Brynäs IF

727631 inlägg · 7961 ämnen

Inte över riktigt än

« · 2484978 · » Till forumet

Sv: Inte över riktigt än
Icing-Ove: Haha, vilken trollkommentar. Modo har ju skrivit regelboken om hur man misslyckas i HA trots bra budget.
Låst ämne

Huge: ”kan konstatera att vi inte varit tillräcklig bra för SHL om vi åker ur.”

Vad anser du ligger till grunden för Brynäs eventuella degradering?

Hade man kunna agerat på något annat sätt för att förhindra nedflyttning? Eller är din inställning att alla inom Brynäs har gjort sitt allra yttersta utifrån dom förutsättningar som finns?
Låst ämne

Icing-Ove: Varför skall vi ta råd från en klubb som inte lyckats ta sig upp sedan de åkte ur för 6-7 år sedan?
Är det inte bättre att ta råd från lite lyckade klubbar?
Låst ämne

Icing-Ove: Ni Modoiter borde ha fullt upp med oroa er över erat lag. Häromkvällen så käkade Kristianstad upp er i två perioder, ni har bränt en serieledning på ca 20 poäng, antagligen värvat sönder laget och kommer få stryk av Farbror Rahimi eller annan konkurrent i år igen.
Låst ämne

Icing-Ove: Ni är ju en total flopp i HA som aldrig tar er upp trots flest kommunala miljoner i Sverige, vi har ingenting att lära från er.
Låst ämne

Icing-Ove: Nu blir du avstängd igen - Hej då!
Låst ämne

Icing-Ove: Jaja, färdigtrollad nu? Gå nu till din psykolog och bearbeta dina mardrömmar om Rahimi och hur han på egen hand äger hela Modos förening och fanbase.
Låst ämne

Davey85: Kul att ni är så usla och aldrig lyssnar.
Låst ämne

Axle San: Brynäs är en flopp!
Låst ämne

Peja: ”Skulle du alltså ha fortsatt förtroende för Alcén och Manner om Brynäs åker ur SHL?”

Abris sågar manner i Sportbladet. Ifrågasätter om han har vad som krävs. Ojojoj, inte vad Brynäs behöver att pressen utifrån blir ännu större.

Eller så är det exakt vad som krävs
Låst ämne

Icing-Ove:

Du är säkert en bra person privat men tycker du att det är rätt läge att gå in och provocera hos Brynäsarna nu?

Hur hade du reagerat om massa leksingar kommit in i eran gästbok och provocerat efter matchserien 2016?

Ett råd i all välmening. Tänk dig för

Nu får du ta konsekvenserna av ditt handlande ;)

Trevlig helg.
Låst ämne

mattias - 74: Jag kom med ett råd och blev påhoppad...Har varit med ett tag här. Hamnar sällan i knipa.
Låst ämne

Icing-Ove: ”Brynäs är en flopp!”

Och Modo är… ja, vadå? Helt ointressanta och och orelevanta. Ingen bryr sig om Modo. Dom är ett totalt färglöst lag som skvalpar runt i HA.
Låst ämne

Icing-Ove: ”Jag kom med ett råd och blev påhoppad..”

Offerkofta: På.
Låst ämne

Tigerhjärta: Nä. MoDo leder ju. Ni suger dock...
Låst ämne

Icing-Ove:

Råd?

Du menar det där inlägget när du skrev att deras fans var dumdryga? Är du inte förvånad över att de reagerar som de gör. MoDos gästbok är ju inte heller känd för att låta andra fans komma in och be om " råd "
Låst ämne

Icing-Ove: Brynäs är en flopp i SHL och har så varit i 20 år men ni spelar inte ens i SHL så ni vinner floppligan.
Låst ämne

Ove Myling: Hela dumma drevet kommer nu. Hur ni ska lyfta Brynäs fattar ingen av er. Knappast förvånande. Campeses kompisar?
Låst ämne

Icing-Ove: Brynäs kommer inte att lyfta, vi håller näsan ovanför ytan så länge det går. Gott nog.
Låst ämne

Icing-Ove: Du gled in här och kallade oss 'störda' utan anledning - så nu är du ganska bränd.
Låst ämne

mattias - 74: Lägg ner nu!
Låst ämne

Icing-Ove: Sluta gråt och stick tillbaka till svinstian Ove…
Här gör du ingen nytta.
Låst ämne

Tigerhjärta:
Känns som det kan vara bra läge att bryta den här diskussionen efter inlägget som Icing-Ove kommer skriva snart.
Vi behöver inte sista ordet va?
Låst ämne

Horace76c: Enig!
Låst ämne

Icing-Ove: Bäste Costanza, jag förstår inte varför du är här och kivas. Lämna Brynäsarna ifred nu så ses vi i våran bok istället.
Låst ämne

Horace76c: Ingen stänger av Ove. Då är det i så fall första gången ;-)
Låst ämne

Tigerhjärta: skulle det bli kval så har ni Jacke Blomqvist. Han vet hur Timrå gjorde ifjol!
Låst ämne

dempa: Vad gör du här?
Låst ämne

Icing-Ove: Ta en öl för sjutton.
Låst ämne

Axle San: Som serieledare borde man väl göra det.
Låst ämne

Axle San: Tror han tagit 7-8 stycken redan.
Låst ämne

Icing-Ove: Passa på, snart är det över :)
Låst ämne

Tigerhjärta: Kan bli så. Har du hört nåt? Ingen vill ju bli tvåa.
Låst ämne

UbbeNils: Ställ in två kylda Norrlands Guld i prisskåpet så är ni ikapp MoDo.
Låst ämne

Icing-Ove: hellre sist i högsta ligan än först i andra ligan.
Låst ämne

Attila: Ni vill fortsätta vara sämst? Hade det på känn..
Låst ämne

Icing-Ove: Fortfarande bättre än alla lag i ligan under. Eftersom vi lirar i högsta, medan ni åkte ur den.
Låst ämne

Icing-Ove: Vi är nr 13 i Sverige och ni är nr 15, inte illa.
Låst ämne

Axle San: Saknat dig på MoDoforumet? Går det för bra för MoDo eller är du avstängd?
Låst ämne

Jag tror inte vi kan gå om Hv, MEN säg att vi tar 7 av 9 poäng de 3 matcherna som är kvar. LHC förlorar 3 raka och får sämre målskillnad änn oss.
Att LHC och MIF kvalar skulle ju vara en dröm
Låst ämne

Icing-Ove: med tanke på att jag också bott på Brynäs är man ju lite nyfiken på vad som skrivs här i dessa kvalfyllda tider. Men det är ju onödigt att hålla på o skriva dryga inlägg, det är ju inte så att du säljer in MoDo-varumärket särskilt bra menar jag.
Låst ämne

Biffer: Ja herregud vilken dröm, synd att LHC lyckats gneta åt sig så många poäng. Jag tycker inte de är bättre än oss på pappret eller ens spelmässigt på isen. Med bra målvaktsspel så hade vi nog tagit dem.
Låst ämne

Axle San: det är väl det som är skillnaden, Högberg är förbannat bra!
Låst ämne

mattias - 74: om jag inte minns helt fel var det ett par Brynäs-troll som gick loss i vår bok vid degraderingen. Antar att vissa ser det som payback nu.

Bodde i Dalarna när vi åkte ur, och kan inte säga att de Leksingar jag träffade i arbetet dagligen var så respektfulla. Tur det finns vettigt folk som hejar på Mora i Dalarna, för Leksingar har jag rätt svårt för. Nästan löven-nivå på vissa Lif-fans. Du verkar dock vara rätt vettig, så det finns nog undantag. ;)

Bor nu i Gävle och hoppas helt ärligt att ni Brynäs-fans slipper helvetet med en degradering. Hoppas ni klarar er kvar och rensar på ledarsidan, annars kommer det förr eller senare resultera i en degradering. Malmö hör inte hemma i shl, så antingen får ni eller hv göra jobbet och skicka ut skåningarna.

Trevlig helg och lycka till mot HV imorgon. Blir en spännande match. :)
Låst ämne

Huge: 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Blir det HA så ser jag gärna att vi behåller det mesta av nuvarande trupp, vad som bör bytas ut överlåter jag åt våra yrkeskunniga Alcen och Manner att avgöra.

Du är tamefan sanslös .Inget kan rubba din lätt bisarra syn på vad kunniga yrkesmän är.
Låst ämne

Jan Grismöbel: Nästa säsong får SHL lagen 15 miljoner mer i TV pengar, upp från 45 till 60…
Låst ämne

Axle San: Inför säsongen 23/24.
Låst ämne

Luddf: Hur stor är livbojen för det nedflyttade laget?
Låst ämne

KulaShaker: Hmm läser nånstans att Djurgården fick 6,5 miljoner men att det tidigare var 12 miljoner.. så vet inte, blir väl en elräkning för december för fallskärmen.
Låst ämne

Luddf:
Så... Nu är mitt bidrag till vår framgång i morgon ordnat.
Sista 200-ingen på spelkontot på HV vinst ink. OT.
2 säkra poäng till oss.
(jäkla vidskepelse)
Låst ämne

« · 2484978 · »