Brynäs IF

728095 inlägg · 7962 ämnen

Kansli

« · 570404 Till forumet

Kansli
Är det någon som vet varför det inte går få tag i någon på kansliet ?
Har nu ringt i 1 ½ vecka nu utan att någon svarar.
Finns kansliet kvar ?
Tänkte boka lite biljetter som vi medlemmar har rätt att göra direkt från kansliet.
Men alla matcher kanske är slutsålda, eller är det ytterliggare ett steg i den nya (icke) medlemsvården.
Kommentera

Sv: Kansli
Makkan: Jag har varit uppe och kollat lite och det är mer än rörigt uppe vid kansliet. De befinner sig förnärvarande mitt i en byggarbetsplats.
Detta k a n vara anledningen. Men detta är givetvis ännu en oförlåtlig tabbe av Brynäs organisation utav den utlovade "förbättrade medlemsvården". Har de problem så skall detta givetvis meddelas i både tidningar och på hemsidan.

Vad gäller biljetter så kan jag ge dig rådet att ringa Brynässhopen och göra dina beställningar.

Tel 026-18 20 12

Jag ska upp till Gavlerinken en sväng lite senare idag och ska göra ett försök att få fram lite information om varför de inte svarar.
Kommentera

GävleLasse:

Trot eller ej så fick jag tag på Ulla en dryg timme efter min kritik mot kansli´t. Lite info på hemsidan att det är rörigt för tillfället skulle inte skada. För jag är nog inte ensam att ha försökt boka biljetter. Vi måste vara rädda om alla som vill se Brynäs live.
Kommentera

Makkan: Absolut. Jag tycker att du skall sätta dig och maila Kent-Åke och berätta vad du upplever som dåligt.

Skönt att det löste sig för dig i alla fall :)
Kommentera

Makkan:
Jag pratade just med Kent-Åke, då jag hade lite frågor om invasionsresan till Leksand. Samtidigt passade jag på att höra om webbsidan och kansliet. Vad beträffar kansliet, så ska det fungera som vanligt. Problemet är att så¨många ringer om premiärmatchen, så medan man svarar i en telefon så ringer det i tre andra.

Angående www.brynas.se så ska den nya hemsidan sjösättas nästa vecka -ska bli intressant att se, då medlemsrådet hade en hel del idéer kring denna.
Kommentera

« · 570404