Brynäs IF

728149 inlägg · 7962 ämnen

Klubbdirektör

« · 1690326 Till forumet

Sv: Klubbdirektör
Gusten: Kingofthenorf!
Kommentera

tjugo8: Jag struntar i Stark ser ut bara han är stark och inser att Brynäs är inne i en ond spiral som måste brytas
Kommentera

Detta blir nog bra! Ångrar att jag tog upp hans utseende igår. Sorry, Johan :)
Kommentera

dAVydov: äh han var ju fan hunk, Starken
Kommentera

tjugo8: Som alltid intetsägande. Det hade varit intressant om han vågat sticka ut näsan och sagt att vi ska vinna guld inom x år, vara ledande inom svensk hockey eller liknande.
Kommentera

Kapten R?dsk?gg: Ja,för när Brynäs säger sådana saker så brukar de ju inte alls hånas härinne t ex.

Kommentera

Intervju med Stark!
Kommentera

Kopparjimmie: "Vi hoppas verkligen på mycket segrar, det ger mycket publik och det är stålar och då händer det bra saker."
Kommentera

Davey_22: Det gäller förstås att omsätta orden i handling.
Kommentera

Kapten R?dsk?gg: Ja, och man kan förslagsvis börja med att få spelartruppen klar nån gång innan serien står för dörren.
Kommentera

Kopparjimmie: Han ger ju ändå ett gott intryck. Bra att han är social och gillar att vinna, samt är social och gillar att vinna. 😄
Kommentera

Brynäsgubbe: Hur har sagan varit för Ockelbo basket? Är det en välskött och framgångsrik förening?
Kommentera

Carl Lejonkräk:

Nja inte särskilt. :) Men till hans försvar kan väl nämnas att det inte är särskilt lätt att driva elitverksamhet i en liten håla som Ockelbo.

Redigerad kommentar

Kommentera

ellis: Jag tror alla förstått att du tycker lagbygget går för långsamt. Finns det inget annat du vill bidra med som gör forumet intressant att följa? En stillsam fundering bara.
Kommentera

Johan Norrström: Var han klubbdirektör där 2007?
Kommentera

Brynäsgubbe:

Han klev väl av som sportchef i Ockelbo 2005 för att bli Badmästare på Parkbadet. Tror inte att han kan lastas för något varken före eller efter det.

Redigerad kommentar

Kommentera

Johan Norrström: Badmästare låter fint.
Kommentera

Carl Lejonkräk: kan han styra upp ankdammen shl förhoppningsvis ☺
Kommentera

Ger ett bra intryck i intervjun. Kanske kan tyckas banalt å självklart men jag vill trycka på att han upprepar att han gillar att vinna och att det är vinna som gäller etc.

Vinnarkulturen saknar vi lite i Brynäs idag. Bra att pränta in den. Tror knappast BZ är sen att haka på där...

Kommentera

Hmm, tror jag spelade streetbasket mot Stark för typ 15 år sen. Alltså måste han vara bra. 
Kommentera

Klarar man av att skapa elitbasketfeber i lilla Ockelbo som får genklang på nationell nivå ... då är man ett jäkla bra ämne för att bli klubbdirektör i Brynäs. Klockrent val!
Kommentera

Så nu har vi alltså en sportchef och en klubbdirektör som tycker om att arbeta med små resurser samt lämnat en klubb med ekonomiska bekymer? 

Låter lovande detta! ;)

Närå, tycker det verkar vara ett bra val av klubbdirektör. Förhoppningsvis passar han bra ihop med både Bz och Cahling :)

#SMGuld14 #Guldetskahem

P.S. tror Brynäs tar sitt nästa SM-guld säsongen 2016/17!

Kommentera

« · 1690326