Brynäs IF

728313 inlägg · 7961 ämnen

Inte över riktigt än

« · 2486161 · » Till forumet

Sv: Inte över riktigt än
Otippat....

Lindbäck?
Låst ämne

Och hur fan gick den in. 🙄
Låst ämne

BIF Kungen: mjaa lite väl yvig i rörelserna. Flaxmål
Låst ämne

SaggeBoy: snällla inget ras nu
Låst ämne

Falken: Nu är det match igen…

Lindbäck rätt seg i förflyttningen igen. Men ändå ett riktigt flytmål.
Låst ämne

Visste han skulle släppa in minst ett slutmål vi skulle haft 4-0 istället
Låst ämne

SaggeBoy: Helt ärligt så har dom spelat så här många matcher ( riktigt bra ) men inte fått utdelning.
Låst ämne

Lindbäck har kastat returer helt utan kontroll.
Låst ämne

Buddha: ock på grund av yvigheten: mål😬😬
Låst ämne

Falken: Nu är det match igen…

Lindbäck rätt seg i förflyttningen igen. Men ändå ett riktigt flytmål.
Låst ämne

Bratwursten : Riktigt bra första period av Brynäs. Påkopplade, går in i alla situationer 100% och spelar desperat. Hoppas inte Manner aktivierar styrspels-zombie-hockeyn i andra.
Låst ämne

BIF Kungen: Gött att hv ställde Ortio, vad har han 58% 🥳
Låst ämne

dabif:
Fy fan vad han sprider osäkerhet runt sig......
Låst ämne

dabif: framförallt HV’s sista skott, tur backen var vaken
Låst ämne

GRYMT starkt att mentalt vara såhär påkopplade och modiga på isen, trots det prekära läget!
HV har ingenting fram till en riktig slumppuck i sista minutrarna som letar sig in.
Forza Brynäs!
Låst ämne

Härlig period där vi dominerar Hv. Men..varför kan vi aldrig stänga igen i slutet av perioderna? Alltid dessa psyklogiskt tunga mål bakåt.

Men spelet är bra, hoppas vi kan hålla detta uppe. Det blir av yttersta vikt att inte ta dåliga utvisningar, vi vet redan att Hv kommer få några billiga av domaren, så ge dom inget extra.
Låst ämne

eltifoso: vet inte, vi har Lindbäck, det kan kosta.

Hoppas att jag har fel och att han har gjort matchens groda och att det stannar vid den…
Låst ämne

BIF Kungen: han och hildeby är väl störst i shl? Borde röra sig minst, eller så ser man det tydligare för det är mer kroppp som flyttas
Låst ämne

Jockster : Lindbäck känns ju allt annat än stabil. På målet står han ju och sover.
Låst ämne

Viktigt hemjobb av Palve på en av de första skotten från hv. Men han var inte villig att ta det hemjobbrt och tog det lugnt i början. Han han jobbat ordentligt han han tagit jobbet direkt och på så. Is varit i bättre läge samt då visat lindbäck att den här kille har jag koll på.
Hans tvekan där var på vippen att kosta ett baklängesmål.
Låst ämne

Känns ju kul för matchen att Brynäs ställer Lindbäck så att HV kan komma ikapp. Första tavlan gjord, när kommer nästa?
Låst ämne

Tigerhjärta: HV är väl experter på att vända matcher på sistone
Låst ämne

Bulten: helt ok med 3-1 efter första. 9-3 om det fortsätter i samma takt.
Låst ämne

Peja: precis, vi vinner de flesta närkamperna/1 mot 1. Det är absolut den viktigaste ingrediensen att vinna hockeymatcher tillsammans med bra målvaktsspel.

Enligt mig är hockey ingen ”bollsport”. Det är en kampsport med boll, dvs puckinslag.

Vi trycker på med framgång idag.

HV spelar Manner-hockey, ”trap”. Hoppas det straffar sig.
Låst ämne

Varför sitter cmore-studion och gråtrunkar över Hv och uteblivna utvisningar? De vann för helvete förra matchen med en för mycke på plan.
Låst ämne

Hv kommer komma ikapp.
Låst ämne

Vi får se hur det går. Men hade tagit 3-1 efter första före matchen. Men det tyder väl lite på att HV haft lite flax senaste 10 och vi inte har haft det.

Visst, vi har tagit avslut på mål snabbare idag vilket är positivt. Men senaste 10 tabellen är lite missvisande.

Ananlytikern verkar säg samma.
Låst ämne

Bulten: Nu hoppas vi att Lindbäck gjort sin sista groda i kväll annars är det stort misstag att ställa honom i målet i en sån viktig match. Om vi klarar oss kvar i SHL kommer Lindbäck vara båsöppnare eller kommer man envist satsa med att låta honom stå? Alternativet är att han får leta efter ett annat alternativ.
Låst ämne

BIF Kungen: Nja. Jag är inte lugn på långa vägar. Det är fan att Limpan släpper denna. Kan kosta.
Låst ämne

Bulten: Du lyckas med hjälp av din förvridna rättshavererade hjärna plus ditt Limpanhat att t.o.m få deras otagbara flipperslumpmål till en tavla.
Haha…
Låst ämne

Bulten: ”Hv kommer komma ikapp.”

Losermentalitet: Hög
Låst ämne

Chanzone: Mmm… Märkligt mål men jag sållar in det till vasst avslut plus en jävla tur från den vinkeln… Inte stor lucka att få in den på…
Låst ämne

Danne66: precis, ”kosta” är ordet..
Låst ämne

Vi kan konstatera att det är en riktigt bra period. Vi kan också konstatera att vi hittat vägar till förluster förut.

Som sagt, inga jävla idiotutvisningar, fortsatt skärpa och inga målvaktstavlor, då kan vi ta detta.
Låst ämne

BIF Kungen: Lindbäck rules 👍
Låst ämne

Treklövern1912: 😱😱😱😬😬

Historiken säger inte det, hoppas du får rätt.
Låst ämne

Danne66: fattar inte varför Lindbäck står, han är ju allt annat än stabil. Han kommer göra minst en tavla i den här matchen.
Med han i kassen så måste vi göra minst 5 mål.
Låst ämne

Davey85: Otroligt viktigt att komma ut med samma intensitet i 2:a. Fortsatt disciplinerat och låt inte HV andas. Mycket som ser bra ut i 1:a
Låst ämne

Hank81: var inte hv mål ett spark ?
Låst ämne

Hank81: kanske det som behövs för att få fart på effektiviteten
Låst ämne

Hank81: Tänkte så jag oxå men fick mig en tankeställare när man såg analytikern på Cmore.
Låst ämne

vti-peter: kinnvall ehy ?
Låst ämne

Here we go...... BP
Låst ämne

vti-peter: filmning
Låst ämne

Buddha: jag blir livrädd varje gång dem skjuter på sollet. Känns som att han har hål i kroppen
Låst ämne

Varför inte två min för diving också? Behöver Hv-killen lägga sig ner? Dima får ju alltid diving för det. Jävla svin
Låst ämne

vti-peter: jag hängde inte med i % + eller - hur räknade dom där med målvakterna. Gjorde en wiskey när dom förklarade hur dom tänkte😀
Låst ämne

Hank81: japp, han har dock varit bra efter jul
Låst ämne

Simon analytikern skulle nog behövas i Brynäs organisation.
Låst ämne

6 man på HV DOMARN!!!!!!!!
Låst ämne

« · 2486161 · »