenterar aktuellt inkommet saldo.
Kommentera

Sv: Insamlingen
Någon som hört något om hur de går med insamlingen...nå rykte någon siffra efter några dagar eller så ??
Kommentera

Sv: Insamlingen
64Waern:
Skicka ett mess till Jompe och hör om han har hört några rykten?
Kommentera

Sv: Insamlingen
65Selander: Tack för det.
Kommentera

Sv: Insamlingen
Jag måste säga att insamlingen har gått under förväntan. Inte ens 200 000 kronor. Jag trodde att vi skulle ha fått ihop 500 000 vid den här tidpunkten.
Kommentera

Sv: Insamlingen
Mickis: Tyckte jag hörde 1-0 till BIF !!
Kommentera

Sv: Insamlingen
sylf: Ja det verkar så, skönt!
Kommentera

Sv: Insamlingen
sylf: Så enkelt...vet du inte vad du ska göra av pucken...lägg den mot mål!!
Kommentera

Sv: Insamlingen
Hong Kong: Haha...varför har inte den gode finnen gjort det tidigar?
Kommentera

Sv: Insamlingen
Mickis: Jag hade också hoppats att vi skulle ligga något högre. Vi planerar en del nya initiativ som förhoppningsvis ska dra in mer till insamlingen.
Kommentera

Sv: Insamlingen
Mickis: Sen är det en annan sak med insamlingen som man kanske borde påminna om. Alla enskilda initiativ, stora som små, är välkomna. Fixa insamlingar på jobbet, värva medlemmar, panta ölburkar, samla växel och hiva in säcken på banken. Insamlingen ger så mycket som vi medlemmar tillsammans kan samla in, så enkelt är det. Beklaga inte att den gett "så lite"--gör något.
Kommentera

Sv: Insamlingen
Nu har tydligen Leksand också startat en insamling, inför nästa säsong.

Det kanske kan få fart på "vår" insamling:
att kunna visa att Brynäsanhängare inte får in
en lägre summa än vad Leksand lyckas med.

Det är nu upp till bevis för alla Brynäsanhängare att visa
att Brynäs är en mer "populär" klubb än Leksand.
Kommentera

Sv: Insamlingen
Enaranger: De är ju lite Medias gullegrisar så de lär ju slås upp stort och bevakas och få draghjälp...Att de finns en insamling för BIF är det många som inte ens vet märker man på jobbet mm...Nu ska man iväg och se Medias Bandygullegrisar Hammarby få storstryk förhoppningsvis av SAIK
Kommentera

« · 292028