Brynäs IF

727725 inlägg · 7961 ämnen

Klargörande från Moderatorerna

« · 506668 Till forumet

Sv: Klargörande från Moderatorerna
70 Rodrigues: om jag inte minns helt fel har dom väll haft en sådan redan? tänker på dagen efter malmöresan var det väll nåt sånt?
Kommentera

Ahlbom: Om så är fallet så får dom lösa det o göra lite mer jippo av d hela. Att ha en stor Brynäsdag med årsmöte, sponsorträff, lagträff o 2:a aktiviteter skulle vara lysande. Sen på kvällen så har man en stor fest i Gavlerinken ala 90-års festen!!
Kommentera

Ahlbom: Det är väl inte svårare än att man har en till i så fall. Jag tror att det är viktigt att man inte stannar bara för att man gjort det en gång redan. Finns intresset? I så fall är det bara att köra järnet med en till.
Kommentera

70 Rodrigues: Årsmötesdatum spikas väl på föregående årsmöte?!

Men det är ett förslag som kan läggas fram till nästkommande år.
Kommentera

Hong Kong:
Har aldrig varit med om att datum för nästkommande årsmöte spikas på ett årsmöte... men jag kanske har sovit för mycket :-)
Kommentera

Bra diskussion, everybody!
Kommentera

rackham: Undrar varför :-)
Kommentera

70 Rodrigues:
Ingen aning...
Kommentera

rackham: Jag tittade lite i historiken på brynas.se och de gick ut med lite information om de nominerade en vecka inan årsmötet.

Som det verkar så är fyra av ledamöterna valda på två år så de är inte uppe för omval det här årsmötet. Däremot är ordförandeposten uppe vad jag kan förstå.

Man hittar även verksamhetsberättlesen från föregående år men jag har inte hittat nåt om målen för i år...

Se länk...
Kommentera

det här är ingen kritik till moderatorerna. jag vill bara klargöra det först av allt. Har någon här en aning om varför magico har blivit avstängd?
Kommentera

Ove Myling: Maila direkt till dom som är moderatorer så skall du se att du får svar.
Kommentera

Ove Myling: Ja, om du tittar längre ner så får du svar på din fråga!!!
Kommentera

GävleLasse:
Ordförande väljs alltid för ett år.
Sedan kan det ju bli fyllnadsval om någon avsäger sig uppdraget i förtid.

Framtiden GävleLasse, framtiden!
Kommentera

GävleLasse: så nu vill ni göra er röst hörd på nästa årsmöte. låter mycket bättre än att klargöra hur fansen ska bete sig. Verkar ju faktiskt som att du fått nog av alla motgångar. kanske du till och med tagit till dig av några av gamle mylings ideér...
Kommentera

Ove Myling:
Det ena utesluter inte det andra...
Kommentera

Hong Kong:
Du tog upp en sak som jag redan har skrivit ner i mitt block.
Jag vill att styrelsen samt de som arbetar i kansliet informerar om deras arbete, samt berättar lite om deras bakgrund, mål med arbetet inom föreningen etc.. Det är än viktigare att man visar sig med tanke på att en stor skara av supporters finns ute i landet..

Jag har tagit in lite mer saker som jag skall föra fram till de som sitter med i supporterklubbarnas medlemsråd, så ber att få återkomma..
Kommentera

stefan Bskv: På tal om medlemsrådet, så är det bara Brynäs Sthlm som har det med på sin hemsida.

Nu när vi tagit chansen att få vara med på ett hörn så får vi inte klanta bort den lika fort.
Kommentera

Hong Kong: Det kommer vi inte att göra,vi håller på att samla ihop info från alla hörn till nästa träff.
Kommentera

Brooklyns vewrkar ha dött iaf. Skickade mail till styrelsen för några veckor sedan ang Tyskarna som kommer upp nästa vecka. Inget svar och hemsidan uppdaterades senast Dackefejden -1542
Kommentera

sylf: Jag var kanske lite otydlig. Jag menade att BSKV och BT borde följa Brynäs Sthlm:s exempel.
Kommentera

Hong Kong:
Ja, jag tycker det är märkligt. Killarna som sitter med där, måste gemensamt gå ut o berätta samt informera om detta mycket kraftfullare.
Skall ringa brorsan i BSKV o påpeka detta..
Har suttit o hetsat upp mig lite faktiskt:-)
Kommentera

stefan Bskv: Representanter från bskv var ju med vid förra mötet,BT hoppade av.De båda ska väl va jag vet vara med nästa gång också
Kommentera

sylf: Så långt är allt ok. Men om det ska få någon genomslagskraft så behöver informationen gå ut till alla personer i supporterklubbarna. Annars så finns risken det blir ett diskutionsforum med bara några få personer och deras åsikter.
Kommentera

sylf: Enl mina källor så vasr Ulf Lindgren där från BT
Kommentera

65selander: Stämmer,Noden kunde inte.Rätt ska va rätt.
Kommentera

Hong Kong:
Pratade med brorsan i BSKV nyss. De kommer att återkomma i ämnet när det första mötet är avklarat. Då får de även reda på vad föreningen vill samarbeta med. Vi får vänta o se vad föreningen vill göra utav det hela..
Kommentera

stefan Bskv: Och jag pratade med Jonas om det också....*L*
Kommentera

65selander: Dessa personer deltog på mötet.

Söndagen den 30:e januari 2005 hölls ett upptaktsmöte på Gavlerinken. På mötet deltog Kent-Åke, Palle och Niklas Eriksson, Anders Hedin, Karin Gustafsson, Sören Jakobsson, Jonas Svensson, Micke Pettersson, Olle Westerlind och Ulf Lindgren.

Eftersom mötet hölls på en matchdag så är det inte så lätt att ställa upp för vi som bor i Gävle och är engagerade har ofta andra saker som vi hjälper till med.
Kommentera

Angående diskussionen igår så är d vad jag vet bara Stefan Hult, Roland Henning och Per Dahlström som är kvar från Håkan Bergs tid!!!
Kommentera

« · 506668