Brynäs IF

446510 inlägg · 7961 ämnen

Jönköping????

« · 13936 Till forumet

Jönköping????
Kommer vi att vara många till Jönköping imorgon?
Kommentera

Sv: Jönköping????
Jaha!
Då var det dags för gnäll Brynäs att komma till Jönköping. Då får vi se elitseriens fulaste spelare Ove Molin åker runt och hacka med klubban för att skada motsåndarna.
Leksand åkte ur förra säsongen kan man hoppas att det är Brynäs tur i år.
Kommentera

Och vi får möta laget med det töntigaste tillnamnet och det fulaste klubbmärket. Blue Bulls tillåt mig småle...
Kommentera

Jaha du!
Fult lir.........
Jag tror du bör titta lite på hockey matcherna innan du hackar på lag.
Brynäs lirade fin hockey innan ens HV visste att det fanns en elitserie.
Du borde istället hoppas att Brynäs lär hv spelarna något!
Som hur man lirar hockey.
Ni ligger bra till just nu....Men om en månad är ni där ni ska vara! runt 8 platts.
Kommentera

Typiskt HV-fans........ *skrattar* vi får väl se!! Jag kommer till Kinnarpsarenan för att se när HV får storstryk!!
Kommentera

Visst spela ni på gamla meriter det borde passa erat ålderstigna gäng som närmar er Mif klass.
Stuffe från Umeå borde kanske lära sig stava innan han försöker tala om hur bra Brynäs var på 70-talet. Då han förmodligen inte ens var född.

Om Randiga tigern (Oj vilket häfftigt namn) har HV något att lära så är det att åka runt och gnälla på dumma domaren. Det hoppas jag vi aldrig kommer att lära oss.
Kommentera

Er kött-hockey kanske kan ge er en pinne ikväll, men det är Brynäs som har artisterna, traditionen och allt ni aldrig kan få!
Kommentera

"Artisterna" spelar in B-filmer
Traditionen förpassas till hembygdsgården!
Lev i nuet för f-n!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

« · 13936