Bissett19: Ryssarna gör sitt andra mål och leder med 2-0. Snygg kontring. Slovakerna jade nog gjorts sig förtjänt utav 1-1 innan dess.
Nej mera Spickekorv och en masöl
arnio: Lasu är uppsatt för spel.
Det är bara att bita ihop. Det var en förväntad förlust men känns surt ändå med tanke på hur målen kom till.
Huge: Visst får man det. Men efter incidenten mellan Kanada och USA där de släpper in en spelare 8 sekunder före hans utvisning och där vederbörande gör 4-3 gör att min tilltro till allt vad sekretäriat och "domare" heter är en aning rubbad.
Jag såg matchen Mellan Canada och Ryssland inatt och en mer partisk domare får man leta efter. 5 raka numerära överlägen varav två 5 mot 3 lägen i andra peioden var väl magstarkt. OK en av utvisningarna var för Puck Out men så mycket som canada tjuvade i sina byten så kändes ryssarnas lagstraff för too many players väl magstartkt. Allt detta när matchen verkligen stod och vägde.
arnio:Hesa fredrik är inte officiell utan mer lull lull...
Klockar är viktigare. Jag vet inte hur förfarandet är men jag tycker att samtliga filmer som granskas skall vara tillgängliga för respektive lags förbund. Detta omgående efter match.