Brynäs IF

446093 inlägg · 7961 ämnen

Kvalserien

« · 999959 · » Till forumet

Sv: Kvalserien
Hence:
5-4 till Mora.
Kommentera

Bissett19: Vi har bara haft en center av klass under hela säsongen och han har ju varit skadad dom senaste matcherna, Molin har också skött sig hyfsat. Sundström, Karlsson, Hauthonen och Hansen är inte i närheten. Hur tänkte dom när dom signade dom tomtarna?
Kommentera

Bissett19: Såg det allvarligt ut?
Förhoppningsvis en lårkaka...
Kommentera

Herregud... Snacka om att våra pojkar har slutat spela...
Kommentera

Hence: Smart drag av OÖ att låta Markström stå, NOT!
Kommentera

Gusten:
Mora 5-5 LHC
Kommentera

Metal Guru:

Räkna aldrig ut Mora IK
Kommentera

Metal Guru: Vilka jävla siffror. Undrar hur det känns i Coop när eran match går till ev  OT... :-)) Fast det är väl strax under 10min kvar för LHC att göra mål ;-)

Jag hade då fan dött om Brynäs hade varit med.

LHF Vinner...
Kommentera

65selander:

mora, leksand, brynäs och kanske västerås. Fan vilken kvalserie :)
Kommentera

Gusten: Ja vad fan tänkte han på när han ställde Malmström i mål? Där förelorar han allt mitt förtroende iaf.
Kommentera

Wayne Gresky: Malmström rymde för länge sedan... och när jag sist var glad så var han inte målis...
Kommentera

Wayne Gresky: Han har inte tänkt speciellt mycket als den gode OÖ, det är därför han inte längre kommer att vara headcoach efter kvällens omg.
Kommentera

mattias - 74: Jo det blir ett getingbo. Trots KS så kan det vara liv och död för Brynäs ändå med tanke på kosingen.

Som Brynäsare så tror jag att vi går vidare men det hänger mycket på starten. Fan om de kunde ha en statiskt spelordnnig som förr i tiden då ES lagena mötte varandra o s v.

Vid den tiden kunde man se hela ordningen.
Kommentera

65selander: Sorry, bytte några bokstäver i upphetsningen. :)
Kommentera

65selander: Om vi klarar oss kvar så kommer det att bli som vanligt, fan va skönt att vi klarade oss, nu ska vi satsa långsiktigt bla bla bla, precis som vanligt alltså. I bland känns det som att det bästa vore att dom åkte ur så folk fick ur tummen ur arslet och hajade läget, en rejäl utrensning uppe på Sätraåsen är det som behövs. Tror fan inte att det finns någon mätbar IQ däruppe.
Kommentera

70 Rodrigues: Mätbart... Att saken från Bofors skall rädda oss finns inte på världskartan. Läser man Cats's gästbok... nej Tony inte porrtidningen så ser man att han är oönskad där. i Januari så var han på passad av MIF att sköta J20 bara en sådan sak ger att det skriker panik.

Finns inte ens en sportmössa att han skall fixa skiten till rätta igen eftersom gamarna i BIF kommer att toppstyra honom som ett US callcenter där du måste logga att du pissar eller gäspar...

SE länk så kanske ni får liten flashbck hur det kommer att [url=www.65selander.se/060121_LIF-BIF.wmv]vara[/url]...
Kommentera

vilken skräll att ni tycker vi är drygast, bara börja att grina för er då för nu åker ni ur.
Kommentera

Snoop: käns det så hårt att alla modoiter har rösrstat på er.
Tror nog Challe the tjackhorse har röstat på Timrå också
Kommentera

65selander: Jag röstade på Modo jag.
Kommentera

NuMo:
Jag röstade på Frölunda, men den rösten räknades inte.
Kommentera

70 Rodrigues: "I bland känns det som att det bästa vore att dom åkte ur så folk fick ur tummen ur arslet och hajade läget, en rejäl utrensning uppe på Sätraåsen är det som behövs. Tror fan inte att det finns någon mätbar IQ däruppe."

Om inte annat lär inte motståndet vara lika övermäktigt. Då behöver inte någon i organisationen ta något som helst ansvar. Sundlöv kan fortsätta klicka på internet och söka på Google efter föredettingar som kan tänka sig spela i Brynäs. Tänk såhär: Efter att de få klasspelare Brynäs besitter har hittat nya klubbar är resterande delen av truppen redan i god allsvensk klass. Vi kan plocka spelare från Hammarby och Valbo som kan lira i tredjefemman.

Tempot är lägre och spelkvalitén sämre i Allsvenskan. Allt talar för att Brynäs ska tillhöra den övre halvan nästa år, det är ju roligare än att bli utklassade i 3 av 4 matcher? Signa upp Sjödin 5 år till!

Nä, det ser riktigt, riktigt intressant ut det här!
Kommentera

Magico: Enda vinnaren ikväll är Nordman och Hemlin...
Kommentera

65selander:

O nej,Brynäs damer slog ju Skogsbo med 14-1 idag....
Kommentera

65selander: När blir kvartsfinalerna klar?
Kommentera

65selander: Lilla fågelungen Sibel var ju faktiskt rätt ok, tänk att en sådan liten kropp kan låta lika mycket som dig Patrik..... ;-)
Kommentera

70 Rodrigues:

Hörru,nu är du 3 minuter försenad till ditt jobb......:)
Kommentera

Macahan:

Vid fyra vinster till ett lag...
Kommentera

rackham: Ja, men jag tänkte på matcherna, när väljer lagen motstånd?
Kommentera

Macahan: I morgon kväll på sporten. 20.30 tror jag det var
Kommentera

Macahan:

Ja, det var ju en annan femma... = )
Kommentera

GävleLasse: Okej, tackar!
Kommentera

Macahan: så lite så...
Kommentera

rackham:

Med sån här inställning fixar vi aldrig en ES-plats:
Widing på frågan om han spelar i FBK nästa år:

"-Inget är väl omöjligt men vi får ta det där efter säsongen. Jag vet inte om jag har en klasul i kontraktet som säger att jag får bryta om vi åker ur Elitserien. Men som sagt, det är något man får ta ställning till dåi"
Kommentera

rackham: Ibland formulerar man frågan lite fel. ;)
Kommentera

Bissett19: Spelarna precis som många av oss fans är trötta på skiten, hockeysverige skrattar åt Brynäs IF och dess inkompetens, skulle sjölv aldrig i helvete vilja jobba för en arbetsgivare som år efter år visar upp VM guld i inkonsekvent ledarskap. Hur fan är det möjligt att lyckas placera hela Gävles intelligensreserv uppe på Sätraåsen.
Kommentera

Bissett19:

say no more...!
efter säsongen...

1/4 finalsdatumen i kalendern fick ersättas av kvalserie...
3 första matcherna i Dolomiterna...o inga web-sändningar gissar jag...
Det får bara inte vara ngn Lillebrors-match då...

"Lottningen av kvalserien kommer att ske lördag 8 mars. Denna kommer dock att lämnas ut på remiss till klubbarn varför definitivt spelschema förmodligen ej kommer att vara klart förrän i början av nästa vecka."
Kommentera

70 Rodrigues:
sparka uppåt, slicka nedåt...!?
Kommentera

Bissett19:

Nä, man funderar...

Månssons uppträdande vid TV-intervjun ikväll var inte heller imponerande direkt...
Kommentera

70 Rodrigues:

Jag pratade om Widings obegåvade uttalande,det där med intelligensrserv får stå för dej.Men jag har svårt att tänka mej att man är "mindre" smarta än i andra organisationer....
Kommentera

70 Rodrigues: Tony... Spelarna är trötta? De har all tid i världen att bevisa artt den närmaste chefen har fel....

En annan har lika många dagar att bevisa att man har också har rätt.. utan dö.

Lovar  att du stängde av apparaten vid 4-5 i 4:e matchen -99

Lyssna inte så mycket vad andra säger säger från den norra skärgården...
Kommentera

rackham:

Du menar:

"Det tär på krafterna att få spela så mycket i varje match"

Nä han blir nog nöjd hos sillstryparna där han kommer snitta fem minuter per match.
Kommentera

Bissett19: Jag vet precis vad du menade.
Kommentera

65selander: Stängde inte av TV:n. Men jag förstår inte att vissa blir så förvånade utav Widings uttalande eller Månssons med för den delen, dom är trötta, besvikna och förbannade. Självklart har dom en stor del i misslyckandet, men föreningen i stort med Sundlöv och Boork är dom största bovarna i dramat, dom ville så mycket men kunde så lite. Sundlöv hade all tid i världen att ordna med nya spelare samt ny tränare, att skylla på degen håller inte, det är den enda jävla ursäkt dom har, år efter år. När fan ska dom lära sig.
Kommentera

Bissett19:

nog dags för Dolph att sluta åka runt o försöka se stöddig ut mot motståndare, medspelare och ledare och börja göra rätt för VD-lönen...
På måndag är det någon mer krävande än Kalles Kaviar som drillar primadonnorna

tror ni att Czarnicki var nöjd med sitt besök i Löfbergs Lila?
Kommentera

tjugo8: Vet inte hur pass stora krav han hade på spelarna i en betydelselös match som totalt saknade både nerv och intensitet, men jag är rätt så säker på att han hade full förståelse för hur det såg ut.
Kommentera

tjugo8: Vad fan skall dom med han att göra ens en gång. Avskydd i BIK, påtänkt tidigare i MIF's J20.

Va fan händer. En massa jävlar dagar till 19/3. Ge oss schemat med vilka som möter vem. GE OSS FACIT.
Kommentera

Bissett19:

Nä, mer den självklara utnämningen till priset som: Mest oprofessionella kroppsspråk under interjvu 2008...
Kommentera

65selander: "Läser man Cats's gästbok... nej Tony inte porrtidningen så ser man att han är oönskad där."

Säger kanske inte mkt mer än att det finns andra gästböcker än vår egen som också befolkas av okunniga och onyanserade supportrar...
Kommentera

Huge: Fan, du verkar ju tro att du har rikskoll på allt, känner du Czarnecki och vet hur han tänker, har ni ofta kontakt? Vet tillskillnad från dig att han hatar att förlora oavsett läge, han kräver alltid 100% från sina spelare annars så blir det bänken, säger som Månsson, Fan man är ju idrottsman, vill alltid vinna matcherna, men sådant fattar väl inte ni från lallaland.
Kommentera

70 Rodrigues:

Har Månsson sagt det?Isf stor komik,
Kommentera

« · 999959 · »