Brynäs IF

727790 inlägg · 7961 ämnen

Johan Asplund

« · 62993 Till forumet

Johan Asplund
Johan Asplund fick idag uppsöka läkare pga smärtor sedan 2 1/2 vecka tillbaka i ett finger.Han har fått cortisonspruta men hjälper inte den så kommer han att spela med smärtorna.
Kommentera

Sv: Johan Asplund
Du menar väl öppna båsdörren åt killarna, för visst står väl Mattias i morrn?
Kommentera

vem av grabbarna stod mot VF. Om det var Aspen, bör ju verkligen Pettersson stå på tisdag, hans nerver verkar lite stabilare; han är ju bra mycket älder än aspen..
Kommentera

Bisset:
Jag har inte en aning om vem som står imorgon, men det lutar väl åt Pettersson, han verkar ha sina nerver under kontroll ialla fall.
Kommentera

fy fan vad det pirrar i magen inför fredagen...Ska på konsert med föräldrarna JUST 19.00....TUNGT, kommer att kolla resultat via SMS och ljudet avstängt ; )
Kommentera

Pettersson stod mot Frölunda, det finns väl något ordspråk om dåliga genrep..man vill ju så gärna att de ska få en lidnersk knäpp men...P har jag aldrig tyckt varit tillräckligt bra och Aspen med sina nerver....kanske ne helt ny målvakt til nästa säsong är lösningen??
Kommentera

Nä, Pettersson gjorde inte direkt nån toppmatch mot Frölunda, men tror nog ändå han får starta på freda mot färjestad

Fast o andra sidan har väl Asplund stått de flesta matcherna i år ... men han hade ju ont i handen

Man kanske måste ut o leta till nästa säsong..

Hörde Fredde Andersson i Timrå e ledig............
Kommentera

Sämre målvakt än Fredrik Andersson finns inte...
Det är 5 år sen hans karriär började gå neråt...
Kommentera

Släpper man 8 puckar i genrepet skall man inte stå i nästa match.
(Jag var ej där..Pettersson stod kanske inte hela matchen ?)
Jag har sett Asplund göra heroiska matcher under säsongen, t ex
DIF borta, men håller med om att han är ojämn...
Pettersson däremot släpper för många returer rakt ut i gapet på motståndarna.

Jag skulle vilja se Aspen i kassen..men icke !

SEGER IKVÄLL !!!
Kommentera

Vad gäller målvakterna så känns det som om båda har " revanschläge". Pettersson för senast och Asplund för förra slutspelet. det kan vara en bra drivkraft.
Förresten, Ulf Söderström är inte han från trakterna kring Gävle ?
Har för mig att jag hörde det när han lirade i Slaka ( LHC ).
Hoppas vi i så fall slipper rubriker som att släkten är värst......
Kommentera

Silf:
Söderström är från metropolen Hofors. Får väl en egen hejarklack i kväll.
Kommentera

Med tanke på det flitiga bytandet av målvakter under säsongen så tror (hoppas) jag att Melin vågar byta målvakt om P inte håller...och det lär visa sig redan i kväll. P spelar 2-3 matcher och sen kommer Aspen in och tar revansch och för Brynäs vidare!!! (drömma kan man väl få...)
Kommentera

Johan Asplund e grym mycket battre an Pettersson!!!!!!!
Hoppas han vaktar kassen idag!!!!!!
Kommentera

« · 62993