Brynäs IF

730591 inlägg · 7961 ämnen

Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16

« · 1722703 · » Till forumet

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Och alla dess jävla skador och sjukdomar på nyckelspelare hela tiden, men Porseland, han missar då fan inte en match! Han ska vara med och sänka oss dag efter dag.

Och ja, jag låter sinnessjukt negativ och kanske är hård, han är ju bara människa och jag gynnar ingen skador/sjukdomar men ironin i det här är ju bara löjlig.
Kommentera

Lunkan: Fram till den övermodiga och överkonstruktiva felpassningen såg Porseland riktigt bra ut. Nu börjar även jag tappa tålamodet med honom, och då har det gått långt.
Blandar och ger alldeles för mkt, varför inte göra som alla backar alltid gör i det läget: valla pucken bakom kassen till sin kollega på andra sidan?
Totalt onödig bjudning, spelet överlag ser ändå bra ut i övrigt.
Vi har bra koll på dom, checkar högt och hårt och skapar en hel del.
Det är tvåorna i arslet plus Porselands groda som satt käppar i hjulet så här långt.
Bara att jobba på, då kommer även vi att få tvåor med oss.
Kommentera

Undrar om porse spelar på resultat och brynästorsk? Han lär ju vara ganska tät vid det här laget ..
Kommentera

5915: det känns som han bara spelar på chans, ska man lägga ee sån pass måste man ju vara 100% säker, grabben är nervös och har hamnat i en ond spiral
Kommentera

Grrr... Trodde vi skulle dra nytta av ett tidigt 1-0 för en gångs skull. Men men...
Kommentera

Lunkan: Klart att han kommer att göra, så galen är han.
Kommentera

Karlskrona HK - Brynäs IF 1-1
Kommentera

Nä, den värvningen var inget att skryta över, Bengtzén. Det värsta är ju att folk varnade för det redan innan säsongen. Han hade varit bedrövlig defensivt i Rögle, sa Röglefolket. I KHL hade ingen koll på honom. Den scoutingen... Särskilt svårt att förstå när han är raka motsatsen till allt vad Bengtzén och Bulan står för.

Samtidigt har Pudas varit en fullträff. Johnson likaså. Zanetti. Vrana är svår att bedöma.
Kommentera

Hela ståplats här full med Brynäsare...kan garantera er att Porse hörde oss skrika efter hans avgång...
Kommentera

Förutom porselands bjudning har ju inte Karlskrona något alls. Synd att bjuda in dem men fortsätter vi bara åka skridskor så borde det ge resultat. Tycker både andra och tredje linan ser spelsugna ut
Kommentera

Skotten 3-4. Det märks att det är två sprudlande offensiva krafter som gör upp.
Kommentera

Okej om man gör något misstag då och då. Men att göra grova misstag VARJE jävla match, det är på tok för dåligt! Herregud...
Måste väl vara pinsamt för Porseland själv när 18 åriga backar presterar bättre än honom.
Kommentera

7720: mitt tips om bägge bröderna Boqvist kanske inte skulle varit så dumt.
Kommentera

krobbe: Brynäs hade ju inte ett skit heller och det räcker ju med en bedrövlig Porseland för att det ska vara jämnt. Så trött jag är på honom.
Kommentera

Såg reprisen på baklängesmålet. Kolla på Vranas reaktion emot Porseland efteråt. Det är inte bara supportrar som är trötta på honom.. Vi såg ju Blommans reaktion nyligen också.
Kommentera

Är kilas och sunken friska på fredag så måste man väll ha porseland på läktaren och ersson som sjunde
Kommentera

Kommentarerna flödar om våran khl back #8
Och jag orkar inte längre bli arg... det är ju som vanligt. Tycker vi spelar helt OK! Men snälla Mathias Porseland?! Är du helt jävla hjärndöd?! Det fanns massvis med alternativ. Åka själv med pucken runt kassen. Köra ner mot hörnet med pucken. Lägga sarg ut. Passa Carlsson bakom mål. Passa Starky. Men du gör det som min mamma skulle ha gjort. Det absolut sämsta och det man får lära sig i knatteligan... LÄGG FÖR FAN INTE EN PUCK BAKOM RYGGEN UTAN ADRESS!!! VAD ÄR FELET PÅ PORSE?! Lider med dom andra i laget. Jag som medspelare skulle bli SJUKT jävla less på att det alltid är han som gör så vi släpper in nått mål/match! Lider han av någon personskada eller vafan är det med han???? Bulan, Bz, Sjödda... ser ni inte vad A-L-L-A andra ser?!?! Alftberg skulle göra ett bättre jobb!!! Det kan jag sätta mina kulor på! Till och med Boqvist Jr skulle vara klasser bättre än den sopan! Ska bli så ruggit jävla skönt när Anssi, Berra, Kilas och Sunk är krya och back in the game! För om inte Bz ger honom foten då..då är det nått riktigt allvarligt fel på vår sportchef. Men som sagt. Vi har spelat bra i första tycker jag. Tvillingarna ser riktigt pigga ut tillsammans med Ollas. Och Vrana går från klarhet till klarhet! Men förbered er för mer misstag av #8. Jag lovar det kommer mera, som Arne Hegerfors skulle sagt! KÄMPA!!
Kommentera

Huge: Signifikant för Porseland är han fattar osedvanligt många felaktiga beslut, framförallt när han själv är puckförare. Han tar rätt ofta alltför god tid på sig i uppspelsfasen och när han skall täcka puck är det ganska enkelt att forechecka pucken av honom tyvärr (finns ett par moment i Växjömatchen som är skrämmande).
Kommentera

Backarna tittar på... Vad är detta för jävla skämt.
Kommentera

Det är fruktansvärt mänga dåliga ishockey spelare i Brynäs så det är ett under att dem tagit så många poäng som man gjort. Skönt att BZ tagit semester
Kommentera

Trot ta mig fan att det här är bland det sämsta jag sett ett Brynäslag prestera.
Kommentera

5583: Vi har väl spelat ganska dåligt många matcher som vi vunnit också...
Kommentera

Karlskrona HK - Brynäs IF 2-1
Kommentera

rafalski: TA TIME PUT NUUUUUUU!!!! SNÄLLA BULAN!!!! VAD FAN HÄNDER LIKSOM?!?!?
Kommentera

Nej jag får ångest av den här soppan. Titta hur borta vi är. BP nu också.

Gokväll allesammans, vi hörs.
Kommentera

Det går bra nu..
Kommentera

rafalski: Tyvärr hänger vi inte med KHK. Vi får inrikta oss på att ta poäng mot bottenlagen istället.
Kommentera

Så vi ska tydligen kasta bort ytterligare tre poäng mot ett lag som inte har nåt som helst att spela för...
Kommentera

munkas: D e lungt, Bengtzén har full koll på läget😂😂😂😂
Kommentera

Man kanske ska skita i att titta tills de skadade spelarna kommer tillbaka. Det är ju bara pinsamt nu. :)
Kommentera

Det är över nu mina vänner... Brynäs är totalt körda i år
Kommentera

Nä det här funkar inte nu måste det in nya spelare!
Kommentera

munkas: Sen kör Bulan Porseland i bp...
Taktiskt geni...
Kommentera

rafalski: Det brukar vända när jag byter kanal, så nu kör jag Sveriges Mästerkock😃
Kommentera

Stefan Bengtzén, det brinner i knutarna nu...
Kommentera

Grattis Carlsson det var du fan värd!
Kommentera

70 Rodrigues: Nya storbacken i Sverige
Kommentera

5583: Jag sa ju det😂😂😂
Kommentera

Bra Carlsson!! Riktigt bra.
Kommentera

Chris11: Säsongen var ju körd. Då brinner det väl för fan inte i några knutar. Var lite konsekvent nu.
Kommentera

70 Rodrigues: Håll dig till mästerkocken nu!!!
Kommentera

7225: Kan du hjälpa mig med vem det var som vid pass 16:53 i går tippade 1-7 på den här matchen...
Kommentera

Karlskrona HK - Brynäs IF 2-2
Kommentera

Helt oförsvarligt att spela Porseland oavsett hur många skador vi har. Trodde Bulan hade lite hårdare nypor.
Kommentera

Khk utvisning för att åkt på starky..Starky utvisning för diving. .
Kommentera

rafalski: Johnson, Blomman, Olden och Enter bör snäppa upp sig snarast! Och då menar jag inte någon liten uppryckning!!!
Kommentera

Zappaholic: Jag gör ju det, kollar på en mördegsbakelse just nu😃
Kommentera

11 skott på två perioder mot KHK är ett jävla lågvattenmärke. Man skäms. Ska vi ha någon som helst chans på topp 6 borde den här matchen varit avgjord redan.
Kommentera

« · 1722703 · »