Brynäs IF

728126 inlägg · 7962 ämnen

kupan?

« · 599610 Till forumet

Sv: kupan?
Alisandali:

Okay, då får jag jobba vidare ett tag med att bli Legend på HS.
Kommentera

Jaja, allt är relativt, Huge:
Hoppas att ni inte drabbas av någon katastrof imorrn, utan får läsa Bladet till kaffet precis som vanligt.

Om Leksand skulle fortsätta snitta en pinne per tio matcher säsongen ut, så skulle jag prata om debacle för deras säsong 2005/06, inte då man förlorar med två-tre mål mot en bottenkollega i en enskild match.

Sverige-Vitryssland är däremot en enskild match, där debacle - dvs "stort nederlag; sammanbrott" - skulle börja passa in.

Vaddå Nitpicky?
Kommentera

GävleLasse: Saxat från Hockeyligan

Det såg otäckt ut när Mikko Kuparinen dundrade in i sargen i Jönköping efter att ha missat en tackling på Ffredrik Olausson.
- Vi fick hämta honom efter matchen på länssjukhuset, berättar Leif Boork.
- Mikko var mörbultad och stel i ryggen. Han ska röntgas ytterligare en gång i Gävle. Men dess bättre tycks skadan inte vara så allvarlig.
Brynäs kallade in junioren Linus Morin som ersättare för Kuparinen. Men även Linus blev skadad (fotleden) under fredagens träning.
- Vi spelar med sex eller sju backar mot Djurgården, säger Leif Boork.
På forwardssidan lutar det åt att Vesa Vitakoski får vila ytterligare en match.
- Våra ungdomar är så ambitiösa att jag inte gärna vill plocka bort någon av dem, meddelar Leif Boork.

Hoppas verkligen Leffe går ner på Sex backar:
Typ:
Sjödda-Örat
Cassel-DJ
Sunken-Lavins
Kommentera

70 Rodrigues:
Det känns ju skönt att dif inte kommit igång - låt det fortsätta!!
Till nästa transferfönster är jag dock säker att de förstärker, varvid vår tes att laget inte kan hamna i KS kvarstår.
Kommentera

« · 599610