1150x200-brynasbanner.jpg

Inte över riktigt än

« · 2488635 · » Till forumet

Sv: Inte över riktigt än
Aha detta var ju för jävligt o se .. när börjar kval?
Låst ämne

dabif: jo efter det nya kontraktet..
Låst ämne

vonDöbeln: Tycker du laget ni möter idag ser ut att ha +7 mål i sig? Dom kan inte ens göra ett enda mål när deras existens i SHL står på spel.
Låst ämne

Horace76c: absolut. Jag hör vad du säger.

Skulle säga att det handlar mer om att jag rent ur autism-synpunkt har så FÖRBANNAT svårt för att säga att saker är "klart" när det defacto inte är det även om all sannolikhet säger det.
Låst ämne

Lakim1912: Så lär det ju bli Hur många lag i HA äger hall med 7000 tomma stolar?
Låst ämne

J-S: min undran...vad tycker du seriöst är bra med Manner?
Låst ämne

Danne66: Brynäs gav inte ens den här matchen en chans. Det här är nog det sämsta man sett på väldigt länge,när en match gäller så mycket och dom spelar såhär. Man blir förhelvete mörkrädd,jag skäms som brynäsare och inte blir det lättare när man har fullt med hv nötter omkring sig ,bor vid Jönköping. Suck!
Låst ämne

JonathanF: Hahahaha ja eller hur :-)

Bra insålt där..
Låst ämne

Tror att Hudiksvall går upp till allsvenskan i år. Så det blir ju ett derby att se fram emot iaf! :)
Låst ämne

Thellen: Sklenicka har spelat både under Kaskinen och Pajen så där har vi också en tränarvärvning. Enda två spelarna som får anses vara ”scoutade” är Johannesson och Strömgren, som spelat i SHL och därmed inte precis varit svårscoutade. Alcén kan inte få sitta kvar nu oavsett utgång, men känner man Brynäs rätt så blir han kvar oavsett liga nästa säsong.
Låst ämne

Stefan R 63: Det undrar jag med.
Låst ämne

{det är så många fel i detta Brynäs så man vet inte var man ska börja.
Låst ämne

Stefan R 63: Hoppas Alcén tar intervjun så Manner slipper. För Alcén brukar väl vara på matcherna som ligger hyfsat nära Gävle?
Låst ämne

Bolle81:
Eller så var Timrå för bra ?
Lycka till mot MIF nu ! ( Danskdjävlar )
Låst ämne

BIF Kungen: Jävla skitsnack vad har det hjälpt om jag ställt mig i klagokören,
Måste kännas skönt att lägga skulden på någon annan än Brynäs.
Väx upp.
🤔🤫
Låst ämne

BIF Kungen: Tror vi började skriva redan under träningsmatcher som vår ren sörja...
Låst ämne

SuneMangs: bara att erkänna. Denna match är ännu ett bevis på att vi är ett cementerat bottengäng.

Absolut INGEN push inför 3:e. Bara 1-0, ett bra läge, kryddat med PP, vad gör/har Manner gjort i båset, händer ingenting.

Tror vi får svårt mot Malmö….
Låst ämne

SuneMangs: Ger mig fan på att DIF tar första SDHL semin strax oxå.
Låst ämne

Dessa amatörer till spelare och ledare kan dra så långt åt helvete det bara går!!!
Låst ämne

När laget inte ens lyckas ta sig in i zon när man spelar 5 mot 3 så måste ju coachen börja ifrågasätts sina val av spelare, taktik och hela sin existens.
Det går inte stå i båset och leka snäll o rättvis och låta alla få lika mycket. Det är bara på dagis det fungerar, verkligheten ser helt annorlunda ut.
Låst ämne

om det nu går så illa för Brynäs att de åker. Hur är deras ekonomi? Kan de göra som HV71 eller går det som för Modo?
Låst ämne

Märkligt, det löste sig inte….snopet…
Låst ämne

dabif: saft och bulle tränare funkar inte.
Låst ämne

JonathanF: Som för MoDo.
Låst ämne

Lycka till i kvalet.

Mod! Slå ut skåningarna!
Låst ämne

JonathanF: Finns inte ett smack i skattkistan, åker vi är det fritt fall likt GIF
Låst ämne

vonDöbeln: Om du har åsikter kring modereringen så du ta det i en bubbla med mig. Om du vill veta motiveringen till den borttagna kommentaren så är du välkommen att skriva.
Låst ämne

Manner måste väck innan kl 22:00
Låst ämne

BIF Kungen:
Dagens sanning.
Vi kommer vara helt chanslösa med Manner i båset.
HV gjorde det nyss, vi gjorde det för 2 år sen.
Byt tränare, nån som vågar coacha.
Nu är det dags att lägga prestigen på hyllan Alcen.
Agerar du inte nu är du för alltid den som förpassade Brynäs till allsvenskan.
Låst ämne

JonathanF: Fruktansvärt usel. Äger svindyr arena. Klarade elitlicens tack vare uppskrivning av arenans värde…

Finns inga pengar. Bara att börja om från noll. I HA blir vi ett lag för undre halvan så vida det inte dyker upp en massa NHL-proffs som vill lira gratis typ… Men att gå upp…? Det kommer dröja innan det blir aktuellt…
Låst ämne

BIF Kungen: den värsta vinsten jag varit med om.
Lycka till i kvalet Brynäs!
Låst ämne

Rodrigo: Givetvis kan inte Alcén och Grahm sitta kvar nästa säsong. Det är inte ens ett alternativ om Brynäs ska försöka bli en välfungerande elitförening igen.
Låst ämne

Danne66: undra när alcen ska vakna ur idet å stå upp för nått
Låst ämne

J-S: 😂😂😂😂 det är ju det jag gör, lägger skulden på Brynäs, därav den massiva kritiken.

Vem skulle annars vara skyldig????

Du däremot lever i en drömvärld/förnekelse. Du borde börja kolla på varpa.
Låst ämne

Ja, som Oldén säger i HV-sändningen... 10 poäng hade vi på HV.

Vilket totalt fiasko.
Låst ämne

JonathanF:
Som för er... Tveklöst
Låst ämne

Peja: Frågan är dock vem som ens vill ta över som sportslig ansvarig i ett ekonomiskt krisande Brynäs i hockeyallsvenskan.
Låst ämne

Ni är inte värda att åka ur. Önskar er all lycka till i kvalet. SHL behöver Brynäs.
Låst ämne

Scopulus: Jo, det är vi.
Låst ämne

Nej, Manner är inte rätt för oss och har ropat på hans avgång tidigare under säsongen.

Nu har föreningen väntat, väntat och väntat men nu ställs saker på sin spets. Vi är i kvalet, och av allt vi misslyckats med i år så tror jag att det är en rejäl chansning att ge samma trojka chansen ännu en gång när klubbens existens står i vågskålen.

Vi kanske klarar det, men det har varit för mycket bekymmer under säsongen för att känna en trygghet i att vi löser det här.

Manner, assisterande och Alcen får underkänt i år. Ni har misslyckats.
Låst ämne

Scopulus: Föreningen förtjänar att åka ur efter åratal av misskötande, dock inte supportrarna.
Låst ämne

Brynäsgubbe:

Årets läggmatch av skellefte
Låst ämne

Lemp: Tror att Brynäs är förhållandevis attraktiva för skickliga allsvenska ledare. Brynäs är Brynäs och ekonomiska problem har nästan alla i allsvenskan. Almtuna gör exempelvis ett jättefint jobb utifrån sina resurser, men det är klart att deras sportchef & tränare skulle få andra möjligheter och uppsidor om de tog över Brynäs istället, bara för att ge ett exempel.
Låst ämne

Blindpass: Önskar jag kunde få hjälp att sluta älska Brynäs. Fy fan så kassa vi är helt sjukt. Släng in skridskorna på isen alla ni som har över 100k i månaden i Brynäs
Låst ämne

JonathanF: ekonomin är långt ifrån vad hv hade med sig ner.
Vi får vara glada om vi får låna några damspelare haha
Låst ämne

Vi får väl hoppas Monitor är nöjd med Alcens lilla experiment.....
Låst ämne

Peja: Ja, Mårtensson hade nog varit något för Brynäs. Ser helst Georgsson, men det blir nog dyrt.
Låst ämne

Brynäsgubbe: Det enda lilla positiva nu är...se över skador. Att vi får lite tid att tänka om inför kvalet. TRÄNA pp..gör en tydlig gameplan...
Vi har en bättre mv än Malmö...
Håll Sylvegård borta från..vår mv...prio...
Låst ämne

Scopulus: Brynäs är värda att åka ur, tveklöst, denna förening har varit på dekis i så många år, sättet som föreningen skötts på borde fan vara kriminelt....
Låst ämne

dabif: med över -30 lutar nog mycket åt allsvenskan.
Låst ämne

« · 2488635 · »