1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 446524 inlägg · 7962 ämnen

Kvartsfinal 1:7 | Brynäs IF - Frölunda

Sv: Kvartsfinal 1:7 | Brynäs IF - Frölunda
Bissett19: Jag ryckte in som beredskapssoldat men pajade knät under en övning å fick befodran till malaj :)

På expressens omröstning om vilket lag av Frölunda och Brynäs som tar sig till semin leder faktiskt Brynäs just nu:P. Antagligen för att vi har fler suppotrar än Frölunda.

brynasaren: Nej det är Wikegård som sitter å spammar ;)

GävleLasse: Det var många som fick knäproblem runt tjugoårsåldern,undra varför??.........:-)

GävleLasse: Hehe ja så måste det vara:D

Bissett19: I mitt fall så var det när jag hoppade in i en buske efter ett "flyganfall", jag klappade i knät mot en sten sen var "karriären" över...

Några flygplan syntes förstås inte till... två flugor och en citronfjäril var det närmsta ett flygplan var jag kunde se...

GävleLasse: *ASG*......då har du säkert oxå legat o pepprat på Stålboda skjutbana??

Kapten sa åt mej att:Du skjuter så illa att du inte skulle träffa en ladgårdsvägg inifrån,men så blev man ju GRG-kånkare oxå........

Vafan nu det har med den här tråden o göra?.......:-)

Frölunda kommer köra över Brynäs. Att ni ens orkar bry er om erat lilla lag från landet....*tss*

Ytterbom:
Att du ens orkar bry dig om att vi bryr oss!!

Ytterbom: Att du ens orkar hålla på ett lag med så få SM-guld.

Försöker bara få lite fart på ert forum. Det är ju knapp någon diskussion. Verkar mer vara en klubb för inbördes beundran. :-)

Ytterbom: Är inte alla gästböcker det?

Ytterbom: Ja och Göteborg är ju en såå stooor stad och Sverige är ett såå stooort och betydelsefullt land och Västra Frölunda tillhör ju Göteborg postort (inte).

Ytterbom:
Dålig fart??

MEST AKTIVA GB

Brynäs IF (138)
MoDo Hockey (99)
Timrå IK (44)
Frölunda Indians (29)
Mora IK (26)

moreten: Och då brukar det ju skrivas ännu mer en vad det görs nu. Vi brukar ju ligga på ca 250 på den listan du visar.

brynasaren: På brynas.se hade vi nyss 79,4% av rösterna för att Brynäs går vidare till semifinal.

Malmen: Förstod inte din tanke med ditt inlägg :)

mok: "Att ni ens orkar bry er om erat lilla lag från landet...."

Tanken var att peka på att Göteborg inte är någon metropol heller.

Malmen: Underligt att 80% röstar att Brynäs skall slå Frölunda... på Brynös hemsida :)

Och att där jag jobbar tillhör inte Västra Frölunda Göteborg.

Malmen: Nu vill jag inte försvara hans korkade inlägg för tycker det var patetiskt :)

Malmen: ja och på expressen.se hade fler tippat på Brynäs också (i alla fall för någon timme sedan).

mok: Ja med tanke på hur många dysterkvistar vi har så... men det är kul att se att många har blivit allt mer positiva till sitt lag.

Malmen: Hur menar du att Västra Frölunda inte tillhör Göteborg?

brynasaren: Ja, bra det. Rösta på Dacke också om du inte gjort det. En gång per dag gärna om möjlighet finns så inte Sanny Ovårdad vinner.

mok: Det är en egen postort.

Malmen: ja visst är Västra Frölunda en egen postort men det är ju en dock en stadsdel i Göteborg.

Malmen: Klart jag har röstat på Dacke, men det blir lite missivsande eftersom det går att rösta hur många gånger som helst per dag. Det är bara att ändra på några saker.

brynasaren: Du menar tömma cookies? Trodde inte det skulle fungera? Är du säker på att det gör det? Isf kan jag garantera dig att han kommer vinna ;)

Malmen: Jag är inte säker på att det funkar men det brukar göra det:P

mok:

Säg så här:
För varje propp blir det lite mindre jobbigt.
En rätt motivationshöjande taktik om du frågar mig :-)

brynasaren: Står det inte att man bara får rösta en gång per dag då?

rackham: Ja visst e det så men det gäller ju o proppa dom rejält isåfall... men vi proppar Sjödin sen har ni inget kvar haha :)

Malmen: Så du tycker att det är OK att vinna "Fairplay" priset genom att fuska? I så fall så är Sanny en lika värdig vinnare som någon annan nominerad.

Malmen: Jo men om man tar bort cookies och uppdaterar så står det igen "klicka här om du vill ge Andreas en röst"

brynasaren: Så tröttsamt med sådanna omröstningar som går o fuska i när det skall röstas fram sådanna här saker. O tröttsammare med folk som orkar hålla på o fuskrösta fram sina egna....

GävleLasse: Fuska och fuska Dackell är en betydligt mer värdig vinnare och då är det helt OK att fuska.

mok: Håller med, går det inte att göra på nått sätt så det inte går att fuska?

brynasaren: Klart det gör men det går alltid att ta sig runt det ändå.

Malmen: Men då går det ju inte....

brynasaren: Tv4a hade ju tidigare liknande omröstningar men dom lade ner dom för vem kan ta vinnaren seriöst när det bara är fusk. Men man kan ju försvåra det genom att man måste ange Email adress etc så blir det iaf jobbigare.

mok: Ja, så att det blir mycket jobbigare för de som håller på.

mok: Ja det är det jag menar: e-mailadress, ip-adress eller vad som helst men det går alltid att skaffa ny e-mailadress, ip-adress och liknande hela tiden så det går att fuska ändå.

mok:
Om det är någon som kan proppa rejält är det Kupan...

brynasaren: menar om den somv inner denna omröstningen vinner detta sk Fair Play pris.... vem kommer då ta det seriöst som vet det går o fuska så. Jaja nån blir la glad kanske iaf :)

Malmen: Men hur många orkar hålla på så då? Det skulle i alla fall bli mycket bättre tror jag.

Malmen: Äh... inser du inte hur jävla fel ute du är. Det är ALDRIG befogat att fuska. I så fall så är ju doping helt OK det med. Våran skidåkare är en mer värdig vinnare så då är det OK om han dopar sig lite.

LÄGG NER!

Malmen: IP adresser e uteslutet men Email borde man behöva regga sej med och rösta men visst kan du ha flera Email adresser men det blir aningen jobbigare då. Nu kan du säkerligen dänga in 100 röster på kort tid... men skaffa 100 Email adresser tar tid :)

GävleLasse: Jag håller med dig helt UTOM när det handlar om just fair play för Sanny Lindström vet inte innebörden av ordet. Det är okej om nästan vem som helst vinner bara inte han.

mok: Har man egen domän och använder en e-mailadress som catch-all är det bara att skriva vadsomhelst@domän.com och det kommer ändå till samma e-mailadress ifall man behöver bekräfta. Då kan man lätt lägga 1000 röster om man bara orkar ;)

« · 686120 · »